Past

Liberator Indoor, mei 2011

Venue
Hedon
Time
– (Fri)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
A
Echt geen last gehad van die keien :P
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Gaat wel door ^^
Hardtraxxer
212 posts member since 2011
last seen Apr 2012
Dance-feest
Voor een dance-feest bij de IJsselhallen wordt geen toestemming gegeven. Met het oog op de mogelijkheid om bezoekers te reguleren is eerder al besloten een dance-evenement geen onderdeel meer te laten zijn van het Bevrijdingsfestival. Er is nu ook besloten geen apart dance-feest bij de IJsselhallen in Zwolle toe te staan op 5 mei. Dat zou leiden tot publieksevenementen op drie locaties in de stad en dat is vanuit veiligheidsoogpunt niet wenselijk.

Ze praten hier neem ik aan over een uitbreiding naar de IJsselhallen? En dan lijkt het mij dat het gaat over de dance-stage in het Wezenlandpark? Omdat ze daar altijd te weinig plek hebben voor alle bezoekers.....
Hardtraxx Addict
1869 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Rik wrote:
Klos wrote:Ik ben hier ook aanwezig trouwens ..

Vorig jaar was ik hier echt LAD-DER zat .. :D Maar heb toch extreem genoten!
Geluid stond ook zo knoeperhard ..
Goh echt :P xd

Ik heb je maar een uur lopen zoeken ofzo :lol:
Haha, ik zal het dit jaar wat 'leuker' maken voor mezelf, maar ook een ander :P
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Hij heeft de smaak te pakken hoor :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Chukkels wrote:Hij heeft de smaak te pakken hoor :thumbsup:
Hmm ik denk niet dat ie deze keer bedoelt wat jij bedoelt :P
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2026
Rik wrote:
Klopt :P Gewoon minder drinken, alhoewel het wel kan op die dag ;) .. We shall seeeeeee
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2014
Klos wrote:
Rik wrote:
Klopt :P Gewoon minder drinken, alhoewel het wel kan op die dag ;) .. We shall seeeeeee
Nee, teveel bekenden denk ik :P
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2026
Rik wrote:
Klos wrote:Klopt :P Gewoon minder drinken, alhoewel het wel kan op die dag ;) .. We shall seeeeeee
Is ook zo, maar vorig jaar viel het wel mee trouwens .. maar als je me vorig jaar tegen kwam in die staat, dan kan het misschien ook op een andere manier, merken ze misschien toch niet (dan moet 't wel pas als het donker is .. :P)
Maar nee, het wordt wss toch een 'nee'. (Ook al is het wel goedkoper .. hmmmm :P nee grapje ^^)
Artist
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Chukkels wrote:Aanwezig :D
:D
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2014
Klos wrote:
Rik wrote:
Klos wrote:Klopt :P Gewoon minder drinken, alhoewel het wel kan op die dag ;) .. We shall seeeeeee
Is ook zo, maar vorig jaar viel het wel mee trouwens .. maar als je me vorig jaar tegen kwam in die staat, dan kan het misschien ook op een andere manier, merken ze misschien toch niet (dan moet 't wel pas als het donker is .. :P)
Maar nee, het wordt wss toch een 'nee'. (Ook al is het wel goedkoper .. hmmmm :P nee grapje ^^)
Ga je helemaal niet naar het "gewone" festival dan?
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2026
Vorig jaar heel even wezen kijken, verder veel door de stad gestruind, of op Liberator gestaan :) Festivalterrein trekt me verder niet zo, vond alleen Guus Meeuwis leuk 2 jaar geleden :P Maarja .. dat komt natuurlijk omdat je dan zat bent
Hardtraxx Addict
1154 posts member since 2009
last seen Jun 2013
dat festival kan me eigenlijk aan me reet roesten ik denk dat ik hier lekker ben :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Er staat weer een dance evenement te verdwijnen. Na een bom volle editie vorig jaar en door klachten vanuit de binnenstad is er voor dit jaar gekeken naar een andere locatie voor Liberator. Ook voor het Free2dance gedeelte wat altijd in het wezelandenpark werdt gehouden, is gekeken naar een andere locatie tijdens bevrijdingsfestival. Wij dachten die gevonden te hebben. Op de parkeerplaats bij de ijsselhallen zouden Liberator en Free2dance een nieuwe start maken. Na een paar maand voorbereiding waar zowel gemeente als politie bij aanwezig was en wij nog de laatste puntjes op de i aan het zetten waren. Kwam er plotseling een besluit waar wij geen rekening mee hadden gehouden. Dit besluit stuit nogal op wat verontwaardiging binnen de regio. Zoals het er nu uit ziet is er geen dance in zwolle op 5 mei. Er is zelfs een pol gestart op de site van de stentor. Hier kun je stemmen voor dance op het terrein van de ijsselhallen op 5 mei! Zie onderstaande link en stem.

