Ik raad je aan om naar de folgende editie van club r_AW te gaan, ben ik ook gegaan is heel veel raw musikwrote:ik zei enz. ken je dat? :pwrote:
Je hebt nog geen adaro gezegd :S, je bent wel een draaikont hoor ?
Wij bedoelen de echte raw, zat0X - raw hardstyle
ken je dit
Ik had eigenlijk gewoon geen Raw moeten zeggen komt dat gezeik er ook niet bij
- –
- –
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
K
Wij hadden daar geen idee van dat je daar kon parkerenwrote:Waarom zet je 'm dan niet in die villawijk naast t sportpark?
door de borden werden we geleid naar het treinstation
Goed vermaakt hoor op de zaterdag, erg gezellig gehad met ons groepje, leuke setjes gehoord met als uitschieter Ruthless
!
Geluid was wel drama, zeker in de scantraxx tent. Daar moeten ze toch echt eens iets aan doen.
Geluid was wel drama, zeker in de scantraxx tent. Daar moeten ze toch echt eens iets aan doen.
In de Scantraxx was het inderdaad dramatisch, vond het overdag op de main nog wel gaan maar tijdens Frequencerz was het ook daar niet om aan te horen.
H
Hardtraxxer
462 posts member since 2011
last seen Sep 2017
Achteraan bij Outrageous klonk het geluid echt hol. Dat was echt wazig. Vooraan klonk het wel een stuk beter.
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
waar was ik dan ook weer bij Pattern 2

Was op Day 2, tijdens de set van Ran-D 
Heb trouwens op dag 1 nog Reputation Game gehoord. Dat deed me wel goed! Lang geleden.
S
Haha ja! Geniaal momentje.wrote:Heb trouwens op dag 1 nog Reputation Game gehoord. Dat deed me wel goed! Lang geleden.
Moest wel lachen wat ik hoorde toen we naar huis gingen. De beveiliging had een bericht gehad van de politie dat ze moesten stoppen met de drugshond, wat de cellen zaten vol
.
O
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
wrote:Moest wel lachen wat ik hoorde toen we naar huis gingen. De beveiliging had een bericht gehad van de politie dat ze moesten stoppen met de drugshond, wat de cellen zaten vol.
O
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Volgens mij was er toch een persoon die zei dattie zo moe was hoor om acht uur ene urbandesigner? 
K
wees dan een lieve meid en geef hem een sleutel!wrote:Volgens mij was er toch een persoon die zei dattie zo moe was hoor om acht uur ene urbandesigner?
O
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
HA HA HA...wrote:wees dan een lieve meid en geef hem een sleutel!wrote:Volgens mij was er toch een persoon die zei dattie zo moe was hoor om acht uur ene urbandesigner?
Ja kwam meer omdat ik er doorheen zat, en The R3belz een slap nummer draaidewrote:Volgens mij was er toch een persoon die zei dattie zo moe was hoor om acht uur ene urbandesigner?
Enne... Op het laatst knallen was helemaal epic bij Zatox
Haha op de main stond ik op een paar planken die niet gelijk lagen waardoor een soort vering ontstond, voelde me net in de lucht vliegen toen ik daarop eens in de lucht sprong.wrote: Zie me hoog springen dan
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Jij stond niet toevallig helemaal vooraan aan de rechterkant, of wel?wrote:Haha op de main stond ik op een paar planken die niet gelijk lagen waardoor een soort vering ontstond, voelde me net in de lucht vliegen toen ik daarop eens in de lucht sprong.wrote: Zie me hoog springen dan
S
Prachtige herinneringen heb ik aan deze situatie.wrote:Haha op de main stond ik op een paar planken die niet gelijk lagen waardoor een soort vering ontstond, voelde me net in de lucht vliegen toen ik daarop eens in de lucht sprong.
G
Tim Jumpenwrote:Zie me hoog springen dan
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 24 days ago
Bij de mainstage lag er vooraan na 1 uur al 2 planken los op de plek waar ik stond.
Had ook nog een radslag gemaakt en een sprintstamprecord verbroken in de Scantraxx tentwrote:Tim Jumpenwrote:Zie me hoog springen dan
G
sprintstamp 
Jawel heb overdag vooral richting die kant gestaan.wrote:Jij stond niet toevallig helemaal vooraan aan de rechterkant, of wel?wrote:Haha op de main stond ik op een paar planken die niet gelijk lagen waardoor een soort vering ontstond, voelde me net in de lucht vliegen toen ik daarop eens in de lucht sprong.wrote: Zie me hoog springen dan
Wattan?wrote:Prachtige herinneringen heb ik aan deze situatie.wrote:Haha op de main stond ik op een paar planken die niet gelijk lagen waardoor een soort vering ontstond, voelde me net in de lucht vliegen toen ik daarop eens in de lucht sprong.
Last edited by Inner Creativity on , edited 2 times in total.
Who was there
Nobody has said they're going yet.