Infectious
Datum:Zaterdag 8 juni 2013
Aanvang: 22:00 - 05:00
Line up:
Adaro
Dr. Rude
Hardstyle Defenders
Unishock
Rough Nation
Ticket vvk: € 12,50
Ticket deur:€ 15,00
Voorverkoop is reeds van start gegaan
Minimumleeftijd:
16

View on SoundCloudFor all you dirty bastards out there who wanna rock this monday night the right way: We've made a little mix for ya! It's a sweet promotional mix for the amazing Infectious party the 8th of june in Amstelveen Club P60 8)
Be sure to check this mada out and don't hesitate to come to this sick new event within two weeks!
With love,
The one and only Rough Nation
Godverdomme man, lapzwanswrote:Wij kunnen er jammer genoeg ook niet bij zijn Brammie, wel veel plezier gewenst! Maak ff wat indruk op Thijs, met je skills dan hè.
mafaka! Wat ga je doen dan?wrote:Wij kunnen er jammer genoeg ook niet bij zijn Brammie, wel veel plezier gewenst! Maak ff wat indruk op Thijs, met je skills dan hè.
Gewoon gaan joh, je krijgt nog een biertje van mewrote:Jammer, niemand die met me mee wil... Kan het fietsen, eigen hometown![]()
De MC is trouwens MC Blixstar bekend van het nummer "Alles Positief" met Frontliner.
Ik heb ook voetbaltoernooi die dag... Miss dus nog ff last minut gaan :pwrote:Gewoon gaan joh, je krijgt nog een biertje van mewrote:Jammer, niemand die met me mee wil... Kan het fietsen, eigen hometown![]()
De MC is trouwens MC Blixstar bekend van het nummer "Alles Positief" met Frontliner.
We zullen 't beste voor het laatste bewarenwrote:Miss dus nog ff last minut gaan :p
Nog even aankijkenwrote:Ja verjaardag van iemand van de Haagse bende man, ga de dag erop wel ff naar Deetox jij ook?