Dus tochwrote:Davey
![]()
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
zoon moeilijke naam is dat toch niet ?
Ana-genetic 
D
MC Ub had er schijnbaar moeite mee.wrote:zoon moeilijke naam is dat toch niet ?Ana-genetic
Het was echt gewoon gezellig, al die foto's erbij maken het nog leuker haha. Moet vaker worden gedaan! David, voortaan maximaal foto's maken 
Ik heb ook tijd nodig om te drummen Mauricewrote:Het was echt gewoon gezellig, al die foto's erbij maken het nog leuker haha. Moet vaker worden gedaan! David, voortaan maximaal foto's maken
A
wrote:Ja, maar nu had die een hanenkam

_0-
B
Vond het wel best, hij zei amper wat.wrote:Slechtste MC ooit die ik meegemaakt heb
Zat imo vrij weinig energie in, gewoon een beetje staan en wat roepen, behalve op het laatst, toen ie aan de zijkant van het podium ging staan.wrote:Vond het wel best, hij zei amper wat.wrote:Slechtste MC ooit die ik meegemaakt heb
D
Hoe oud is die man?wrote:wrote:Ja, maar nu had die een hanenkam
_0-
B
Hoe minder je van een mc merkt hoe beter imowrote:Zat imo vrij weinig energie in, gewoon een beetje staan en wat roepen, behalve op het laatst, toen ie aan de zijkant van het podium ging staan.wrote:Vond het wel best, hij zei amper wat.wrote:Slechtste MC ooit die ik meegemaakt heb
Vond het ook wel goed eigenlijk, net zoals die vent die met loudness staat. Houdt gewoon z'n klep af en toe dicht, bizar wat een verademing dat is.
Klopt wel, maar MC Da Syndrome vind ik juist heerlijk, zo lekker energiek 
Dat is ook weer waar, maar die kan ook niet overal zijn.
D
G
hoe die MC van de CV eruit ziet somt wel op van watvoor kansloos volk daar af en toe voorbij kwam 
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 13 days ago
Haha inderdaad, sommige mensenwrote:hoe die MC van de CV eruit ziet somt wel op van watvoor kansloos volk daar af en toe voorbij kwam
Is hij de huisMC dan?
En ik had het al eens gevraagd, waarom was MC Renegade er niet?
En ik had het al eens gevraagd, waarom was MC Renegade er niet?
M
Hardtraxxer
500 posts member since 2012
last seen Feb 2013
Haha ja Da Syndrome is een held, van zulke MC's houd ik wel die het publiek gek weten te krijgen!
Oja, beter doen we dat ook dan. Combo-style?wrote:Ik heb ook tijd nodig om te drummen Mauricewrote:Het was echt gewoon gezellig, al die foto's erbij maken het nog leuker haha. Moet vaker worden gedaan! David, voortaan maximaal foto's maken
Afgesprokenwrote:Oja, beter doen we dat ook dan. Combo-style?wrote:Ik heb ook tijd nodig om te drummen Mauricewrote:Het was echt gewoon gezellig, al die foto's erbij maken het nog leuker haha. Moet vaker worden gedaan! David, voortaan maximaal foto's maken
Who was there
Nobody has said they're going yet.