Whaha, het bedrijf waar ik werk (reyrink) sponsert intents zie ik net op de ticket. Proberen om wat extra kaarten te regelen dus!
- –
- –
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
S
Ik heb gehoord dat Villain er staat!
Ik ook
. Gaan wel veel bekenden heen die niks met hardstyle hebben, maar boeiend, hopen dat ik ze niet al te vaak tegenkom 
Intents Festival
Mensen die een gratis VIP upgrade hebben gewonnen voor #intentsfestival hebben zojuist een mail ontvangen.
K
Hardtraxxer
266 posts member since 2010
last seen 28 days ago
Alstu Robert
Wist namelijk idd al dat er maten van me of mensen uit de buurt geen kaartjes zouden hebben.
Wist namelijk idd al dat er maten van me of mensen uit de buurt geen kaartjes zouden hebben.
Jammer geen 3x VIP op rij. Ach ik vermaak me zonder vip ook wel!!wrote:Intents Festival
Mensen die een gratis VIP upgrade hebben gewonnen voor #intentsfestival hebben zojuist een mail ontvangen.
Last edited by dennis on , edited 1 time in total.
S
No shitwrote:Ik heb gehoord dat Villain er staat!
De grond waar Intents gehouden wordt is tegenwoordig van het bedrijf waar ik werk. Zoals ik al zei ga ik mijn baas er binnenkort eens op aanspreken
Ook geen vip, dan maar eventjes wachten bij de ingang
Hopen dat dat beter is dan vorig jaar, zag er (toen ik er vrolijk langs huppelde
) toen een paar al langs de weg liggen, en een flinke rij waarvan ik hoorde dat mensen 45 minuten tot een uur hebben moeten wachten :O Achja.
Partymachen doen we toch wel
Partymachen doen we toch wel
Voor mij precies hetzelfde, vorige 2x wel gehad. Nu helaas niet.wrote:Jammer geen 3x VIP op rij. Ach ik vermaak me zonder vip ook wel!!wrote:Intents Festival
Achja vip was toch alleen maar voor de entree
Zin in, iemand een idee wanneer de lineup komt? 
Denk over een klein maandje
.
De kloontjes twitterde iig dat ze er druk mee bezig zijn.
De kloontjes twitterde iig dat ze er druk mee bezig zijn.
Voor degenen die toch nog willenIntents Festival
Alsnog 2 VIP tickets bestellen voor de prijs van een regularticket voor Intents Festival Day 1?
Laat ons hieronder weten waarom jij geen ticket hebt kunnen bestellen voor Intents Festival Day 1 en maak kans op een kortingscode waarmee je alsnog 2 tickets voor Intents Festival Day 1 kunt bestellen. En nog leuker: we doen er meteen een gratis VIP upgrade bij!
De leukste reactie wint!
Toch blijft het echt een genietmomentje wanneer de line-up komt
Net als met Qlimax. Lekker genieten van de onthulling met de gerustellende gedachte dat je al kaarten hebt
Net als met Qlimax. Lekker genieten van de onthulling met de gerustellende gedachte dat je al kaarten hebt
Bij Qlimax 2010 was het eerder een irritatiemomentjewrote:Toch blijft het echt een genietmomentje wanneer de line-up komt
alweer iets gewonnen bij de kloontjes,het begint bijna vervelend te worden hahaIntentsFestival
Gefeliciteerd @janeyvanvessem en @markvanlieshoud jullie winnen een code waarmee je nog 2 tickets voor #intentsfestival day 1 kunt bestellen
G
geef ze anders maar aan mij hoor!wrote:alweer iets gewonnen bij de kloontjes,het begint bijna vervelend te worden hahaIntentsFestival
Gefeliciteerd @janeyvanvessem en @markvanlieshoud jullie winnen een code waarmee je nog 2 tickets voor #intentsfestival day 1 kunt bestellen
ik neem ze maar al te graag in ontvangst! ik heb namelijk geen tickets voor dag 1...
wil je ze anders ruilen voor VIP tickets voor dag 2?
hij komt met carnavalwrote:gas met die lineup!
Bron?wrote:hij komt met carnavalwrote:gas met die lineup!
S
3 posts member since 2011
last seen Jan 2012
Who was there
Nobody has said they're going yet.