ik wil ik wil
maar waarschijnlijk wil me ma perse dat weekend een huisje boeken
maar waarschijnlijk wil me ma perse dat weekend een huisje boeken
vind dat echt een kutnummerwrote:the Pearly Gates
Smaken verschillen ja, ik vind dat echt een gruwelijk nummerwrote:vind dat echt een kutnummerwrote:the Pearly Gates
maja smaken verschillen he:P
Ja idd, maar dacht dat het om angerfist gingwrote:No Better Future is vet idd maar das met T-Junction
neewrote:Maar dan zijn die kaarten dus ook niet besteld?wrote:wat bleek nou, waren er zondag problemen bij Rabobank, waardoor iDeal et niet meer deed. Voor iedereen dus, niet alleen Rabo'ers [ik zit bij ING, dusja]
Maar gelukkig gaat Paylogic me helpen me geld terug te halen
Zit nog steeds zonder mensen wil graag heen maar hangt aan zijden draadje iemand zou kijken of hij geld kon vinden voor die tijd anders wordt het niks.wrote:en de tickets zijn binnen!
anders mag je wel met ons meewrote:Zit nog steeds zonder mensen wil graag heen maar hangt aan zijden draadje iemand zou kijken of hij geld kon vinden voor die tijd anders wordt het niks.wrote:en de tickets zijn binnen!
Zal wel even kijken midden maart wil ik beslissen of ik ga of hem over sla.wrote:anders mag je wel met ons meewrote:Zit nog steeds zonder mensen wil graag heen maar hangt aan zijden draadje iemand zou kijken of hij geld kon vinden voor die tijd anders wordt het niks.wrote:en de tickets zijn binnen!
meeten we je gewoon op station den bosch fzo
Dan hoor je niet goed, ligt gewoon goedwrote:Als ie op 0.26 Masters of Hardcore roept, vind ik het echt klinken alsof het uit de maat is
Er komen wel meer meetings nog hoorwrote:is er een meeting, ben ik er nie bij (kutproefwerkweek)
precieswrote:Er komen wel meer meetings nog hoorwrote:is er een meeting, ben ik er nie bij (kutproefwerkweek)
.
En er staat nog niks vast tot nu toe zag ik nog niemand gereageeerd.
Das Waar maar je kan zelf ook een meeting starten hè.wrote:ja maar op hardcore-feesten toch niet zo vaak als hardstyle-feesten...
ja lul, ben ik de enigste die me verjaardag viert.wrote:Ben overigens definitief niet aanwezig ivm tentamenweek daarna. En misschien ook ff beter om mn verjaardag rustig te vieren