We moeten er wat voor over hebben hewrote:Moeten een tering eind rijden, dat ist enige twijfelpunt. Mja loudness is gewoon een mustdus wsl wel aanwezig
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Tuurlijk aanwezig, doe eens niet zo gekwrote:We moeten er wat voor over hebben hewrote:Moeten een tering eind rijden, dat ist enige twijfelpunt. Mja loudness is gewoon een mustdus wsl wel aanwezig
.
Voor mij is het ook verder dan Rotterdam, maar het boeit me niet echt.. Loudness is altijd een zekerheidje, dus dit keer ook weer.
Helemaal met deze line-up valt dit echt niet te missen!
Dit duswrote:Voor mij is het ook verder dan Rotterdam, maar het boeit me niet echt.. Loudness is altijd een zekerheidje, dus dit keer ook weer.Helemaal met deze line-up valt dit echt niet te missen!
Ideale locatie qua vervoer voor mij. Ga samen met mijn vriendin en die woont in Best.
5 minuutjes in de trein en dan zijn we er
!
5 minuutjes in de trein en dan zijn we er
Ja ik heb ook geen keus denk ik zo te horenwrote:Tuurlijk aanwezig, doe eens niet zo gekwrote:We moeten er wat voor over hebben hewrote:Moeten een tering eind rijden, dat ist enige twijfelpunt. Mja loudness is gewoon een mustdus wsl wel aanwezig
.
.
Arme jongen heb je nu een minderwaardigheidscomplex? Wij rijden allebei vaak hoor, dus ik vind het eerlijk verdeeld
.
Is dat een ja of een neewrote:Arme jongen heb je nu een minderwaardigheidscomplex? Wij rijden allebei vaak hoor, dus ik vind het eerlijk verdeeld.
Ja ik rij dan welwrote:Is dat een ja of een neewrote:Arme jongen heb je nu een minderwaardigheidscomplex? Wij rijden allebei vaak hoor, dus ik vind het eerlijk verdeeld.
Ja, hele grote kans dat ik hier jarig word 
Maar ... dat hangt af van de betrouwbaarheid van jouw geboorteregister?wrote:Ja, hele grote kans dat ik hier jarig word
Hahawrote:Maar ... dat hangt af van de betrouwbaarheid van jouw geboorteregister?wrote:Ja, hele grote kans dat ik hier jarig word
Dus als het hier niet is wordt je niet jarig? Sowieso gaan duswrote:Hahawrote:Maar ... dat hangt af van de betrouwbaarheid van jouw geboorteregister?wrote:Ja, hele grote kans dat ik hier jarig word, het hangt meer af van de locatie van de 'hier'
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Een halfuur naar Groningen en dan van Groningen met de trein naar Eindhoven. Maar die line-up is het echt wel waard!
G
wrote:Avatar-waardige poster
T
Hardtraxxer
597 posts member since 2010
last seen Nov 2014
yeah zin aanwezig! word mij eerste keer Eindhoven! benieuwd! 
Eindhoven de gekstuh!wrote:yeah zin aanwezig! word mij eerste keer Eindhoven! benieuwd!
Misschien ga ik jullie wel weer gezelschap houden in de treinwrote:Een halfuur naar Groningen en dan van Groningen met de trein naar Eindhoven. Maar die line-up is het echt wel waard!
J
Aanwezig, 10minuutjes met de trein dus. 
Edit: Hoe duur zalle de kaartjes ong kosten?
30,- excl. feewrote:Aanwezig, 10minuutjes met de trein dus.
Who was there
Nobody has said they're going yet.