Die line up van de koninginnen nacht in hedon is beter ;D maar toch aanwezig waarschijnlijk
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Jammer, het hele festival is altijd dik gezellig; nu word je zo afgezonderd
Ik ga er niet heen ..
Dat inderdaad ook.wrote:Jammer, het hele festival is altijd dik gezellig; nu word je zo afgezonderdIk ga er niet heen ..
Maar vind de line up ook veel minder goed dan vorig jaar. Nu wel grotere namen, maar zo standaard. Vorig jaar was juist zo vet met die "b-artiesten"
Als je een mailtje stuurt naar de organisatie kan je 1 van de 25 vrijkaarten winnen stond in de nieuwsbrief!
ja ik ook als ik die reacties hier zo lees moet het gezellig zijn dus ik ga er maar eens heenwrote:Aanwezig
Het was toen wel een buitenfestival en nu binnen, maar moet alsnog wel leuk worden.wrote:ja ik ook als ik die reacties hier zo lees moet het gezellig zijn dus ik ga er maar eens heenwrote:Aanwezig
haha ja daar word je echt niet vrolijk vanwrote:Ik ben er bij, altijd beter dan het festival in wezenlandenpark
ik ben er denk ik ook wel woon 2 starten ervan af.
nee hier zal ik niet bij zijn...kvind line-up niet echt geweldig...wel mooi dichtbij 
Zoiezo aanwezig, met Jolle & Katja van het forum hier
+ nog een vriend
wordt vast wel mooi
wordt vast wel mooi
Toch niet aanwezig, moet vrijdag heel vroeg beginnen met werken. Helaas!wrote:Gaat mee als optie!
19:00 - 20:00: The Guardian
20:00 - 21:00: A-lusion
21:00 - 22:15: Scope DJ
22:15 - 23:30: Frontliner
23:30 - 00:45: Bioweapon Australië
00:45 - 02:00: Ran-D
Timetable
20:00 - 21:00: A-lusion
21:00 - 22:15: Scope DJ
22:15 - 23:30: Frontliner
23:30 - 00:45: Bioweapon Australië
00:45 - 02:00: Ran-D
Timetable
Dit word mijn laatste indoor feest voordat de festival gekte los barst dus ben der wel bij... moet alleen nog kijken hoe ik het met werk doe vrijdag 
Toch hier aanwezig, mits maten niet afhaken. Maar goed, eerst maar ff flink tanken @ stijgertje in Zwolle, daarna losgaan op de verkapte dekking van 538 met trance en dance (ipv de aangegeven Discomuziek) op het Rodetorenplein om daarna te gaan wokken en hier in Hedon te eindigen 
Mot je draaien?wrote:Ik sta op bij de 538 stage overdag hehe
ja heb de lady gaga promo's al klaar liggen 
Zin in, vorig jaar was het echt vet 
Who was there
Nobody has said they're going yet.