waar staat dat?wrote:Chris One en The Beholder Komenwrote:na de verhalen van vorig jaar ga ik niet..
of de line up moet echt mega goed zijn, dan wel... of overweging tot
- –
- –
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
C
Nee had ik naar Kloontjes getwitterd
. En of B-Front, Tuneboy en Jack of Sound erbij konden 
G
FFFFFFFFUUUUUUUUUU
nu al de 300 laatste tickets in de verkoop...
ff antwoord van maat van me afwachten en dan tickets halen (hopelijk vanavond nog!)
hoezo gaat dat zo snel
nu al de 300 laatste tickets in de verkoop...
ff antwoord van maat van me afwachten en dan tickets halen (hopelijk vanavond nog!)
hoezo gaat dat zo snel
INTENTS is uitverkocht day 1 jammer voor de mensen die geen kaartje hebben:)
Ga je nu nog wel koentje?wrote:INTENTS is uitverkocht day 1 jammer voor de mensen die geen kaartje hebben:)
no man, dit jaar ga ik niet. ik wil m'n geld bewaren voor grotere feesten.wrote:Ga je nu nog wel koentje?wrote:INTENTS is uitverkocht day 1 jammer voor de mensen die geen kaartje hebben:)
heb een kleine planning gemaakt:
hardbass
Masters of Hardcore
Dominator
Decibel
Q-base
Thrillogy
Qlimax
Loudness
Die wil ik zowiezo aanhouden, en dan nog kleine feestjes
G

T
Wtf is dit dan, zo speciaal is intents ook weer niet 
G
jawel, vorig jaar was echt zwaar nice...wrote:Wtf is dit dan, zo speciaal is intents ook weer niet
heb lekker een combiticket
waarschijnlijk een weekendje in een huisje 5km verderop
chilliebillie!
geluid op de main kan echt niet zachter dan vorig jaar hoorwrote:na de verhalen van vorig jaar ga ik niet..
of de line up moet echt mega goed zijn, dan wel... of overweging tot
T
Ik ga alleen omdat het lekker dicht bij is.wrote:jawel, vorig jaar was echt zwaar nice...wrote:Wtf is dit dan, zo speciaal is intents ook weer niet
Heel vet vind ik het niet
Muhahaha... Die gast die mee zat te trollen over dat uitverkocht was gisteren... Heeft geen kaartje
. Tis die Scantraxxrecordz labelmanager zoals sommigen 'm hier kennen 
iemand kaartje te koop voor zaterdag voor de normale prijs? ik heb er ook nog geen.
HEb kaartjes gekocht voor het geval de lineup goed uitpakt. Anders verkoop ik ze wel weer. Tis toch best dichtbij etc
C
veel plezier op Gaytents....
nee geef mij maar een euphoria of loudness dan.. veel leuker dan een feest waar redelijk veel dagjesvolk op af gaat komen...
Ik wed dat van die 10K kaarten ongeveer 7500 dagjesvolk is dat keertje naar intents wou
nee geef mij maar een euphoria of loudness dan.. veel leuker dan een feest waar redelijk veel dagjesvolk op af gaat komen...
Ik wed dat van die 10K kaarten ongeveer 7500 dagjesvolk is dat keertje naar intents wou
Goede verkoop komt denk ik ook doordat het 16+ is en in een regio ligt waar hardstyle heel populair is (als ik me niet vergis).
Wou hier sowieso niet heen line ups zijn nog nooit bijzonder geweest...
Zeker, ook gezien het aantal meisjes op twitter wat maar al te trots was op hun kaartje :')wrote:veel plezier op Gaytents....![]()
Dit, heb ook bijzonder slechte verhalen over vorig jaar..wrote:Goede verkoop komt denk ik ook doordat het 16+ is en in een regio ligt waar hardstyle heel populair is (als ik me niet vergis).
C
Daarom, ik heb geen zin in een feest waar 75% mooi staat te wezen en je niet los kan gaan..wrote:Zeker, ook gezien het aantal meisjes op twitter wat maar al te trots was op hun kaartje :')wrote:veel plezier op Gaytents....![]()
Geef mij maar kaliber WiSH dan... ekte liefhebbers daar!
T
Meisjes?wrote:Zeker, ook gezien het aantal meisjes op twitter wat maar al te trots was op hun kaartje :')wrote:veel plezier op Gaytents....![]()
Urban zullen we gaan doen wat ons te doen staat op intents?
Tja.... Zo snel had niemand verwacht volgens mij. Ik snap het niet vond het een van de minste festivals die ik heb bezogd de afgelopen zomer. Maar toch heb ik k gister al kaartjes gekocht omdat het 10 min fietsen is.
G
dan mag je ze wel aan mij verkopenwrote:HEb kaartjes gekocht voor het geval de lineup goed uitpakt. Anders verkoop ik ze wel weer. Tis toch best dichtbij etc
Who was there
Nobody has said they're going yet.