Waar staan de (1) en de (2) voor?wrote: Dit gaat hem voor JefQ en mij worden, heb ik zojuist even voor ons bepaald.
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Lol nu je het zegtwrote:Voor zaal 1&2?
Niet helemaal scherp vandaag
Het is dat ik het ermee eens ben mannetje! Als B-front echt heel vet draait, dan blijf ik er misschien nog wel wat langerwrote:22:00 – 23:30 Geck-o (1)
23:30 – 00:00 B-Front (1)
00:00 – 00:30 Tartaros (2)
00:30 – 02:00 Re-volt (2)
02:00 – 03:00 Phrantic (2)
03:00 – 04:00 Solutio & The I's (2)
04:00 – 05:30 Prefix & Density (2)
05:30 – 06:30 Titan(2)
06:30 – 07:00 Crypsis (1)
Dit gaat hem voor JefQ en mij worden, heb ik zojuist even voor ons bepaald.
Iedereen gaat Prefix & Densiyt
. Wie gaat d'r met mij naar Zany

J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 13 days ago
Ik ben daar misschien wel! Niet de hele set, maar wel voor een tijdjewrote:Iedereen gaat Prefix & Densiyt. Wie gaat d'r met mij naar Zany
![]()
Dinsdag hewrote:Lol nu je het zegtwrote:Voor zaal 1&2?![]()
![]()
Niet helemaal scherp vandaag
En ik grote kans ookwrote:Ik ben daar misschien wel! Niet de hele set, maar wel voor een tijdjewrote:Iedereen gaat Prefix & Densiyt. Wie gaat d'r met mij naar Zany
![]()
Sowieso ben ik daar bij, niks te zoeken bij Prefix & Density, niet mijn smaakwrote:Iedereen gaat Prefix & Densiyt. Wie gaat d'r met mij naar Zany
![]()
Gaan we dan met ze tweetjes Gill??
Minimaal 4tjes zo te zien!!!!!wrote:Gaan we dan met ze tweetjes Gill??![]()
Ik vind het niet raar dat weinig mensen naar Zany gaan. In mijn ogen gaat die man bergafwaarts qua setjes.
Op hardstyle rockers begon deze heldige man sterk, dus ik hoop dat hij op loudness net zo begint en dan ook sterk eindigt. Ik geef hem een kans, en ga naar Zanywrote:Ik vind het niet raar dat weinig mensen naar Zany gaan. In mijn ogen gaat die man bergafwaarts qua setjes.
Keren dat ik hem gezien heb niet. Bij keren mag je lezen de afgelopen tien keer ofzo. Hij eindigt wel altijd vet.wrote:Op hardstyle rockers begon deze heldige man sterk, dus ik hoop dat hij op loudness net zo begint en dan ook sterk eindigt. Ik geef hem een kans, en ga naar Zanywrote:Ik vind het niet raar dat weinig mensen naar Zany gaan. In mijn ogen gaat die man bergafwaarts qua setjes.
Ik ga zo paalhard balen dat ik niet mag... 
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 13 days ago
Op Dangerouzmind 30-12-2011 heeft die man de set van 2011 voor mij neergezet. Begon met Annihilating (volgens mij) en niet zachter gehoord daarnawrote:Ik vind het niet raar dat weinig mensen naar Zany gaan. In mijn ogen gaat die man bergafwaarts qua setjes.
Op hardstyle rockerz begon hij juist weer erg sterk met pwoap live mix, octavius augustus en ga zo maar door en eindigde hij met squared en running late raw mixwrote:Keren dat ik hem gezien heb niet. Bij keren mag je lezen de afgelopen tien keer ofzo. Hij eindigt wel altijd vet.wrote:Op hardstyle rockers begon deze heldige man sterk, dus ik hoop dat hij op loudness net zo begint en dan ook sterk eindigt. Ik geef hem een kans, en ga naar Zanywrote:Ik vind het niet raar dat weinig mensen naar Zany gaan. In mijn ogen gaat die man bergafwaarts qua setjes.
