Ja.wrote: Kut dat heb ik gemist volgens mijWas het grappiger dan koproldude?
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
B
Há! Weet ik ook tenminste wie er achter jouw nick schuilt. Ik dacht toch echt dat jij wat groter en ouder was, hoe kom ik daar dan bij?wrote:wrote:Heeft niemand het toevallig gefilmd hoe die headbangende dame van het podium afdonderde?
M
Hardtraxxer
500 posts member since 2012
last seen Feb 2013
Huh wie wat hoe?wrote:Há! Weet ik ook tenminste wie er achter jouw nick schuilt. Ik dacht toch echt dat jij wat groter en ouder was, hoe kom ik daar dan bij?wrote:wrote:Heeft niemand het toevallig gefilmd hoe die headbangende dame van het podium afdonderde?
Dat vroeg ik me net ook af, voegde jij me net toe op fb?
Nog groter?wrote:Há! Weet ik ook tenminste wie er achter jouw nick schuilt. Ik dacht toch echt dat jij wat groter en ouder was, hoe kom ik daar dan bij?wrote:wrote:Heeft niemand het toevallig gefilmd hoe die headbangende dame van het podium afdonderde?
Dan moet het wel heel mooi geweest zijn.wrote:Ja.wrote: Kut dat heb ik gemist volgens mijWas het grappiger dan koproldude?
Haha ja weet niet had een heel ander beeld achter de naam MM. Foutje. 
M
Hardtraxxer
last seen Feb 2013
Correctwrote:Dat vroeg ik me net ook af, voegde jij me net toe op fb?
M
Hardtraxxer
last seen Feb 2013
Haha wat dacht je dan?wrote:Haha ja weet niet had een heel ander beeld achter de naam MM. Foutje.
M
Hardtraxxer
last seen Feb 2013
Heb je wel de goede voor je?wrote:Langer, en ouder
D
Hardtraxxer
268 posts member since 2009
last seen Jul 2025
ahh, zie dat mijn filmpje hier ook al is opgepiktwrote:View on YouTube
Zit hier niet heel vaak, dus echt meedoen met meetings kan ik (nog) niet haha. Loop meestal gewoon mee met meneertje MovingMadness wat altijd weer een hoop vermaak oplevert (ouwe drugshond van me
Ben nog wel Henk-Jan, Jurreinen en Mandy+vriendin tegengekomen en van een heleboel lui had ik het idee van: "Dat zullen vast wel hardtraxxers zijn," maar ach^^ Volgende keer (`Hardbass?) beter! (Ik was de jongen met het zwarte haar en het grijze Fusion-shirt
En ook nog even snel gesproken met Thera! Jammer dat ze hier geen minttu-shotjes hadden Pieter, anders... hehe
Voor de rest eens met de setjes, die van Anagenetic was echt heerlijk! Die van Deepack om te huilen, Adaro standaard maar wel gewoon lekker. Thera heeft me echt gesloopt! Heerlijk weer
Titan was ook leuk, lekker doorgebeukt! Hardcore op het eind maar ff niet aan meegedoen, moest nog gezellig terugrijden en daar wilde ik toch nog enige energie voor bewaren!
Al met al, een leuke opwarmer voor volgende week dacht ik zo
D
Hardtraxxer
268 posts member since 2009
last seen Jul 2025
Overigens wel een heerlijk vertyfd nachtritme aan overgehouden
G
Daar is tie dan hoorwrote:Was vet om een aantal van jullie gesproken te hebben. Toffe gasten zijn jullie. En jullie kunnen snoeihard beuken!![]()
ooh enne voor de mensen die ik gesproken heb... poep
Maar ik snap nog steeds niet waarom we je een dikzak moesten noemen
Praat me er niet van haha. Mijn slaapritme ongeveer:wrote:Overigens wel een heerlijk vertyfd nachtritme aan overgehouden
Trein: 09.00-10.00
Thuis: 14.00-16.00 | 17.30 - 19.30 | 21.00 - 02.00 | 04.15 - 08.00
Uhm... Denk dat ik maar wakker blijf nu tot vanavond
Hoop dat trainen afgelast wordt vanavond. Spierpijn als een malle.
F
Hardtraxxer
55 posts member since 2011
last seen Aug 2015
Jaawrote:Daar is tie dan hoorwrote:Was vet om een aantal van jullie gesproken te hebben. Toffe gasten zijn jullie. En jullie kunnen snoeihard beuken!![]()
ooh enne voor de mensen die ik gesproken heb... poep
Maar ik snap nog steeds niet waarom we je een dikzak moesten noemenof wordt je daar opgewonden van?
Jij kwam me toch gedag zeggen, met Kswoosh? Of niet?wrote:Heb je wel de goede voor je?wrote:Langer, en ouder
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 13 days ago

David de pimp.
Christian op die 2e foto. 
Hoverhand! haha, maar dat lijkt volgens mij zo door de schaduw (het is maar een halve hoverhand)wrote:David's floating hand
Wie was die andere kerel die foto's maakte dan? Lulde iets over Crystal Venue en Facebook..
Trust me dat was geen floating handwrote:David's floating hand
Hij kan die chickies handlen ouwewrote:David de pimp.Christian op die 2e foto.
Ben nog steeds zwaar aan het balen dat onze bob niet lekker was... Verdomme om 03:00 al naar huis gegaan.
Eerst alweer gezeik om er te komen (Half 11 afspreken, 11 uur pas komen aanpakken) en dan dit flikken.
Is voor mij de laatste keer geweest dat ik met deze mensen naar een feest ga. Wat een drama.
Eerst alweer gezeik om er te komen (Half 11 afspreken, 11 uur pas komen aanpakken) en dan dit flikken.
Is voor mij de laatste keer geweest dat ik met deze mensen naar een feest ga. Wat een drama.
Who was there
Nobody has said they're going yet.