Hahahaha, die had het begrepen.wrote:Mensen keken me raar aan, en liepen een stukje om. 1 ventje (petje, nektaz en alles) liep met een jongen heen en weer en kwamen 2x langs mij: Bij de 2e keer zei hij tegen z'n maatje 'ooh wacht, even omlopen hier'wrote:Haha, hoe reageerden ze dan?wrote:Reactie's van mensen kunnen zooo geweldig zijn
- –
- –
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Trouwens die luchtballon die overvloog 
Ik heb me daar ook nog uitstekend weten te vermaken!wrote:Ik heb me trouwens nog heerlijk naar mijn zin gehad op de Outreagous stage.
Nog best wel lang daar gestaan!
geweldig iedereen schreeuwen en zwaaienwrote:Trouwens die luchtballon die overvloog
Je weet van te voren toch niet dat het zo kan gaan?wrote: Ga dan gewoon niet.
Tijdens Vincewrote:Ik heb me daar ook nog uitstekend weten te vermaken!wrote:Ik heb me trouwens nog heerlijk naar mijn zin gehad op de Outreagous stage.
Nog best wel lang daar gestaan!
Trouwens MC Apster, hij kwam ook nog even op het vip deck maar wat een enorme kwal is dat zeg. 
Haha dat was wel even genieten ja.. Lijkt me vet om dan in die ballon te zitten!wrote:geweldig iedereen schreeuwen en zwaaienwrote:Trouwens die luchtballon die overvloog
Ja toen was het publiek wel enthousiast, waren ze dat maar de hele dag geweest. 
S
Hardtraxx Addict
1417 posts member since 2012
last seen Jul 2015
Van de meeste dingen wel.wrote:Je weet van te voren toch niet dat het zo kan gaan?wrote: Ga dan gewoon niet.
C
Meneer is familie van een waarzegster, heeft zelf een spiegel als de heks in sneeuwwitje of 200 glazen bollenwrote:Van de meeste dingen wel.wrote:Je weet van te voren toch niet dat het zo kan gaan?wrote: Ga dan gewoon niet.
I
Haha +1 Allemaal de leuke, spontane MC uithangen, vriendjes worden met alle DJ's en organistaties! Maar in het echt een arrogante kwal! Slijmbal in het kwadraatwrote:Trouwens MC Apster, hij kwam ook nog even op het vip deck maar wat een enorme kwal is dat zeg.
MC Villian blijft mijn favoriet blijft altijd een toffe kerel
Toch ook niet altijd, op Intents Pre negeerde die iedereen behalve mooie vrouwen.
E
Michael Brons uit Zaandamwrote:Wie?wrote:MC Villian
Woont net buiten het centrum in de buurt bij het politie bureau.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 24 days ago
Toch moet ik wel lachen om de mensen die zich overal aan gaan zitten ergeren hier. Zolang je het zelf maar naar je zin hebt is het toch goed, ik ga niet op andere zitten letten of ze wel mee doen. Heb eerlijk gezegd ook niet echt het idee gehad dat het nogal dood was. Misschien dat de saaie mensen ver achterin stonden, ik heb voorin nergens last van gehad.
Het enigste wat ik erg irritant vond was van die zatte mensen, ga je gewoon lekker thuis bezatten. In tegendeel tot de strakke gasten, die zijn juist hartstikke gezellig. Vaak kun je un praatje met ze maken en als je een keer tegen ze aan beukt, is het gewoon een 'sorry' en dan is het weer goed. Vind het eigenlijk wel lachen hoe mensen dan gaan bewegen met hun kaken en helemaal leip gaan staan te doen :p
Het enigste wat ik erg irritant vond was van die zatte mensen, ga je gewoon lekker thuis bezatten. In tegendeel tot de strakke gasten, die zijn juist hartstikke gezellig. Vaak kun je un praatje met ze maken en als je een keer tegen ze aan beukt, is het gewoon een 'sorry' en dan is het weer goed. Vind het eigenlijk wel lachen hoe mensen dan gaan bewegen met hun kaken en helemaal leip gaan staan te doen :p
B
Hardtraxx Veteran
last seen 24 days ago
Maar hij mag af en toe wel iets aan zijn teksten veranderen:wrote:MC Villian blijft mijn favoriet blijft altijd een toffe kerel
The men we love to call :p
ik vond het toch een heerlijk feestje 
Geen tijd/zin gehad voor een klein reviewtje dus die komt morgen. 
B
Hardtraxx Veteran
last seen 24 days ago
Ik had de vraag al eerder gesteld maar er nog geen antwoord op gehad :p Zouden er nog setjes op internet komen die gisteren langs gekomen zijn?
B
Hardtraxx Veteran
last seen 24 days ago
Gisteren verscheen Angerfist trouwens zonder masker voor zijn set, ik herkende hem wanneer hij begon met draaien aan het shirt wat hij onder zijn jack aan had. Echt nooit gedacht dat zo iemand schuil ging achter dat masker :p
Day 2! Godskolere. Dat is hoe je een feestje geeft. Gruwelijk goed vermaakt. Alles 10x beter dan gisteren, op het weer na dan. Maar dat mocht de pret niet drukken.
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Vond ik ook!wrote:Day 2! Godskolere. Dat is hoe je een feestje geeft. Gruwelijk goed vermaakt. Alles 10x beter dan gisteren, op het weer na dan. Maar dat mocht de pret niet drukken.
Nog een minpuntje dat mensen aan m'n vrienden of aan mij gaan vragen of ik wel 16 ben
Flikker op ik vraag toch ook niet aan jou ben jij al een bejaarde
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Is ook wel zo, maar op het moment dat mensen mij boos aan gaan zitten kijken en me weg gaan duwen begin ik me te ergeren aan dat soort volk. Dat ze stil staan moeten ze verder lekker zelf weten. Ik betaal echter mijn kaartje om los te kunnen gaan en dat moet dit volk niet voor me willen verpesten.wrote:Toch moet ik wel lachen om de mensen die zich overal aan gaan zitten ergeren hier. Zolang je het zelf maar naar je zin hebt is het toch goed, ik ga niet op andere zitten letten of ze wel mee doen.
Who was there
Nobody has said they're going yet.