Waar heb je last van? Ik heb vorige week met voetbal een verrekking in mijn bovenbeen opgelopen en een week rustig aan gedaan. Ging ik maandag proberen weer te voetballen, was het er weer ingeschoten. Nu maar even rustig aan doen tot aan zaterdagwrote:ik hoop echt dat ik over 2 dagen normaal kan lopen, ik wil dit niet missen
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
wrote:Dat zeg ik altijd om een meisje af te wimpelenwrote:Ze zeggen al snel 'Komt goed'
Eerst zien dan geloven natuurlijk, denk het niet dus.
Iemand nog op zoek naar een goedkoper kaartje? Verkoop de mijne namelijk. Stuur me maar goed bod via de PM 
Zou ook leuk zijn om Awake weer een keer te horen (al ben ik niet bij zijn set haha)
C
Wss voor Loudness nog even langs de KFC... je moet goed voeier hebben voor dat je los gaat toch?
wrote:Wss voor Loudness nog even langs de KFC... je moet goed voeier hebben voor dat je los gaat toch?
Ik als KFC liefhebber raadt het je af.. de gevolgen van een forse KFC maaltijd zijn niet bevorderlijk voor een wilde nacht vol losgaan plezier.. spreek uit ervaringwrote:Wss voor Loudness nog even langs de KFC... je moet goed voeier hebben voor dat je los gaat toch?
C
nouja, 2 wings met wat frietjes.. niet echt heelveel dus
Gewoon een flink bord pasta van te voren eten. 
Chinezen voor een feest is ook geen puik plan trouwens 
Dit idd doe ik ook echt bijna altijd.wrote:Gewoon een flink bord pasta van te voren eten.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Chinezen_(drugs)wrote:Chinezen voor een feest is ook geen puik plan trouwens
Je fietst toch met ons mee?wrote:Wss voor Loudness nog even langs de KFC... je moet goed voeier hebben voor dat je los gaat toch?
Ik eet om 6 uur flink veel friet, dus hoef niet zo vroeg daarna naar KFC. Hoet het met Tom zit weet ik niet.
Last edited by Delt-A on , edited 1 time in total.
Of kapsalonnetje, op Reverze moest ik gewoon een bezoek brengen aan de wc om te schijtenwrote:Ik als KFC liefhebber raadt het je af.. de gevolgen van een forse KFC maaltijd zijn niet bevorderlijk voor een wilde nacht vol losgaan plezier.. spreek uit ervaringwrote:Wss voor Loudness nog even langs de KFC... je moet goed voeier hebben voor dat je los gaat toch?
C
Naja, dan pak ik thuis nog wel een frietjewrote:Je fietst toch met ons mee?wrote:Wss voor Loudness nog even langs de KFC... je moet goed voeier hebben voor dat je los gaat toch?
Ik eet om 6 uur flink veel friet, dus hoef niet zo vroeg daarna naar KFC. Hoet het met Tom zit weet ik niet.
Hoelaat bij jou btw? Want het schijnt dat heel aalst overhoop ligt toch?
Heerlijk man! Vooral met een flinke portie kroepoek.wrote:http://nl.wikipedia.org/wiki/Chinezen_(drugs)wrote:Chinezen voor een feest is ook geen puik plan trouwens
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
T
Hardtraxxer
597 posts member since 2010
last seen Nov 2014
Daarom ga je zaterdag ook niet voetballen! maar kijken!wrote:Waar heb je last van? Ik heb vorige week met voetbal een verrekking in mijn bovenbeen opgelopen en een week rustig aan gedaan. Ging ik maandag proberen weer te voetballen, was het er weer ingeschoten. Nu maar even rustig aan doen tot aan zaterdagwrote:ik hoop echt dat ik over 2 dagen normaal kan lopen, ik wil dit niet missen.
T
Hardtraxxer
249 posts member since 2010
Ongeveer het kutste wat je kan overkomen op een feest :')wrote:Of kapsalonnetje, op Reverze moest ik gewoon een bezoek brengen aan de wc om te schijtenwrote:Ik als KFC liefhebber raadt het je af.. de gevolgen van een forse KFC maaltijd zijn niet bevorderlijk voor een wilde nacht vol losgaan plezier.. spreek uit ervaringwrote:Wss voor Loudness nog even langs de KFC... je moet goed voeier hebben voor dat je los gaat toch?Gelukkig had ik een afgelegen plaats gevonden met toilets waar het nog heel erg schoon was.
Pff 2 wings en wat frietjes daarvoor ga je toch niet naar de KFC.wrote:nouja, 2 wings met wat frietjes.. niet echt heelveel dus
KFC is lekker maar aangezien ik er verschrikkelijk hard van moet schijten sla ik wel ff over...
Idd. Als ik naar de KFC ga min 15-20 wingswrote:Pff 2 wings en wat frietjes daarvoor ga je toch niet naar de KFC.wrote:nouja, 2 wings met wat frietjes.. niet echt heelveel dus
KFC is lekker maar aangezien ik er verschrikkelijk hard van moet schijten sla ik wel ff over...
Daarom moet je ook altijd een maatje hebben zodat je een bucket kan halenwrote:Bij de KFC moet je toch gewoon buckets kopen.
Dat zou betekenen dat je er 2 moet halen of een hele grotewrote:
Daarom moet je ook altijd een maatje hebben zodat je een bucket kan halen
C
wrote:Pff 2 wings en wat frietjes daarvoor ga je toch niet naar de KFC.wrote:nouja, 2 wings met wat frietjes.. niet echt heelveel dus
hey psst, daan, kfc meeting na Loudness?
Who was there
Nobody has said they're going yet.