daar hebben we jou voor hewrote:alleen moet je dit in 4 stappen doen :
1- hele plaatje
2- beetje inzoomen op hoofd
3 keiver inzoomen op hoofd
4- facechange
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
G
Echt wel baluh dat ik die meeting gemist heb
maja ik was even lekker mensen aan het omver schoppen
maja ik was even lekker mensen aan het omver schoppen
Zelfs ik ben em tegen gekomen :pwrote:Kheb khebabdher gewoon gemist.
Dat heb je goed onthouden!wrote:Ja dat is Sjefke volgens mijwrote:ah okwrote: Maatje van mijRead-Only Hardtraxxer....
en die kerel helemaal links, hoorde die er bij?
Inderdaad, die gene met dat wit T-hirt en witte bril ben ik
Had alleen wel wat vrolijker mogen kijken
Volgens mij heb ik nog met jou staan praten hoor Kswoosh, kan me nog vaag terug halen dat ik die naam daar gehoord heb
G
hehe, zou goed kunnenwrote:Inderdaad, die gene met dat wit T-hirt en witte bril ben ik
Had alleen wel wat vrolijker mogen kijken
Volgens mij heb ik nog met jou staan praten hoor Kswoosh, kan me nog vaag terug halen dat ik die naam daar gehoord heb
nice dat je er bij was
je lijtk btw egt voor geen meter op je foto in het leden topic
geupdate:

btw die kerel helemaal rechts lijkt wel beetje op Kryptica.
Nee komt omdat ik daar gekke bek aan het trekken was
Is nou ook niet echt de beste foto van mij die daar staat
Is nou ook niet echt de beste foto van mij die daar staat
Sorryyywrote:Maarten, het waren trouwens toch Sourcy dopjes, heb ik beide dopjes mee genomen, bij de kluisjes toch chaudfontaine mee genomen omdat Maarten het zei en wat zie ik, Sourcy
Q-dance is altijd Sourcy zei iemand tegen mij 
Ik had 2 verschillende bij, en bij de eerste x drinken halen ging
Haalde ik een flesje, ik kreeg de dop er bij
en hoefde maar 1 muntje te betalen
ik weg lopen en daarna zag ik dat iemand anders achter de bar dat meidje aansprak daar over volgens mij 
Dus uit eindelijk heel de avond met 3 dopjes rond gelopen :')
Ik had 2 verschillende bij, en bij de eerste x drinken halen ging
Haalde ik een flesje, ik kreeg de dop er bij
Dus uit eindelijk heel de avond met 3 dopjes rond gelopen :')
G
idd, gewoon heel lief vragenwrote:Sorryyywrote:Maarten, het waren trouwens toch Sourcy dopjes, heb ik beide dopjes mee genomen, bij de kluisjes toch chaudfontaine mee genomen omdat Maarten het zei en wat zie ik, SourcyNaja beter dat je ze beide mee had dan! En anders kun je nog altijd de bardame lief aankijken
ik neem gewoon cola dopjes mee
Elke x dat ik het nog gevraagd heb op en feest kreeg ik er geenwrote:idd, gewoon heel lief vragen
ik neem gewoon cola dopjes meemaar khad zelf ok gezien dat iemand het deed, dopje vragen, en ging gewoon
Zelfs niet om half 7
Zelfs niet bij Zany? Dat was echt de makkelijkste keer ooit! Ging 4 flesjes halen, vroeg of ze de dopjes erop wou laten en toen zei ze 'als die twee met dop snel weg pakt, heb ik het niet gezien'wrote:Elke x dat ik het nog gevraagd heb op en feest kreeg ik er geenwrote:idd, gewoon heel lief vragen
ik neem gewoon cola dopjes meemaar khad zelf ok gezien dat iemand het deed, dopje vragen, en ging gewoon
Zelfs niet om half 7
Ik heb jullie echt niet kunnen vinden. Het was dan ook wel vrij hopeloos.
Om 1 uur was ik naar linksvoor gegaan, zeg maar daar voor de WC's ongeveer, waar het niet zo heel vol was.
Maar ik wist ook niet waar ik naar moest zoeken, dus helaas.
Om 1 uur was ik naar linksvoor gegaan, zeg maar daar voor de WC's ongeveer, waar het niet zo heel vol was.
Maar ik wist ook niet waar ik naar moest zoeken, dus helaas.
K
Donateur
6254 posts member since 2008
last seen Feb 2014
?wrote: btw die kerel helemaal rechts lijkt wel beetje op Kryptica.
wrote:?wrote: btw die kerel helemaal rechts lijkt wel beetje op Kryptica.
G
jij bent toch die kerel met de bril?wrote:?wrote: btw die kerel helemaal rechts lijkt wel beetje op Kryptica.
EDIT: ff gecontroleerd en wtf
wie zei toch ookalweer dat jij dat was
wrote:Kheb khebabdher gewoon gemist. De king van hardtraxx niet eens kunnen meeten![]()
Voor de rest wel erg tof inderdaad om iedereen van ht (volgens mij ook de actieve leden) te meeten.
En Milan is een top gozert
Hahhaha neee maar ik vind het ook briljant dat hier mensen met 542452 verschillende meningen maar toch samen één grote liefde delen
Last edited by Milán on , edited 1 time in total.
Dat heb je mooi gezegd Milán, en dat is uiteindelijk ook het gene waar het om draaid 
Who's going
Nobody has said they're going yet.