Twijfel ook nog..
Ik ook?wrote:Gratis entreedanku Guido
Ik ook?wrote:Gratis entreedanku Guido
Stom!wrote:wrote:DBSTF - Music Made Addict
Wel de remix toch?wrote:wrote:DBSTF - Music Made Addict
Vazard - Zimmersionwrote:Iemand verzoekjes ?
JAAA!!!! JAAAAAAAAAAAAAAA!!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!wrote:Vazard - Zimmersionwrote:Iemand verzoekjes ?
Delete - Pulse (Catatonic Overload Remix)wrote:Iemand verzoekjes ?
Zonde! Maar een geldige redenwrote:Ik meld bij deze even dat ik officieel niet ga. M'n zusje is de dag van Loudness jarig, dus daar wil ik overdag wel bij zijn.
wrote:Delete - Pulse (Catatonic Overload Remix)wrote:Iemand verzoekjes ?
Wavolizer - Debt of Blood
En misschien als opener Thera & Sinith - Necessary Evil?
Zulk soort verzoekjes kan ik wel wat meewrote:Vazard - Zimmersionwrote:Iemand verzoekjes ?
Dj Nightkiller - Skwert (Original Late Night Mix)
Tatarola - Insane (Original Tatanka Version)
Als je een van deze drie (of alle drie natuurlijk) draait ben je mijn grootste heldin
Alleen daarvoor zou je al moeten komen en als de tent dan toch al afgebroken moet worden zou Day-mar - Black widow ook echt ziek zijnVazard - Zimmersion
sorry maat! Mocht er maar 2 meenemen!wrote:Ik ook?wrote:Gratis entreedanku Guido
wrote: Geck-o vs Thera - Trespassing
Tuneboy - Ombrello Maledetto
Ja had ik al vernomen, wel een probleempje dat ik totaal geen geld heb, hmmmmwrote:Zal eens kijken wat ik hiervan kan gebruikenMoet alleen niet dezelfde dingetjes gaan draaien als mevrouw Deetox haha
sorry maat! Mocht er maar 2 meenemen!wrote:Ik ook?wrote:Gratis entreedanku Guido
De andere plek is helaas al ingenomen door ene meneer Zirkumflex)
Split het geld van het kaartje dan tussen jou, moving madness en zirkumflex?wrote: Ja had ik al vernomen, wel een probleempje dat ik totaal geen geld heb, hmmmm
wrote:Gratis entreedanku Guido
Kusjewrote:wrote:Gratis entreedanku Guido