Kippenvel
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Niet normaal, ik was zo blij toenwrote:Kippenvel
Die hele set was legendarisch trouwens, met Sonic Sabotage, Let It Go, Inner Child, Scary Noises etc. En volgens mij draaide die nog zo´n vergeten track, weet alleen even niet meer welke.
Inner Child draaide die ook nog. En verder Breakout, Magic, Chemical etc.wrote: Die hele set was legendarisch trouwens, met Sonic Sabotage, Let It Go, Inner Child, Scary Noises etc. En volgens mij draaide die nog zo´n vergeten track, weet alleen even niet meer welke.
Enigste keer dat ik hem live heb gehoord, wat een plaat!wrote:En necropsy
De oude Inner Child inderdaad, ik hoop dat deze set ooit word vrijgegeven. 1 van de beste sets die ik ooit heb mogen meemaken.wrote:Inner Child draaide die ook nog. En verder Breakout, Magic, Chemical etc.wrote: Die hele set was legendarisch trouwens, met Sonic Sabotage, Let It Go, Inner Child, Scary Noises etc. En volgens mij draaide die nog zo´n vergeten track, weet alleen even niet meer welke.
Hij draaide ook nog Inner Child volgens mij.wrote:Inner Child draaide die ook nog. En verder Breakout, Magic, Chemical etc.wrote: Die hele set was legendarisch trouwens, met Sonic Sabotage, Let It Go, Inner Child, Scary Noises etc. En volgens mij draaide die nog zo´n vergeten track, weet alleen even niet meer welke.
Hahawrote:Hij draaide ook nog Inner Child volgens mij.wrote:Inner Child draaide die ook nog. En verder Breakout, Magic, Chemical etc.wrote: Die hele set was legendarisch trouwens, met Sonic Sabotage, Let It Go, Inner Child, Scary Noises etc. En volgens mij draaide die nog zo´n vergeten track, weet alleen even niet meer welke.
Wat heb ik jou schandalig weinig gezien op Rockers zeg, had je even geen zin in me? 
Haha.wrote: Hij draaide ook nog Inner Child volgens mij.
Me?wrote:Wat heb ik jou schandalig weinig gezien op Rockers zeg, had je even geen zin in me?
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Binnenkort worden sets van de afgelopen Loudness uitgezonden, misschien zit BF er wel bij! Zou mooi zijn. Vond Zany ook sterk draaien. Degos & Re-Done draaiden de set van het jaar daar maar die zal wel niet uitgezonden worden..
Wat is het nouwrote:wel niet uitgezonden worden..
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
wel niet. Dus niet. +- = -
C
heb wel groot voordeel dat ik met de fiets kan
Eerst naar One Full House, festivalletje in Someren waar ook The Pitcher draait, en dan gelijk door naar Loudness
. Heb toch gastenlijst voor OFH dus kan me geen reet boeien.
10 uur 's ochtend uit tegen SJVV voetballen, weinig slaap dus :')
10 uur 's ochtend uit tegen SJVV voetballen, weinig slaap dus :')
M
Hardtraxxer
304 posts member since 2011
last seen Nov 2013
Echt zin in dit feestje
Alain's groupie zijn en aanmoedigen haha. Nouja niet dat ie t nodig heeft
Nog maar eventjes
Nog maar eventjes
wrote:NECROPSYwrote:En necropsy![]()
![]()
Kaarten binnen jonge! 
Na Thrillogy eindelijk nog eens een feestje in Holland.
Na Thrillogy eindelijk nog eens een feestje in Holland.
T
Hardtraxxer
127 posts member since 2009
last seen Oct 2017
Lees net dat de GTP bus ook rijdt
word weer geniaal 
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Ja mijn vriendjes zijn onvermurwbaar 
P
Hardtraxxer
195 posts member since 2012
last seen Aug 2014
Yes, Loudness. Gelijk na mijn tentames vol gas los gaan, heb er zin aan!
Who was there
Nobody has said they're going yet.