21. ID - ID bij zany/b-front was Atmos-fear/Psychiatric Ass Mashup 
Man, wat werd er super gedraaid
Die intro van Solutio & The I's
Davey gaat normaal gesproken maximaal op feesten, beetje voorbarige reactie dus. Op Incarnation deed hij ook weinig, zal wel zijn redenen hebbenwrote:Serieus heb jij niks beters te doen op een feest?? Je staat zeker alleen maar met je telefoon in je hand om de tracks op te schrijven. Serieus, get a life![]()
![]()
Had dan geen kaartje gekocht en die aan andere liefhebbers gegunt die wel losgaan...
Van wat ik vaker gezien heb misschien ook nietwrote: Boehoeeeee. Zit niet zo te janken man. En je hebt me niet gezien die avond, misschien ging ik wel gewoon los![]()
wrote:Móet me naam als 24/7 spammer wel waar maken natuurlijk.
Wat heb je gemist dusver:
2x pattern 2
Een lekkere set van bfront met aantal oldies
Digital punk live was erg goed!
Theracords live ging echt helemaal nergens meer over..
What the dat was dat kapot maken x 5772926636!
Een half uur non stop raggen, knallen, beuken....
Set v.d avond... Bedankt theracords!
En nu Titan die snoeihard opent
wrote:Omdat ik het leuk vind om te doen, en zo kan ik andere mensen ook nog een impressie geven van de gedraaide sets. Kost ook heel weinig moeite, dus waarom niet?wrote:Nou heb ik 1 vraag..
WAAROM?
Die kwam voorbij met wild motherfuckers ja. Hardbass anthem ook van vorig jaar. Ach ik vond het wel vermakelijk hoor. Geen italiaan gezien. Wel een groep Finnen die speakers hadden geregeld. Zo'n Fin had een hele speaker erin gegooidwrote:wrote:Omdat ik het leuk vind om te doen, en zo kan ik andere mensen ook nog een impressie geven van de gedraaide sets. Kost ook heel weinig moeite, dus waarom niet?wrote:Nou heb ik 1 vraag..
WAAROM?
Heb er geen problemen mee, vroeg me alleen af waarom :p Boeit mij niet wat iemand doet op een feest, al staat die hele avond stil naar het plafond te staren of met ze mobiel.. Boeiee![]()
Maar hoe waren de italianen? Hoorde dat ze het Qlimax anthem hadden gedraaid
Ik moet er ook nog rekening mee houden dat ik nog 1,5 á 2 uur terug moet rijden, en dan kan ik het niet maken om de hele tijd vol gas te gaan, aangezien ik dan waarschijnlijk heel vermoeid ben en mij dus minder goed kan concentreren op de weg.wrote:Van wat ik vaker gezien heb misschien ook nietwrote: Boehoeeeee. Zit niet zo te janken man. En je hebt me niet gezien die avond, misschien ging ik wel gewoon los![]()
![]()
Maar goed, ieder z'n eigen ding, alleen 99,9% gaat naar een feest om los te gaan ipv naar ze telefoon te staren. Als jij die 0,1% wil zijn, be my guest, zeg alleen dat ik het superzonde vind...
Je hoeft je echt niet te verantwoorden hoor. Doe lekker waar je zin in hebt.wrote:Ik moet er ook nog rekening mee houden dat ik nog 1,5 á 2 uur terug moet rijden, en dan kan ik het niet maken om de hele tijd vol gas te gaan, aangezien ik dan waarschijnlijk heel vermoeid ben en mij dus minder goed kan concentreren op de weg.wrote:Van wat ik vaker gezien heb misschien ook nietwrote: Boehoeeeee. Zit niet zo te janken man. En je hebt me niet gezien die avond, misschien ging ik wel gewoon los![]()
![]()
Maar goed, ieder z'n eigen ding, alleen 99,9% gaat naar een feest om los te gaan ipv naar ze telefoon te staren. Als jij die 0,1% wil zijn, be my guest, zeg alleen dat ik het superzonde vind...
En ik heb echt niet non-stop naar mijn mobiel gestaard. Om de 5 minuten ff 10 seconden tijdens een break.
Ik vroeg het mijzelf ook al af waarom ik me verantwoorddewrote: Je hoeft je echt niet te verantwoorden hoor. Doe lekker waar je zin in hebt.
Sowieso boeit het toch niet als je veel stil staat :pwrote:Ik vroeg het mijzelf ook al af waarom ik me verantwoorddewrote: Je hoeft je echt niet te verantwoorden hoor. Doe lekker waar je zin in hebt.Maar ja, nu kan hij zich misschien inleven in mijn situatie
Ik zei ook niet dat je fout bezig was, alleen het komt op mij over net als een meisje die telkens der blackberry pakt als er ook maar even een stilte valt of niks te doen is en daar heb ik zo'n schijthekel aanwrote:nu kan hij zich misschien inleven in mijn situatie

wrote:ik heb wel een beetje een idee hoe leuk het was als ik de PF fotos zo bekijk...
met name de mensen op ed achtergrond hier:![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vond het 'van de wereld' gehalte best wel meevallen eigenlijk.wrote:wrote:ik heb wel een beetje een idee hoe leuk het was als ik de PF fotos zo bekijk...
![]()
![]()
![]()
Inderdaad redelijk veel mensen die behoorlijk aan 't knagen waren! Om iets over 1e kwam er een gozer door de zaal strompelen, viel constant om, wist niet meer waar die t zoeken moest... zonde
dat zei ik ook niet he...wrote:Ik vond het 'van de wereld' gehalte best wel meevallen eigenlijk.wrote:wrote:ik heb wel een beetje een idee hoe leuk het was als ik de PF fotos zo bekijk...
![]()
![]()
![]()
Inderdaad redelijk veel mensen die behoorlijk aan 't knagen waren! Om iets over 1e kwam er een gozer door de zaal strompelen, viel constant om, wist niet meer waar die t zoeken moest... zonde