Ik had eigenlijk gehoopt op Music Made Addict (het origineel). Die heb ik al zoooooooooo lang niet meer gehoord op een feest.wrote:Thera, mag ik (wederom) een request doen?
Zo ja, Debt of BloodZo nee, geen probleem. Je maakt er vast wel weer iets geweldigs van.
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Forsaken, It's a Fine Day, Therafied, Breakout en misschien nog een leuke edit die je afgelopen zaterdag ook heb gedraaid 
Hopelijk gooit Titan Necropsy er op en (Als hij die al heeft) de JoS remix van Destination Nowhere. Verder hoop ik dat iemand onverwachts Never Fall Asleep erop gooit
Hopelijk gooit Titan Necropsy er op en (Als hij die al heeft) de JoS remix van Destination Nowhere. Verder hoop ik dat iemand onverwachts Never Fall Asleep erop gooit
Octavius augustus, pleaseeeeeeeeeeeeee
deze was zo lekker afgelopen zaterdag
deze was zo lekker afgelopen zaterdag
*Kijkt naar onderschrift in de hoop die track zaterdag weer eens te horen*
Draait Titan die eigenlijk wel eens? Ik weet dat ie Midnight wel geregeld draait.
Draait Titan die eigenlijk wel eens? Ik weet dat ie Midnight wel geregeld draait.
+1wrote:*Kijkt naar onderschrift in de hoop die track zaterdag eens te horen*
Doet ie wel eens iddwrote:*Kijkt naar onderschrift in de hoop die track zaterdag weer eens te horen*
True that. Alleen dit gaat nog een beetje verder.wrote:Alles is ver weg vanuit die pauper provincie van je.wrote: Er is nog 1 plaats vrij in de auto voor me, toch maar eens goed over nadenken.Het is alleen kut dat het weer zo super ver weg is vanuit Zeeland.
Ben 1 januari ook naar Crystal Venue geweest met de auto, wel een leuke tent vond ik het trouwens. En heb me doodgelachen om het volk dat er rondliep, zal wel komen omdat het op zondag was en de gemiddelde leeftijd toen echt 35 was ofzo.
Hij zei op twitter dat ie dat zou doen, dus denk het wel!wrote:Hopelijk gooit Titan Necropsy er op
Laten we het eerst maar hopenwrote:Hij zei op twitter dat ie dat zou doen, dus denk het wel!wrote:Hopelijk gooit Titan Necropsy er op
Beter draaie ze wel beetje melodietjes nog anders heb ik echt een kut avond volgens mij. 
Deepack en misschien Nowaxx gaan jou daar wel bij helpenwrote:Beter draaie ze wel beetje melodietjes nog anders heb ik echt een kut avond volgens mij.
M
Hardtraxxer
500 posts member since 2012
last seen Feb 2013
Hoe is deze locatie eigenlijk beetje groot of en hoe zit het met gladheid? Vindt hier nog een meeting plaats of is het zo klein dat dat niet nodig is? 
Volgens mij gaan er best wel veel mensen van Hardtraxx...
En volgens mij is het ook niet zo groot dat je die gaat mis lopen
Het is 1 zaal, het is niet zo groot dat je hier mensen kan kwijt raken, of je moet het wel heel raar aanpakken 
Staan er ook schermen, Patrick? .... 
Haha ik weet waar je op doelt
Maar bij de vorige editie hong er wel een scherm een paar meter achter de DJ Booth
Maar bij de vorige editie hong er wel een scherm een paar meter achter de DJ Booth
Hong?wrote:Haha ik weet waar je op doelt![]()
hahaha Honglong chong wong
Dat kon ik nog niet!wrote:Hong?wrote:Haha ik weet waar je op doelt![]()
hahaha Honglong chong wong
Denk niet dat het hem wordt, mijn portemonnee begint een eindeloze put te worden.. Eindeloos leeg dus.
M
Hardtraxxer
last seen Feb 2013
Music made me addictwrote:Ik hoop stiekum gewoon op keiveel DBSTF platen
M
Hardtraxxer
last seen Feb 2013
wrote:Volgens mij gaan er best wel veel mensen van Hardtraxx...
Ook maar aanwezig.
Kan voor die paar tientjes niet sukkelen, wordt wel weer een feestreeks van 4 weken maarja. En daarna gaan we vrolijk door met carnavallen hier in het zuiden.
Kan voor die paar tientjes niet sukkelen, wordt wel weer een feestreeks van 4 weken maarja. En daarna gaan we vrolijk door met carnavallen hier in het zuiden.
Zo hoort dat!wrote:Ook maar aanwezig.![]()
G
Nice!wrote:Ook maar aanwezig.![]()
Who was there
Nobody has said they're going yet.