Ik snap je nog steeds niet. Als ze in zaal 2 staan kunnen ze toch net zo goed overlappen als in zaal 3?wrote: kans op overlapping Delete VIP, Clockartz en Mind Dimension vs Vyral. Want organisaties houden dr nou eenmaal van om altijd de dj’s die populair zijn op HT, te laten overlappen
Al weet ik niet of Clockartz wel eens later op de avond gepland staat of dat ze vrijwel altijd ergens aan t begin draaien
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Zaal 2 tussen zaal 1 en zaal 3 en zaal 3 het dichtst bij de kluisjes.wrote:Zaal 3 is toch die zaal bij de kluisjes in de buurt en niet achter de main stage of zie ik dat verkeerd?
Nee want Clockartz staan wss gewoon in zaal 2. Dus daarom hoop ik dat Mind Dimension & Vyral daar ook staan
En ja ik snap helemaal niks van die indeling in de Maassilo
. Hopelijk snap ik t komende november bij mijn tweede keer Maassilo wat meer
En ja ik snap helemaal niks van die indeling in de Maassilo
Wat valt er niet te snappen aan die zaalindeling dan?
Grote zaal is zaal 1, daarnaast ligt zaal 2 en daarnaast ligt zaal 3
En dan heb je in de kelder nog zaal 4...
Grote zaal is zaal 1, daarnaast ligt zaal 2 en daarnaast ligt zaal 3
En dan heb je in de kelder nog zaal 4...
Ohhh daar gaat t dus mis. Ik dacht dat er maar 3 areas waren waarvan dus een in die kelder. My bad
P.S. zaal 3 is groter dan 2 (en beter geluid) dus de minst populaire artiesten staan in zaal 2.
Dan bedoel ik dus 3wrote:P.S. zaal 3 is groter dan 2 (en beter geluid) dus de minst populaire artiesten staan in zaal 2.
Nou er liggen 3 zalen precies op een rij en die heten 1, 2 en 3, logischer kan nietwrote:Dan bedoel ik dus 3wrote:P.S. zaal 3 is groter dan 2 (en beter geluid) dus de minst populaire artiesten staan in zaal 2.. Wat is het nut van zo’n niet logische indeling haha. Op Loudfest was dat ook al zo dacht ik
Hmm Jaa vooruit maar meestal is de indeling puur op grootte dus dat brengt me in de war. Lekker bezig vandaag 
M
Hardtraxxer
333 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Dat Mind Dimension & Vyral maar Roll Up & E-volve draaien. Is de enige reden dat ik nog gaat hierheen.
Dat kan haast niet missen nee.wrote:Dat Mind Dimension & Vyral maar Roll Up & E-volve draaien. Is de enige reden dat ik nog gaat hierheen.
Zaal 2:
Ncrypta | Killshot | Neroz | D-Attack | Ceazar | Mind Dimension & Vyral | Hosted by MC Livid
View on Facebook
Ncrypta | Killshot | Neroz | D-Attack | Ceazar | Mind Dimension & Vyral | Hosted by MC Livid
View on Facebook
M
Hardtraxxer
333 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Shit... had gehoopt dat Mind Dimension & Vyral in zaal 3 zouden staanwrote:Zaal 2:
View on Facebook
Dus zaal 3 wordt..
Apexx
High Voltage
Degos & Re-Done
Jason Payne
Clockartz
Deluzion
Invector
Apexx
High Voltage
Degos & Re-Done
Jason Payne
Clockartz
Deluzion
Invector
Wellicht hier aanwezig ipv Qlimax. Genoeg namen om me op te vermaken + 1,5u setjes! 
Kaartjes binnen
Voor de volledigheid de indeling;
Zaal 1
B-Front
Digital Punk
Bass Chaserz
Delete VIP
Deetox ‘Bring The Riot’
Prefix & Density
Regain
Hosted By Nolz
Zaal 2:
Ncrypta
Killshot
Neroz
D-Attack
Ceazar
Mind Dimension & Vyral
Hosted by Democian
Zaal 3:
Apexx live
High Voltage
Degos & Re-Done live
Jason Payne
Clockartz
Deluzion
Invector
Hosted by MC Livid
Zaal 1
B-Front
Digital Punk
Bass Chaserz
Delete VIP
Deetox ‘Bring The Riot’
Prefix & Density
Regain
Hosted By Nolz
Zaal 2:
Ncrypta
Killshot
Neroz
D-Attack
Ceazar
Mind Dimension & Vyral
Hosted by Democian
Zaal 3:
Apexx live
High Voltage
Degos & Re-Done live
Jason Payne
Clockartz
Deluzion
Invector
Hosted by MC Livid
Kaart binnen
Ik hoop dat Delete VIP, Deetox ‘Bring The Riot’, Prefix & Density, Mind Dimension & Vyral en Clockartz niet overlappen.
Ook maar definitief besloten om te gaan, line-up spreekt me over het grootste gedeelte wel aan. Ook positief dat er zo min mogelijk leuke namen in zaal 2 staan (gvd waarom Mind Dimension en Vyral net wel). Laatste keer dat ik in de maassilo was met Loudness was 't geluid daar toch wel een stuk minder inderdaad. Hoop/verwacht verder dat er nog wel een zaal 4 in de kelder toegevoegd gaat worden. Vergroot toch wel de kans om interessante setjes te horen (zie The Fallen vorige keer).
Who was there
Nobody has said they're going yet.