inderdaad, zo vaak dat ik de camera heb zien langs komen.wrote:Komt er trouwens nog een aftermovie? Zag wel een aantal mensen filmen namelijk
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Ja als daar niet de hele gang op staat weet ik het ook niet meerwrote:inderdaad, zo vaak dat ik de camera heb zien langs komen.
C
Hardtraxxer
233 posts member since 2011
last seen Dec 2019
Wc op slot hahahahah wat een sneue vertoning! 
Ga zelf ook liever op zit wc's in plaats van die smerige pisbakken
Een normale sta-wc is goed te doen, maar zo 'n pisbak waar je pis weer terugkaatst op je klauwen, daar maak je mij niet blij mee.
Een normale sta-wc is goed te doen, maar zo 'n pisbak waar je pis weer terugkaatst op je klauwen, daar maak je mij niet blij mee.
Dat was nog zo zeer het probleem nietwrote:Ga zelf ook liever op zit wc's in plaats van die smerige pisbakken![]()
Ik vond het vreemd dat die hangbakken volledig in het zicht staan van de gang, en het tafeltje voor de stempels.wrote:Ga zelf ook liever op zit wc's in plaats van die smerige pisbakken![]()
Bizar.
Weet iemand de reden van het gesloten zijn van de balkons?
Volgens mij omdat dat een gedeelte was van de backstage area.wrote: Weet iemand de reden van het gesloten zijn van de balkons?
Okee. Dankjewel.wrote:Volgens mij omdat dat een gedeelte was van de backstage area.wrote: Weet iemand de reden van het gesloten zijn van de balkons?
Wij hadden het idee dat anders de zaal voor de helft leger zou zijn geweest, doen ze bij de HmH ook wel eens.
Zelfs wij werden daar nog weggestuurd terwijl we backstage bandje haddenwrote:Volgens mij omdat dat een gedeelte was van de backstage area.wrote: Weet iemand de reden van het gesloten zijn van de balkons?
Als het goed is werd je maar één keer weggestuurd omdat Pieter vanaf het balkon moest opkomenwrote:Zelfs wij werden daar nog weggestuurd terwijl we backstage bandje haddenwrote:Volgens mij omdat dat een gedeelte was van de backstage area.wrote: Weet iemand de reden van het gesloten zijn van de balkons?
Aaaaaaah zo. Dat klopt inderdaad!wrote: Als het goed is werd je maar één keer weggestuurd omdat Pieter vanaf het balkon moest opkomenEn inderdaad, het was een gedeelte van de backstage
Last edited by Daveytl on , edited 1 time in total.
Ze willen ook nooit luisteren die HT'ers hewrote:En ik vroeg het nog zo netjes
grapje boys
Het is ook schorriemorrie!wrote:Ze willen ook nooit luisteren die HT'ers hewrote:En ik vroeg het nog zo netjes
grapje boys
Kunnen we deze onwijs goede MC nu ook verwachten in de Hemkade volgende maand? 
Onwijs goede MC?wrote:Kunnen we deze onwijs goede MC nu ook verwachten in de Hemkade volgende maand?
Die gozer had net zo goed in een volle shoarma tent kunnen staan schreeuwen op een zaterdagavond, zo slecht was het
wrote:Onwijs goede MC?wrote:Kunnen we deze onwijs goede MC nu ook verwachten in de Hemkade volgende maand?
Die gozer had net zo goed in een volle shoarma tent kunnen staan schreeuwen op een zaterdagavond, zo slecht was het
Haha nice xDwrote:wrote:Onwijs goede MC?wrote:Kunnen we deze onwijs goede MC nu ook verwachten in de Hemkade volgende maand?
Shoarma Shoarma, hakkuuhhhhhwrote:MC Mo, wat een schande die gast.
Alles d'r op?
Alleen döner eters snappen deze
Nee zeggen, alsnog alles krijgen.wrote:Alles d'r op?
Zoek m maar ns op op PF, die gast is al fucking lang bezig en heeft niet weinig boekingen ofzo. Geen idee waar dat over gaat. Mss komt ie bij hardcore helemaal los ofzo
Geen idee, vond het in ieder geval een vage gast. Heel zakelijk gekleed wat ik al apart vond maar okee en z'n MC 'kunsten' waren echt om te huilenwrote:Zoek m maar ns op op PF, die gast is al fucking lang bezig en heeft niet weinig boekingen ofzo. Geen idee waar dat over gaat. Mss komt ie bij hardcore helemaal los ofzo
Who was there
Nobody has said they're going yet.