-
Last edited by PierrePruuk on , edited 1 time in total.
ik ging gewoon meteen naar loudness.tickets.b2s.nlwrote:Moest die verkoopsite 4x opnieuw openen voordat er loudness bij kwam te staan
MAAR, ik heb kaarten
Wat doen onze opa's daar!!!!!!
Nooooowrote:ik zal hier bij nader inzien toch niet bij zijn deze keer, de lineup staat mij gewoon niet genoeg aan ookal is het zo dicht bij
Smoesjes, we have a throll in da house.wrote:ik zal hier bij nader inzien toch niet bij zijn deze keer, de lineup staat mij gewoon niet genoeg aan ookal is het zo dicht bij
Aangezien onderschrift, denk ik het ookwrote:Smoesjes, we have a throll in da house.wrote:ik zal hier bij nader inzien toch niet bij zijn deze keer, de lineup staat mij gewoon niet genoeg aan ookal is het zo dicht bij
wrote:ik zal hier bij nader inzien toch niet bij zijn deze keer, de lineup staat mij gewoon niet genoeg aan ookal is het zo dicht bij

Probeerde je nog over te halen om wel te gaan in de treinwrote:ik zal hier bij nader inzien toch niet bij zijn deze keer, de lineup staat mij gewoon niet genoeg aan ookal is het zo dicht bij
Swooshie is meer van de Commerciele Hitjesparadewrote:Neehoor mensen, geen troll
maak je nog wel de shirts?wrote:Neehoor mensen, geen troll
Ja, die gaat gewoon door hoorwrote:maak je nog wel de shirts?wrote:Neehoor mensen, geen troll
Ik hou meer van melodische hardstyle ja.wrote:Swooshie is meer van de Commerciele Hitjesparadewrote:Neehoor mensen, geen troll
Ik hou meer van melodische hardstyle ja.wrote:Swooshie is meer van de Commerciele Hitjesparadewrote:Neehoor mensen, geen troll
Je doet hier net alsof de melodieuze artiesten niet elke keer dezelfde nummers draaien. Ik vind het daar zelfs nog veel erger. Ik accepteer natuurlijk het feit dat je meer van mainstream houdt (mainstream is ook awesome), maar ik wilde even zeggen dat de setjes minstens net zo standaard zijnwrote: Ik hou meer van melodische hardstyle ja.
Ik ben er de laatste feesten wel achter gekomen dat die standaard "rawstyle" tracklists die ik overal terug hoor komen mij gewoon niet trekken. Ik kan er niet van genieten, er zit geen energie in, geen fijn gevoel en is voor mij gewoon niet wat hardstyle voor mij betekend.
Bestempel me maar hoe je wilt, maar ik vind dat iedereen mag houden van wat ie wilt. Het is dan wel redelijk triest dat je daar zulke opmerkingen over maakt (ookal weet ik dat je het zegt met een knipoog Jur, maar niet iedereen zo).
Ik hoor de laatste tijd veel te vaak dezelfde "raw" nummers, dus nee, Loudness wordt em niet voor mij dit keer. Misschien de volgende weer.
Je doet hier net alsof de melodieuze artiesten niet elke keer dezelfde nummers draaien. Ik vind het daar zelfs nog veel erger. Ik accepteer natuurlijk het feit dat je meer van mainstream houdt (mainstream is ook awesome), maar ik wilde even zeggen dat de setjes minstens net zo standaard zijnwrote:
Ik hoor de laatste tijd veel te vaak dezelfde "raw" nummers, dus nee, Loudness wordt em niet voor mij dit keer. Misschien de volgende weer.
Ik kan me hier wel in vinden,sterker nog..ik ben hier afgelopen zaterdag zelf ook weer achtergekomen. Ook al vond ik anderhalf uur team Blue verreweg t beste,ik hou veel meer van bijv. een Frontliner - Discorecord. (heb het daar volgens mij nog over gehad zelfswrote: Ik hou meer van melodische hardstyle ja.
Ik ben er de laatste feesten wel achter gekomen dat die standaard "rawstyle" tracklists die ik overal terug hoor komen mij gewoon niet trekken. Ik kan er niet van genieten, er zit geen energie in, geen fijn gevoel en is voor mij gewoon niet wat hardstyle voor mij betekend.
Bestempel me maar hoe je wilt, maar ik vind dat iedereen mag houden van wat ie wilt. Het is dan wel redelijk triest dat je daar zulke opmerkingen over maakt (ookal weet ik dat je het zegt met een knipoog Jur, maar niet iedereen zo).