Jullie hebben allemaal verdomd goede ervaringen met die man.
Ik moet toch echt minder dagjesmens worden.
Ik moet toch echt minder dagjesmens worden.
HET Zany trauma heb ik opgelopen op Q-base 2011. Hij was kneiterhard aan het draaien, en ja , jullie raden het al.... Komt ineens The Prophet erbij
. Godver, ben nog nooit zo pissig geweest geloof ik
. Hij eindige ook met een dubstep edit van Broken
.
Set op Qlimax was ook bar weinig aan, dus verwacht wel een flinke goedmaker van zijn kant
.
Set op Qlimax was ook bar weinig aan, dus verwacht wel een flinke goedmaker van zijn kant
Begint d'r weer iemand overwrote:HET Zany trauma heb ik opgelopen op Q-base 2011. Hij was kneiterhard aan het draaien, en ja , jullie raden het al.... Komt ineens The Prophet erbij![]()
![]()
.
Set op Qlimax was ook bar weinig aan, dus verwacht wel een flinke goedmaker van zijn kant.
Maarja, op Loudness heeft hij me vorig jaar ook niet teleurgesteld, alleen opbouw was niet super. Maarja zijn muziek, Fusion + zijn mixwerk zijn sws al van te smullen. En dat hij d'r af en toe een wat softer plaatje tussen gooit vind ik dan zelf niet eens zo heel erg. Ook vaak wel afwisselend bij deze man
Ja dat was zo drama. Wel dov toen getrolled, hij stond bij z'n kraampje te praten met zany toen het vrij rustig was daar, dus ik loop zo met een vet blij gezicht naar hem toe:wrote:HET Zany trauma heb ik opgelopen op Q-base 2011. Hij was kneiterhard aan het draaien, en ja , jullie raden het al.... Komt ineens The Prophet erbij![]()
![]()
. .
Zo dov, wat heb jij enorm KUT gedraaid net. En toen raoul een hand gegeven dat hij top bezig was
J
Hardtraxxer
521 posts member since 2011
last seen Jun 2026
wrote:Ja dat was zo drama. Wel dov toen getrolled, hij stond bij z'n kraampje te praten met zany toen het vrij rustig was daar, dus ik loop zo met een vet blij gezicht naar hem toe:wrote:HET Zany trauma heb ik opgelopen op Q-base 2011. Hij was kneiterhard aan het draaien, en ja , jullie raden het al.... Komt ineens The Prophet erbij![]()
![]()
. .
Zo dov, wat heb jij enorm KUT gedraaid net. En toen raoul een hand gegeven dat hij top bezig was
Same. Afgelopen weekend op Daydream was Zany ook heldig bezig.wrote:Op hardstyle rockers begon deze heldige man sterk, dus ik hoop dat hij op loudness net zo begint en dan ook sterk eindigt. Ik geef hem een kans, en ga naar Zanywrote:Ik vind het niet raar dat weinig mensen naar Zany gaan. In mijn ogen gaat die man bergafwaarts qua setjes.
Ik heb toevallig z'n telefoonnummer, zal ik hem eens bellen dat die weer z'n oude weg moet inslaan??wrote:Zouden meer mensen moeten doen! misschien begrijpt die man het dan eindelijk eens een keer..
Maar goed, ik ga er wel vanuit dat Zany een leuke set neerzet. We gaan het zien
Zany wordt koning, oneindige baas dat t is. 
I know that feel bro, doet me denken aan Rebirth toen Da Tweekaz bij J&W kwamen.wrote:HET Zany trauma heb ik opgelopen op Q-base 2011. Hij was kneiterhard aan het draaien, en ja , jullie raden het al.... Komt ineens The Prophet erbij![]()
![]()
.
Set op Qlimax was ook bar weinig aan, dus verwacht wel een flinke goedmaker van zijn kant.
Who was there
Nobody has said they're going yet.