misschien draait Devon k bij de early de eerste 90 min early hardstyle ?
- –
- –
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
zou kunnen idd, maar dan ben ik er nog niet helaas
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
haha echt, wtf.. hoe zielig ben je danwrote:Vooral niet kopen. Deze beste man gaat zelf maar gewoon naar Intents.wrote:Heb nog een kaartje voor de zaterdag over. zie: kaartje Intents day 1
Hoi Niels.
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Oh sorry. Had ik nog duidelijker moeten zijn dat het een maat van me is?
Ik snap je reacties af en toe niet.
Ik snap je reacties af en toe niet.
uhhh lees eens goed. chicken VINDT dat hij (Style) naar intents moet omdat het wss een vriend van hem is ofzo.wrote:haha echt, wtf.. hoe zielig ben je danwrote:Vooral niet kopen. Deze beste man gaat zelf maar gewoon naar Intents.wrote:Heb nog een kaartje voor de zaterdag over. zie: kaartje Intents day 1
Hoi Niels.
Niet dat hij zijn kaartje verkoopt en dan alsnog met zijn kaartje gaat
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Oh, zo had ik niet eens nagedacht dat het op die manier geïnterpreteerd kon worden.
Voor alle duidelijkheid, Niels (Style) is een betrouwbare gast. Ik wil gewoon graag dat hij ook naar Intents gaat.
Voor alle duidelijkheid, Niels (Style) is een betrouwbare gast. Ik wil gewoon graag dat hij ook naar Intents gaat.
H
Hardtraxx Elite
last seen Jun 2025
Oww sorry!! ik heb verkeerd begrepen, ik moet nog effe vervoer regelenwrote:Oh, zo had ik niet eens nagedacht dat het op die manier geïnterpreteerd kon worden.
vandaag of morgen komt me kaartje in me mailbox 
Oh nee, wat ergwrote:en om nou in me eentje in de trein te zitten haha
H
Hardtraxx Elite
last seen Jun 2025
ja maar jij bent mij niet he:p
Gelukkig niet. Dan waren er hier 2 met zulke onzinnige posts als jij
Niks persoonlijks sorry, maar 2/3 van jou posts snap ik totaal niet haha
OT: ik verwacht inderdaad ook een jump-act op de mainstage als eerst. Prima om mee in te komen vind ik
Zaterdag rond 11uur aanfietsen richting Oisterwijk, zodat we rond 12uur binnen zijn!
OT: ik verwacht inderdaad ook een jump-act op de mainstage als eerst. Prima om mee in te komen vind ik
Zaterdag rond 11uur aanfietsen richting Oisterwijk, zodat we rond 12uur binnen zijn!
G
zolang je op het feest maar met meerdere mensen bent is het toch primawrote:Oh nee, wat ergwrote:en om nou in me eentje in de trein te zitten hahazijn er zoveel (waaronder ik) die vaak zat alleen in de trein zitten.
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
nog 1 dagje stage dan ist zover 
Wij zijn er ook wel al redelijk vroeg bij denk, uurtje of 1-2 zeker binnen.
En wat ziet het weer er opeens goed uit. 
Ik ben ook rond een uur of 1 aanwezig. Dus ook op tijd!
Als we maar op tijd zijn voor de Wasted Penguinz Vikkerdwrote:Dan al ja? Wij gaan pas rond half 1.wrote:Gelukkig niet. Dan waren er hier 2 met zulke onzinnige posts als jij![]()
OT: ik verwacht inderdaad ook een jump-act op de mainstage als eerst. Prima om mee in te komen vind ik![]()
Last edited by Joykill on , edited 1 time in total.
Ik ga ook naar Wasted Penguinz denk ik mocht het het geen sarcasme van je zijn.
Moet die act gewoon eens zien. 
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
als je van een lekkere euphorische show houd zeker gaan op reverze was het zeker de moeite waard zaterdag zeker weer!!
Haha. was geen sarcasme hoorwrote:Ik ga ook naar Wasted Penguinz denk ik mocht het het geen sarcasme van je zijn.Moet die act gewoon eens zien.
Ik ga niet meer, beter feest gevonden voor minder geld, dichterbij
Toch veel plezier gewenst 
J
Wasted Penguinz en Noisecontrollers pak ik zoiezo.
Alleen maat van me wil naar Korsakoff, dus zal hem zijn zin geven.
Alleen maat van me wil naar Korsakoff, dus zal hem zijn zin geven.
Main gaat wel gigantisch groot worden dan zeg. Vond het vorig jaar ook al aardig groot..
Als we maar niet verdwalen!
Als we maar niet verdwalen!
1x gezien tijdens XXLerator carnaval, toen was de 2de plaat Inner Creativitywrote:Geen sarcasme idd. Wil die gasten ook wel eens zien.wrote:Ik ga ook naar Wasted Penguinz denk ik mocht het het geen sarcasme van je zijn.Moet die act gewoon eens zien.
Who was there
Nobody has said they're going yet.