Wordt dik knallen man!!
We gaan er tegenaan
We gaan er tegenaan
Haha, ik eerst ook, dan kon ik lopend. :')wrote::O ik dacht bijna dat het in alphen a/d rijn was. Dat is namelijk 10 minuten fietsen voor mij, damn had wel vet geweest!
Beter ga jij 19 september wat bier voor mij halen voor alle line-up wijzigingen in dit topic...wrote:Beter was jij niet zo ongeduldig geweest met het openen van een topic over mijn feest!![]()
Klinkt opzich wel tof, maar denk je nou dat er veel animo is daarvoor in Alphen?wrote:Ik wil wel graag iets organiseren in Alphen A/D rijn, word te veel kut muziek gedraaid. Josh & Wesz wonen er, dus ik neem aan dat we daar wel iets mee kunnen regelen..
Denk het niet, tenzij je Kempi, Ali B en natuurlijk Lil Wayne in de lijn omhoog zet!wrote:Klinkt opzich wel tof, maar denk je nou dat er veel animo is daarvoor in Alphen?wrote:Ik wil wel graag iets organiseren in Alphen A/D rijn, word te veel kut muziek gedraaid. Josh & Wesz wonen er, dus ik neem aan dat we daar wel iets mee kunnen regelen..
Nah, dat gebeurt wel op dat pauper Lakeside of het ALPHENSSFEERRPODIUM. :')wrote:Denk het niet, tenzij je Kempi, Ali B en natuurlijk Lil Wayne in de lijn omhoog zet!wrote:Klinkt opzich wel tof, maar denk je nou dat er veel animo is daarvoor in Alphen?wrote:Ik wil wel graag iets organiseren in Alphen A/D rijn, word te veel kut muziek gedraaid. Josh & Wesz wonen er, dus ik neem aan dat we daar wel iets mee kunnen regelen..![]()
nee bedankt
Prima reclame zeg ik zo.. Hopelijk gaat het helpen!
wrote:Zijn er hier nog meer mensen uit Alphen A/D Rijn dan?Ik woon in een dorpje er naast, maar het is best wel een pauper stad. Het had eerst wel wat hardcore/hardstyle avonden.
Nog veel succes met draaien straks, en ook de andere die er gaan draaienwrote:Gassen met die bassen straks...
Thanks! We gaan knallenwrote:Nog veel succes met draaien straks, en ook de andere die er gaan draaienwrote:Gassen met die bassen straks...