schobbejak!
En Diana, are you going to make me skwert in the late night?
Wat zegt San Miquel nou net ?wrote:Heb hier zin in!Wordt vetjes.
En Diana, are you going to make me skwert in the late night?
wrote:Laat jezelf verrassen zou ik zeggen
Ik lees het, maar ik maak toch even duidelijk dat ik die wil horenwrote:Wat zegt San Miquel nou net ?wrote:Heb hier zin in!Wordt vetjes.
En Diana, are you going to make me skwert in the late night?![]()
wrote:Ik lees het, maar ik maak toch even duidelijk dat ik die wil horenwrote:Wat zegt San Miquel nou net ?wrote:Heb hier zin in!Wordt vetjes.
En Diana, are you going to make me skwert in the late night?![]()
Paap David heeft de trein gemistwrote:Nu in de trein naar Aalten
Not my faultwrote:Paap David heeft de trein gemistwrote:Nu in de trein naar Aalten![]()
Maar bedankt Pommer en Nando! En jij tot morgen Nando!
Zo ik lig ook net in bed met een piep in mn oren van hier tot ginder! Note to self: morgen oordoppen mee!wrote:Leuk feestje voor een 1e keer, met nog wel een aantal verbeter puntjes.
Het zijn maar 2 puntjes wat ik zo opmerkte die goed verbeterbaar zijn door de organisatie zelf.
- Geluid, in de eerste set stond het geluid precies goed, bass was lekker maar overheerste niet de andere tonen. Bij de volgende dj's ging het echter mis, de bass werd ineens minder en kwam met vlagen terug. Dit gebeurde eigenlijk elke keer bij een opkomst van de volgende artiest waarna hij na het eerste nummer weer eigenlijk verdween. Bij de laatste dj van de avond kwam hij terug voor meerdere nummers zelfs. Zeer vreemd, maar jullie zeiden zelf al, dit was niet eerder voorgekomen. Ik vond doordat de bass minder werd, de hoge tonen ook te hard doorkomen, het balans was weg.
- Opbouw van de artiesten, daimanic of hoe je het ook schrijft eigenlijk :p ging meteen volgas tijdens zijn set nieuwe platen en oude platen van de bovenste plank beukwerk gooide hij de zaal in. Dit was wel lekker op zich als de artiesten hierna meer verder gingen, maar dit gebeurde niet, de 2 dj's hierna begonnen eigenlijk wat zachter met een heerlijke opbouw na de hardere platen. Mijn conclusie na deze avond zou een volgende opbouw zijn: san miquel > dymonic > diamanic > tartaros > annagenetic > deetox
Voor de rest zat de sfeer er wel in, ondanks het een kleine groep was wie er kwam om te feesten. Voor de volgende keer miss iets meer reclame maken, maar nu het eerste feest is geweest zal er denk ik dmv mond op mond reclame ook wel meer mensen kunnen komen bij een volgende editie.
Ga zo door! Je zult mij zeker bij een volgende editie aantreffen.![]()
Thanks voor je onderbouwde kritische puntenwrote:Leuk feestje voor een 1e keer, met nog wel een aantal verbeter puntjes.
Het zijn maar 2 puntjes wat ik zo opmerkte die goed verbeterbaar zijn door de organisatie zelf.
- Geluid, in de eerste set stond het geluid precies goed, bass was lekker maar overheerste niet de andere tonen. Bij de volgende dj's ging het echter mis, de bass werd ineens minder en kwam met vlagen terug. Dit gebeurde eigenlijk elke keer bij een opkomst van de volgende artiest waarna hij na het eerste nummer weer eigenlijk verdween. Bij de laatste dj van de avond kwam hij terug voor meerdere nummers zelfs. Zeer vreemd, maar jullie zeiden zelf al, dit was niet eerder voorgekomen. Ik vond doordat de bass minder werd, de hoge tonen ook te hard doorkomen, het balans was weg.
- Opbouw van de artiesten, daimanic of hoe je het ook schrijft eigenlijk :p ging meteen volgas tijdens zijn set nieuwe platen en oude platen van de bovenste plank beukwerk gooide hij de zaal in. Dit was wel lekker op zich als de artiesten hierna meer verder gingen, maar dit gebeurde niet, de 2 dj's hierna begonnen eigenlijk wat zachter met een heerlijke opbouw na de hardere platen. Mijn conclusie na deze avond zou een volgende opbouw zijn: san miquel > dymonic > diamanic > tartaros > annagenetic > deetox
Voor de rest zat de sfeer er wel in, ondanks het een kleine groep was wie er kwam om te feesten. Voor de volgende keer miss iets meer reclame maken, maar nu het eerste feest is geweest zal er denk ik dmv mond op mond reclame ook wel meer mensen kunnen komen bij een volgende editie.
Ga zo door! Je zult mij zeker bij een volgende editie aantreffen.![]()
Idd, heerlijk hahawrote:Haha wat een kerel die Radical, heb me kapot gelachen
Hij vond mij niet zo lief volgens mijwrote:Idd, heerlijk hahawrote:Haha wat een kerel die Radical, heb me kapot gelachen
Ja maar jij doet ook niet lief tegen hem XDwrote:Hij vond mij niet zo lief volgens mijwrote:Idd, heerlijk hahawrote:Haha wat een kerel die Radical, heb me kapot gelachen
Je kicks doen pijn aan m'n orenwrote:Hij vond mij niet zo lief volgens mijwrote:Idd, heerlijk hahawrote:Haha wat een kerel die Radical, heb me kapot gelachen