Al aangepast 
Ik vind hem persoonlijk meer lijken op Mari van der Ven

Ga je niet menen dit ..wrote:Ik vind hem persoonlijk meer lijken op Mari van der Ven![]()
Geen kusjes meer voor jou Davey..wrote:Ga je niet menen dit ..wrote:Ik vind hem persoonlijk meer lijken op Mari van der Ven![]()
wat een held ben jij ookwrote:Hardcore is my true religionwrote:View on YouTube![]()
Ik zeg niet dat je er op lijkt. Maar dat je meer op Mari lijkt (van bekende NL'ers) dan Adaro.wrote:Ga je niet menen dit ..wrote:Ik vind hem persoonlijk meer lijken op Mari van der Ven![]()
Dat je de gelijkenis erbij betrekt zegt me al genoegwrote:Ik zeg niet dat je er op lijkt. Maar dat je meer op Mari lijkt (van bekende NL'ers) dan Adaro.wrote:Ga je niet menen dit ..wrote:Ik vind hem persoonlijk meer lijken op Mari van der Ven![]()
Je bent wel minder gay. Ben je het zelf ook wel mee eens toch?
Dankje, i guesswrote: wat een held ben jij ookik lig echt in een deuk na dat filmpje
overigens toen ook
Haha, daarvoor moet jij er bij zijn Pete, anders is het niet leukwrote:Davey , je gebruikt je wenkbrauwen niet goed !
Haha, I know. Ik moest ook gewoon lachen gisterwrote:Leuk filmpje MauriceEn ik zal mijn vergelijking intrekken.
wrote:And i WRAAAAAOW like a tiger would!!
ik heb er nog wel een leuke foto van hahawrote:Maurice hb je dat filmpje van jurre en mij nog? onze dans-act?wrote:Haha, I know. Ik moest ook gewoon lachen gisterwrote:Leuk filmpje MauriceEn ik zal mijn vergelijking intrekken.
is prima jongen, volgende feestje weer een dansje doen
Ik hou m'n hart vastwrote:Maurice hb je dat filmpje van jurre en mij nog? onze dans-act?wrote:Haha, I know. Ik moest ook gewoon lachen gisterwrote:Leuk filmpje MauriceEn ik zal mijn vergelijking intrekken.
is prima jongen, volgende feestje weer een dansje doen
Hahahahahahaha kom echt niet meer bij hierwrote:Like a boss
Ja dat voelde wel lekker aan hewrote:Nou, ik heb m'n kans ook goed gepakt hoor daar haha