Denk dat de kans bijzonder klein is dat hij die niet draait.wrote:Hoop in ieder geval 1 ding, dat ie alsjeblieft niet Wake Up gaat draaien
- –
- –
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Ik maak me echt geen zorgen om die set van BH. Lekker de tent afbreken bij TOA
En dan laatste kwartiertje maar lekker ergens achteraan rustig naar die paar vuurpijlen kijken en dissonant met mijn armen over elkaar gaan staan als ie Wake Up Hardcore Remuxx durft te draaien.
Want jij mag geen eigen keuzes maken van je vrienden of watwrote:Zou graag nog even gaan kijken bij Deepack en G4H maar dat zit er wrs niet in.
Ik ga zo hard lachen als de mainstage tijdens de set van Brennan Heart gewoon helemaal leeg is en iedereen bij TOA staat... Maarja, dat zal meer hopen blijven dan uitkomen.
Ja jij kan het mooi vertellen!wrote:Ik ga zo hard lachen als de mainstage tijdens de set van Brennan Heart gewoon helemaal leeg is en iedereen bij TOA staat... Maarja, dat zal meer hopen blijven dan uitkomen.
Ik ga niet naar TOA,dus er is sowieso 1 iemand bij Brennan Heart! 
M
Hardtraxxer
138 posts member since 2009
last seen Jun 2012
Opzich is de timetable van de Hardcore stage wel te doen
K
wrote:Ik ga zo hard lachen als de mainstage tijdens de set van Brennan Heart gewoon helemaal leeg is en iedereen bij TOA staat... Maarja, dat zal meer hopen blijven dan uitkomen.
Zogauw de eerste kick valt loopt de helft al weg.
Toa staat zo misplaatst op intents, maar wel goed als afsluiter.
A
Wedden van niet
Voor degenen die nog bang waren voor het weer op Intents:
Zaterdag 2 juni, Oisterwijk
Min: 5°C
Max: 16°C
Windkracht: 3
Neerslag: 20%
Hoeveelheid: 0 mm
Weercijfer: 9
(weeronline.nl)
(weeronline.nl)
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
wrote:Voor degenen die nog bang waren voor het weer op Intents:
(weeronline.nl)
C
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Grappig hoe snel weersverwachtingen veranderen. 
Kan ook net zo makkelijk weer slechter worden jawrote:Grappig hoe snel weersverwachtingen veranderen.
nieuwe foto van de Facebook-page van Intents:

Denk dat de bar dus achterin de mainstage komt.
Is inderdaad het VIP-deck.
Ziet er naar uit dat hij recht tegenover de mainstage staat dit jaar
Ziet er naar uit dat hij recht tegenover de mainstage staat dit jaar
C
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
wrote:Woohoo ik zie de Dixies ook al
Maar dit is denk ik de VIP-stage dan?
wrote:Intents Festival
Preview van het VIP deck in aanbouw!
*bovenstaande foto*
Ja ben wel benieuwd, maar Brennan Heart hij kan nog wel een lekker setje neerzetten net als op BTB.wrote:Ben wel benieuwd hoe druk het daar gaat worden inderdaad. Ik ga er wel een kijkje nemen denk ik.wrote:wrote:Ik ga zo hard lachen als de mainstage tijdens de set van Brennan Heart gewoon helemaal leeg is en iedereen bij TOA staat... Maarja, dat zal meer hopen blijven dan uitkomen.
Zogauw de eerste kick valt loopt de helft al weg.
Toa staat zo misplaatst op intents, maar wel goed als afsluiter.
Al betwijfel ik of hij dat nu weer zou doen op de main van Intents.
Maar die set op BTB was buiten Lose my mind en wake up nog best goed, paar harde tracks en paar oude. De Time Table had ik zo wel verwacht, vanaf 16 jaar + commercieel, snap wel dat ze het zo moeten doen. Maar gaat helaas ten koste van de liefhebbers.
is het vip-deck, met de/een bar er onder, denk dat de set-up verder hetzelfde is als vorig jaar, als je naar die eerdere luchtfoto's kijkt.
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Dat is nou ook precies het kutte aan commercieel..wrote: Ja ben wel benieuwd, maar Brennan Heart hij kan nog wel een lekker setje neerzetten net als op BTB.
Al betwijfel ik of hij dat nu weer zou doen op de main van Intents.
Maar die set op BTB was buiten Lose my mind en wake up nog best goed, paar harde tracks en paar oude. De Time Table had ik zo wel verwacht, vanaf 16 jaar + commercieel, snap wel dat ze het zo moeten doen. Maar gaat helaas ten koste van de liefhebbers.
Volgens mij is het VIP-deck nu gewoon verplaatst tegenover de main, dus tussen de main en de 2 tenten in.wrote:Nah zit nou te kijken hoe het zit. Als het zoals vorig jaar was, zou je die tent niet achter het VIP-deck zien volgens mij, maar meer schuin achter het standpunt van de camera. En dan is rechts op de foto de mainstage.wrote:is het vip-deck, met de/een bar er onder, denk dat de set-up verder hetzelfde is als vorig jaar, als je naar die eerdere luchtfoto's kijkt.
Zodat er aan de zijkanten veel ruimte is voor mensen. Ze hadden t toch ook erover dat de main 2x zo groot werd?
Elk feest is commercieel hewrote:
Dat is nou ook precies het kutte aan commercieel..
brennan heart heeft mij afgelopen zaterdag verast hij draaide House of wax, virus en nog meer dikke tracks
Ik zal het ff proberen duidelijk te maken, met een prachtige schematische paint-tekening:wrote:Nah zit nou te kijken hoe het zit. Als het zoals vorig jaar was, zou je die tent niet achter het VIP-deck zien volgens mij, maar meer schuin achter het standpunt van de camera. En dan is rechts op de foto de mainstage.wrote:is het vip-deck, met de/een bar er onder, denk dat de set-up verder hetzelfde is als vorig jaar, als je naar die eerdere luchtfoto's kijkt.

niet geheel op schaal getekend, maar zo denk ik dat de indeling wordt.
Who was there
Nobody has said they're going yet.