Past

Innovation, april 2017

Time
– (Sun)
Price
Gratis entree
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 11 hours ago
Innovation (22-04-2017, Het Oude Station, Dalfsen)

Feest: Innovation
Datum: 22-04-2017
Tijd: 21:30 - 02:00
Leeftijd: 18+
Prijs: Gratis entree

Line-up:
Psyched (4,5u set)
Psyched duikt de geschiedenis boeken wederom in om de beste harddance en hardstyle klassiekers te draaien in Het Oude Station Dalfsen.

Na afwezigheid van een jaar vindt op 22 April de 16e editie plaats. Waar op 7 juni 10 jaar geleden al de eerste editie plaats vond, gaat het oudste hardstyle event van Dalfsen vrolijk door om weer hard te feesten. Psyched zal een 4,5 uur durende solo set draaien met de beste harddance, classics en nieuwe hardstyle vanaf 21:30 uur.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
02:00 afgelopen.

Leuk voor als je in de omgeving woont maar meer ook niet.
Hardtraxx Veteran
last seen 11 hours ago
Organiseer je een feest bij een (oud) station, kun je nog niet met het OV naar huis. :(
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Waarom kom je als organisatie aanzetten met zo'n eindtijd. :(
Een 4,5 uur set van Psyched vind ik heel interessant, maar die eindtijd maakt het voor mij al onmogelijk, tenzij ik een bob weet te vinden.
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 6 hours ago
yannickvk wrote:Waarom kom je als organisatie aanzetten met zo'n eindtijd. :(
Een 4,5 uur set van Psyched vind ik heel interessant, maar die eindtijd maakt het voor mij al onmogelijk, tenzij ik een bob weet te vinden.
Gemeentes.
Artist
1107 posts member since 2010
last seen 14 days ago
Whaha geniaal dat jullie dit hier plaatsen. Het is en blijft Dalfsen dus eindtijd 2 uur helaas. Dit feest is ook totaal niet gericht op andere delen uit het land maar puur regionaal omdat hier nooit iets gebeurde. Ik ben dan ook zelf de "organisatie"

Ik open vaak hier met een 2 uur durende vinyl set met early spul van hardtrance tot hardstyle en daarna uurtje tijdmachine waarna ik afsluit met nieuwer werk.

Openbaar vervoer is mogelijk tot 01:06 uur ook al heet het Het Oude Station. Vroeger kon je er kaartjes kopen, nu is het een kroeg gewoon direct op het station.

Iedere Hardtraxxer die wel zo die hard is om te komen krijgt een biertje van mij :thumbup:
Hardtraxx Addict
1189 posts member since 2009
last seen Feb 2026
Psyched wrote:Whaha geniaal dat jullie dit hier plaatsen. Het is en blijft Dalfsen dus eindtijd 2 uur helaas. Dit feest is ook totaal niet gericht op andere delen uit het land maar puur regionaal omdat hier nooit iets gebeurde. Ik ben dan ook zelf de "organisatie"

Ik open vaak hier met een 2 uur durende vinyl set met early spul van hardtrance tot hardstyle en daarna uurtje tijdmachine waarna ik afsluit met nieuwer werk.

Openbaar vervoer is mogelijk tot 01:06 uur ook al heet het Het Oude Station. Vroeger kon je er kaartjes kopen, nu is het een kroeg gewoon direct op het station.

Iedere Hardtraxxer die wel zo die hard is om te komen krijgt een biertje van mij :thumbup:
Dit heb je ook op station Haarlem. Heb weleens geprobeerd om na een avond in de stad naar binnen te komen, maar er was een besloten feestje :P
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Psyched wrote:Whaha geniaal dat jullie dit hier plaatsen. Het is en blijft Dalfsen dus eindtijd 2 uur helaas. Dit feest is ook totaal niet gericht op andere delen uit het land maar puur regionaal omdat hier nooit iets gebeurde. Ik ben dan ook zelf de "organisatie"

Organiseer eens zo iets op een beter bereikbare locatie :cry:
Artist
last seen 14 days ago
Ja tijd zat joh haha. Hier heb ik jaren gewerkt ook en is het gewoon makkelijk te organiseren :)

Maar nog maal het is 10 jaar geleden georganiseerd omdat er niks te doen was omtrent deze muziek in het dorp. M'n bereik word nu wat groter dus vind ik wel grappig om te zien dat jullie hier naar toe zouden gaan als het makkelijker bereikbaar was :)

Misschien een Hardtraxxer die het ergens anders kan organiseren? Ik kom wel 4 uur draaien hoor :p
Hardtraxx Veteran
last seen 11 hours ago
Psyched wrote:Misschien een Hardtraxxer die het ergens anders kan organiseren? Ik kom wel 4 uur draaien hoor :p
2e zaal Wish Come True, Psyched All-Nighter? @Zenda
Hardtraxx Veteran
8667 posts member since 2013
last seen 3 days ago
MelvinFR wrote:
Psyched wrote:Misschien een Hardtraxxer die het ergens anders kan organiseren? Ik kom wel 4 uur draaien hoor :p
:worship: Graag!
Hardtraxx Veteran
5120 posts member since 2017
last seen 10 hours ago
corneelwr wrote:
MelvinFR wrote:
:worship: Graag!
Dan ben ik zeker aanwezig. Na Loudfest gewoon doorgaan!
Hardtraxx Veteran
8667 posts member since 2013
last seen 3 days ago
Hekzitter wrote: Dan ben ik zeker aanwezig. Na Loudfest gewoon doorgaan!
Deze man heeft het begrepen! :D
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
MelvinFR wrote:
Godverdomme doen godverdomme.
Artist
last seen 14 days ago
is niet echt mijn beslissing hé xd

Als ik zelf m'n boekingen kon uitzoeken was ik me een partijtje druk :innocent:
Artist
last seen 14 days ago
Nou zijn er nog diehards die het aandurven? xd
Artist
797 posts member since 2011
last seen 3 days ago
Te ver weg :whistle: :P
Artist
last seen 14 days ago
Ja is al gauw 10km voor jou xd
Hardtraxx Veteran
5120 posts member since 2017
last seen 10 hours ago
Als dit bij mij om de hoek was geweest, dan had ik mijn verjaardagsfeest met de familie verplaatst haha. Maar dit is echt onmogelijk voor mij. 3 uur reizen met OV... Hopen op een soort van mini revanche op Loudfest (?). :D

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Events

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 9 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago