wrote:Nee, we moeten wel Sjors overtreffen. Ik zeg 5 speakers!wrote:Tss.. Gewoon in de auto zitten, 3 speakers erin knallen en wachten tot de sneeuw dooit!wrote:Je kan toch 2 uurtjes binnen wachten.. Zie het probleem niet zo.

wrote:Nee, we moeten wel Sjors overtreffen. Ik zeg 5 speakers!wrote:Tss.. Gewoon in de auto zitten, 3 speakers erin knallen en wachten tot de sneeuw dooit!wrote:Je kan toch 2 uurtjes binnen wachten.. Zie het probleem niet zo.

Grapjas. Ik ben dan pas op z'n vroegst 11 uur thuis. Ik ben gek, maar zo gek nou ook alweer niet.wrote:Eerste naar Utrecht gaat om 08:14, ik kan dan meteen door. Wacht je daar toch een half uurtje Chuk?
Boeiend, je moet er wat voor over hebben. Je krijgt nog wel gratis entree van mij!wrote:Grapjas. Ik ben dan pas op z'n vroegst 11 uur thuis. Ik ben gek, maar zo gek nou ook alweer niet.wrote:Eerste naar Utrecht gaat om 08:14, ik kan dan meteen door. Wacht je daar toch een half uurtje Chuk?
Ik wil wel rijden. Blijf toch nuchterwrote:Gewoon gaan Chukkelien...
Ik weet trouwens ook nog niet hoe ik ga... De mensen met wie ik zou gaan lopen te bitchen over wie er nou rijden moet en blablabla... Als t morgenmiddag nog zo is zeg ik stik dr lekker in. Dan is t ook de laatste keer geweest dat ik met vrienden van mn meissie naar een feest ga. Gezeik elke keer met die gasten. Bah.. Met Qlimax ook. Spreek je om een bepaalde tijd af, en dan gewoon niet er zijn. Om vervolgens pas om 00:45 eindelijk in het Gelredome te staan. Met Xxlerator Raw Pirates zelfde verhaal. Traag lopen doen ect.. Gezeik elke keer.. Bah!
Mag jij alweer rijden dan?wrote:Ik wil wel rijden. Blijf toch nuchterwrote:Gewoon gaan Chukkelien...
Ik weet trouwens ook nog niet hoe ik ga... De mensen met wie ik zou gaan lopen te bitchen over wie er nou rijden moet en blablabla... Als t morgenmiddag nog zo is zeg ik stik dr lekker in. Dan is t ook de laatste keer geweest dat ik met vrienden van mn meissie naar een feest ga. Gezeik elke keer met die gasten. Bah.. Met Qlimax ook. Spreek je om een bepaalde tijd af, en dan gewoon niet er zijn. Om vervolgens pas om 00:45 eindelijk in het Gelredome te staan. Met Xxlerator Raw Pirates zelfde verhaal. Traag lopen doen ect.. Gezeik elke keer.. Bah!
Gruwelijk, bedankt voor het aanvragenwrote:Adaro gaat zaterdag Snatchz City draaien op mijn aanvraag![]()
Avio draaide die ook op Decibel, geniaalwrote:Gruwelijk, bedankt voor het aanvragenwrote:Adaro gaat zaterdag Snatchz City draaien op mijn aanvraag![]()
Ga hem nu ook maar weer is opzetten, lang niet gehoord
Duifmeneer - Hoewrote:Avio draaide die ook op Decibel, geniaalwrote:Gruwelijk, bedankt voor het aanvragenwrote:Adaro gaat zaterdag Snatchz City draaien op mijn aanvraag![]()
![]()
Ik weet trouwens ook dat er een track gedraaid gaat worden die wij allemaal heeeel erg kunnen waarderen, maar ik weet niet of ik dat mag zeggen dus ik hou het ff voor me
:')wrote:Avio draaide die ook op Decibel, geniaalwrote:Gruwelijk, bedankt voor het aanvragenwrote:Adaro gaat zaterdag Snatchz City draaien op mijn aanvraag![]()
![]()
Ik weet trouwens ook dat er een track gedraaid gaat worden die wij allemaal heeeel erg kunnen waarderen, maar ik weet niet of ik dat mag zeggen dus ik hou het ff voor me
HOE wants this natuurlijk. En hopelijk Debt of Bloodwrote: Ik weet trouwens ook dat er een track gedraaid gaat worden die wij allemaal heeeel erg kunnen waarderen, maar ik weet niet of ik dat mag zeggen dus ik hou het ff voor me
Ja ik 2 uurwrote:Dat is minder idd![]()
Ik baal er ook wel van dat ik 1,5 uur moet rijden in de sneeuw. Vooral omdat ik nog geen ervaren sneeuwrijder ben. Maar komt wel goed, ik zal proberen om Jurheinen veilig bij Inception te krijgen & veilig thuis
wrote:===========================
BELANGRIJKE MEDEDELING::
In verband met de verwachte kou ( -10 C ) op zaterdagnacht heeft Crystal Venue besloten dat de bezoekers die met de trein komen tot een kwartier voor de eerst volgende trein binnen kunnen wachten. Het feest stopt wel om 6:00 uur. Daarna kunnen de treinreizigers bij de garderobe-hal wachten. Hiermee wilt Crystal Venue haar trouwe bezoekers beschermen tegen de grote temperatuurswisseling en de gevaren van langdurig blootstaan aan extreme kou.
==============================
wrote:Voor de treingangerts:
===========================
BELANGRIJKE MEDEDELING::
In verband met de verwachte kou ( -10 C ) op zaterdagnacht heeft Crystal Venue besloten dat de bezoekers die met de trein komen tot een kwartier voor de eerst volgende trein binnen kunnen wachten. Het feest stopt wel om 6:00 uur. Daarna kunnen de treinreizigers bij de garderobe-hal wachten. Hiermee wilt Crystal Venue haar trouwe bezoekers beschermen tegen de grote temperatuurswisseling en de gevaren van langdurig blootstaan aan extreme kou.
==============================
wrote:Nee jongens ik bedoelde de Wasted Penguinz Remix van Rockin Ur Mind, sorry dat de lol er nu vanaf is maar ik kan het niet meer voor me houden.
Geen Da Tweekaz- Ducktool?wrote:Nee jongens ik bedoelde de Wasted Penguinz Remix van Rockin Ur Mind, sorry dat de lol er nu vanaf is maar ik kan het niet meer voor me houden.
Jawel maar daar gaat Titan mee afsluiten, Rockin Ur Mind Remix wordt door een andere artiest gedraaid!wrote:Geen Da Tweekaz- Ducktool?wrote:Nee jongens ik bedoelde de Wasted Penguinz Remix van Rockin Ur Mind, sorry dat de lol er nu vanaf is maar ik kan het niet meer voor me houden.
'Officieel' nog niet...wrote:Mag jij alweer rijden dan?wrote:Ik wil wel rijden. Blijf toch nuchterwrote:Gewoon gaan Chukkelien...