Ben wel vergeten dat ik tot einde moet werken, maar als ik regel dat ik half 10 max weg kan. Kunnen we 10 uur weg, is prima toch?wrote:Titan als afsluiter, dat komt wel goed hoor. Al gaat het natuurlijk niet harder dan Thera naar alle waarschijn.
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 13 days ago
Helemaal prima jongen.wrote:Ben wel vergeten dat ik tot einde moet werken, maar als ik regel dat ik half 10 max weg kan. Kunnen we 10 uur weg, is prima toch?wrote:Titan als afsluiter, dat komt wel goed hoor. Al gaat het natuurlijk niet harder dan Thera naar alle waarschijn.
J
Hardtraxx Veteran
last seen 13 days ago
En echt bedankt voor dit aanbod trouwens!wrote:Helemaal prima jongen.wrote:Ben wel vergeten dat ik tot einde moet werken, maar als ik regel dat ik half 10 max weg kan. Kunnen we 10 uur weg, is prima toch?wrote:Titan als afsluiter, dat komt wel goed hoor. Al gaat het natuurlijk niet harder dan Thera naar alle waarschijn.
G
mijn verjaardagsfeestje, dus JA!!!!wrote:Ben jij er ook Swoosh?
J
Hardtraxx Veteran
last seen 13 days ago
Gratis bier!wrote:mijn verjaardagsfeestje, dus JA!!!!wrote:Ben jij er ook Swoosh?
Graag gedaan natuurlijk! Bedankt voor het meegaanwrote: En echt bedankt voor dit aanbod trouwens!Het was inderdaad een offer i couldnt refuse
G
als jij dat kan regelenwrote:Gratis bier!wrote:mijn verjaardagsfeestje, dus JA!!!!wrote:Ben jij er ook Swoosh?
Necrospywrote:Titan als afsluiter, dat komt wel goed hoor.
J
Hardtraxx Veteran
last seen 13 days ago
Nee, Jij gaat betalen!wrote: als jij dat kan regelen;P
G
denkt et dus ff niet hewrote:Nee, Jij gaat betalen!wrote: als jij dat kan regelen;P
puik idee beste manwrote:Give Swoosh ALL the rocketjes
Je gaat dus?wrote:Graag gedaan natuurlijk! Bedankt voor het meegaanwrote: En echt bedankt voor dit aanbod trouwens!Het was inderdaad een offer i couldnt refuse
Mooiwrote:wrote: Je gaat dus?Jazeker!
Zal binnenkort wel even adres naar je PB'en
Kun je hem ff een dagje achter houden? Heb een kameraad bijna overgehaald om nog mee te gaan. Gaat zijn Thera-ontmaagding worden
G
Nog eventjes wachten beste man, zaterdag kan je voluit gaanwrote:Er was geen glijmiddel meer
Helaas niet mee kunnen door ziekte . 2e keer ziek in 1,5 week tijd. Moet nu maar eens goed uitzieken en even helemaal niets doen. Baal er echt gruwelijk van 
Ik zou hier toch stiekem wel graag naartoe willen 
Ga danwrote:Ik zou hier toch stiekem wel graag naartoe willen
Who was there
Nobody has said they're going yet.