http://www.destentor.nl/regio/zwolle/80 ... iliger.ece
Hardtraxx Addict
1154 posts member since 2009
last seen Jun 2013
Jolle wrote:Er staat weer een dance evenement te verdwijnen. Na een bom volle editie vorig jaar en door klachten vanuit de binnenstad is er voor dit jaar gekeken naar een andere locatie voor Liberator. Ook voor het Free2dance gedeelte wat altijd in het wezelandenpark werdt gehouden, is gekeken naar een andere locatie tijdens bevrijdingsfestival. Wij dachten die gevonden te hebben. Op de parkeerplaats bij de ijsselhallen zouden Liberator en Free2dance een nieuwe start maken. Na een paar maand voorbereiding waar zowel gemeente als politie bij aanwezig was en wij nog de laatste puntjes op de i aan het zetten waren. Kwam er plotseling een besluit waar wij geen rekening mee hadden gehouden. Dit besluit stuit nogal op wat verontwaardiging binnen de regio. Zoals het er nu uit ziet is er geen dance in zwolle op 5 mei. Er is zelfs een pol gestart op de site van de stentor. Hier kun je stemmen voor dance op het terrein van de ijsselhallen op 5 mei! Zie onderstaande link en stem.

http://www.destentor.nl/regio/zwolle/80 ... iliger.ece
WTF :(
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2014
Noo :(
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2025
Hoop wel dat het nog doorgaat :x
Hardtraxxer
379 posts member since 2010
last seen Sep 2015
Jolle wrote:Hoop wel dat het nog doorgaat :x
Idd heb meteen gestemd... maar dit gaat niet op voor liberator of is het gewoon voor beide feesten?
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2025
Jopsem wrote:
Jolle wrote:Hoop wel dat het nog doorgaat :x
Idd heb meteen gestemd... maar dit gaat niet op voor liberator of is het gewoon voor beide feesten?
Volgens mij geld het voor alle evenementen op bevrijdingsdag in Zwolle ofzo.
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Wel in de buurt. :D
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Moet wel doorgaan anders word het een hele saaie Bevrijdingsdag, mits ik heeeeel misschien dan naar de gewone muziek ga :P Ligt helemaal aan die line-up...
Hardtraxx Elite
2393 posts member since 2009
last seen Aug 2013
Als alleen het normale festival er is zal je mij niet vinden in Zwolle...
Hardtraxx Addict
1831 posts member since 2009
last seen Dec 2019
mensen die zeuren op bevrijdingsdag omdat de muziek luid is moeten niet serieus worden genomen..
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
Chukkels wrote:Free2Dance afgelast, Liberator gaat wél door!

Na beraad met politie en burgemeester Meijer blijven zij helaas bij hun standpunt om vanuit veiligheidsoverwegingen Free2Dance niet plaats te laten vinden op het parkeerterrein bij de IJsselhallen tijdens het bevrijdingsfestival. Er zal zelfs op 5 mei in geheel Zwolle geen dance-podium aanwezig zijn. We betreuren ten zeerste dat Free2Dance na 6 jaar geen deel meer uitmaakt van het bevrijdingsfestival, maar hopen op betere tijden voor het volgende jaar. We willen in ieder geval iedereen bedanken voor alle steunbetuigingen en petities die zijn opgezet de afgelopen week.

Note: Free2Dance zal dus ook niet terugkeren naar het Wezenlanden Park, aangezien dit ook vanuit onze ogen geen veilige locatie meer is vanwege de druk van het grootte aantal bezoekers.
Gaat wel door dus.

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Events

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 10 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 23 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago