Past

Loudness, april 2012

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
-
Last edited by PierrePruuk on , edited 1 time in total.
G
stynch wrote:Moest die verkoopsite 4x opnieuw openen voordat er loudness bij kwam te staan :/

MAAR, ik heb kaarten :D
ik ging gewoon meteen naar loudness.tickets.b2s.nl :P
J
PierrePruuk wrote:http://loudness.tickets.b2s.nl
Spoiler
luie zak ;p
Wat doen onze opa's daar!!!!!! :mad:
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
online now
yaay ticket is binnen
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Mijn ticket is ook binnen ^^
J
Zal deze dagen bestellen, vanavond effe met wat vrienden over hebben. ^^
Hardtraxx Addict
1129 posts member since 2010
last seen Sep 2015
KSwoosh wrote:en het shirt vorderd ook al goed:
Loudness (21-04-2012, Klokgebouw Eindhoven)
Nando wrote:
Rampestamper wrote:
Klos wrote:Nice, misschien dat ik 'm ook wel haal :D heb er nog geen .. :$
Maar dan geef ik toch de voorkeur aan een v-hals..
Dit. Dan haal ik hem wel. :D
Hier ben ik ook zeker bij !
R
Hardtraxx Newbie
25 posts member since 2012
last seen May 2012
zeker weten aanwezig!!
G
ik zal hier bij nader inzien toch niet bij zijn deze keer, de lineup staat mij gewoon niet genoeg aan ookal is het zo dicht bij
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
KSwoosh wrote:ik zal hier bij nader inzien toch niet bij zijn deze keer, de lineup staat mij gewoon niet genoeg aan ookal is het zo dicht bij
Nooooo :( Je moet!
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 22 hours ago
KSwoosh wrote:ik zal hier bij nader inzien toch niet bij zijn deze keer, de lineup staat mij gewoon niet genoeg aan ookal is het zo dicht bij
Smoesjes, we have a throll in da house.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Kepro wrote:
Smoesjes, we have a throll in da house.
Aangezien onderschrift, denk ik het ook :oh:
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Loudness (21-04-2012, Klokgebouw Eindhoven)
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 24 days ago
Probeerde je nog over te halen om wel te gaan in de trein :cry:
G
Neehoor mensen, geen troll ;)
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2008
last seen Nov 2014
KSwoosh wrote:Neehoor mensen, geen troll ;)
:cry:
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 12 days ago
Swooshie is meer van de Commerciele Hitjesparade :)
Hardtraxx Addict
1189 posts member since 2009
last seen Feb 2026
Ticket binnen!!
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
online now
maak je nog wel de shirts?
G
Delt-A wrote:
maak je nog wel de shirts?
Ja, die gaat gewoon door hoor :)
Jurheinen wrote:
Ik hou meer van melodische hardstyle ja.
Ik ben er de laatste feesten wel achter gekomen dat die standaard "rawstyle" tracklists die ik overal terug hoor komen mij gewoon niet trekken. Ik kan er niet van genieten, er zit geen energie in, geen fijn gevoel en is voor mij gewoon niet wat hardstyle voor mij betekend.
Bestempel me maar hoe je wilt, maar ik vind dat iedereen mag houden van wat ie wilt. Het is dan wel redelijk triest dat je daar zulke opmerkingen over maakt (ookal weet ik dat je het zegt met een knipoog Jur, maar niet iedereen zo).

Ik hoor de laatste tijd veel te vaak dezelfde "raw" nummers, dus nee, Loudness wordt em niet voor mij dit keer. Misschien de volgende weer.
J
Hardtraxx Veteran
last seen 12 days ago
Jurheinen wrote:
Ik hou meer van melodische hardstyle ja.
Ik ben er de laatste feesten wel achter gekomen dat die standaard "rawstyle" tracklists die ik overal terug hoor komen mij gewoon niet trekken. Ik kan er niet van genieten, er zit geen energie in, geen fijn gevoel en is voor mij gewoon niet wat hardstyle voor mij betekend.
Bestempel me maar hoe je wilt, maar ik vind dat iedereen mag houden van wat ie wilt. Het is dan wel redelijk triest dat je daar zulke opmerkingen over maakt (ookal weet ik dat je het zegt met een knipoog Jur, maar niet iedereen zo).

Ik hoor de laatste tijd veel te vaak dezelfde "raw" nummers, dus nee, Loudness wordt em niet voor mij dit keer. Misschien de volgende weer.[/quote]

Ik zei het inderdaad met een knipoog, en kan je zeker wel begrijpen. Al is het bij mij juist andersom, vroeger was ik meer van de melodieuze en dat begint mij nu een beetje te vervelen. Dus ben ik overgestapt naar de wat "rauwere" kant :)
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
KSwoosh wrote: Ik hou meer van melodische hardstyle ja.

Ik hoor de laatste tijd veel te vaak dezelfde "raw" nummers, dus nee, Loudness wordt em niet voor mij dit keer. Misschien de volgende weer.
Je doet hier net alsof de melodieuze artiesten niet elke keer dezelfde nummers draaien. Ik vind het daar zelfs nog veel erger. Ik accepteer natuurlijk het feit dat je meer van mainstream houdt (mainstream is ook awesome), maar ik wilde even zeggen dat de setjes minstens net zo standaard zijn ;)
J
Hardtraxx Veteran
last seen 12 days ago
Daveytl wrote:
Je doet hier net alsof de melodieuze artiesten niet elke keer dezelfde nummers draaien. Ik vind het daar zelfs nog veel erger. Ik accepteer natuurlijk het feit dat je meer van mainstream houdt (mainstream is ook awesome), maar ik wilde even zeggen dat de setjes minstens net zo standaard zijn ;)[/quote]

Voor hem zijn ze nu natuurlijk niet standaard, aangezien hij eerder ook net als velen van ons meer de rauwere kant bezocht. Dus maakte hij weinig mainstreamsetjes mee :) (Of ik moet er natuurlijk helemaal naast zitten)
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Het is gewoon simpel. Melodieus is snoepjesparadijs en raw is beukparadijs. 'Nuff said.
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
KSwoosh wrote: Ik hou meer van melodische hardstyle ja.

Ik kan me hier wel in vinden,sterker nog..ik ben hier afgelopen zaterdag zelf ook weer achtergekomen. Ook al vond ik anderhalf uur team Blue verreweg t beste,ik hou veel meer van bijv. een Frontliner - Discorecord. (heb het daar volgens mij nog over gehad zelfs :P )

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het rauwere ook heerlijk en zal ook nog vaak naar die feestjes gaan, maar de laatste tijd kan ik gewoon even veel meer genieten van de melodieuze hardstyle ^^

OT: misschien ben ik ook niet aanwezig op Loudness,om dezelfde reden dus.

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Events

Moderators