Op il2p kan je me vindenwrote:Zo mag ik het horenwrote: Posters
Stickers
Flyers
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Tot nu toe naar 3 feesten geweest in Belgie, nog nooit HHZ gezien, en 2 andere feesten ook op de planning in oktober (Ansarat en 5 Year Bass Events) waar hij ook niet op de line up staat.wrote:Haha :') Ik snap deze line up helemaal nietwrote:Happy hardstyle en daarna hardcore.![]()
De hardstyle namen zijn altijd dezelfde hier in Belgie![]()
Wildstylez, Headhunterz
Maar goed hier ga ik niet heen ook al is het vervoer hierheen wel te doen voor me.
S
Als je zegt wat je dan allemaal aan hebt en al en mss een foto dan zal ik je zeker ff opzoekenwrote:Op il2p kan je me vindenwrote:Zo mag ik het horenwrote: Posters
Stickers
Flyers5YBE ook maar zonder affiches en flyers :p
Ja, ik ga der uiteindelijk toch ook weer naartoe, maar wel pas vanaf 1u fzo, heb eerst nog familiefeest enzo!
S
Heb 2 mensen zien stampen, dan zijn ik en djshag, kan je nagaan wat voor een feest het was 
Nou, vond het ook maar een kutfeest.
Ten eerste liep er echt gigantisch schraal kutvolk rond, dat het weer nodig vond om de landing bij Normandië na te spelen...
Ten tweede waren de dj's die ik gezien heb, buiten Tommyknocker, niet echt in vorm!
Ten eerste liep er echt gigantisch schraal kutvolk rond, dat het weer nodig vond om de landing bij Normandië na te spelen...
Ten tweede waren de dj's die ik gezien heb, buiten Tommyknocker, niet echt in vorm!
Ik vond er niet zo veel aan. Heb bij jump nog wel even Davoodi meegenomen, leuk voor erin te komen.
Ging ik naar hardstyle: Hhz
niets speciaal
en de rest trouwens ook ni. Tommyknocker & G-Town madness live vond ik dan weer goed
Ging ik naar hardstyle: Hhz
en de rest trouwens ook ni. Tommyknocker & G-Town madness live vond ik dan weer goed
S
Ik heb jouw niet kunnen vindenwrote:Ik vond er niet zo veel aan. Heb bij jump nog wel even Davoodi meegenomen, leuk voor erin te komen.
Ging ik naar hardstyle: Hhzniets speciaal
Heb tot ongeveer 11u aan inkom gestaan met mn flyerswrote:Ik heb jouw niet kunnen vindenwrote:Ik vond er niet zo veel aan. Heb bij jump nog wel even Davoodi meegenomen, leuk voor erin te komen.
en de rest trouwens ook ni. Tommyknocker & G-Town madness live vond ik dan weer goed.
S
Ik heb rond een uur of 10 toch echt naar een of andere hardstyler gevragen aan 2 dudes met ansarat flyers in z'n handwrote:Heb tot ongeveer 11u aan inkom gestaan met mn flyerswrote:Ik heb jouw niet kunnen vindenwrote:Ik vond er niet zo veel aan. Heb bij jump nog wel even Davoodi meegenomen, leuk voor erin te komen.
en de rest trouwens ook ni. Tommyknocker & G-Town madness live vond ik dan weer goed.
En nadien ben ik aan de toog geëindigt
Rond 10u moet ik wel toegeve was ik bier halen (a) toen begon Davoodiwrote:Ik heb rond een uur of 10 toch echt naar een of andere hardstyler gevragen aan 2 dudes met ansarat flyers in z'n handwrote:Heb tot ongeveer 11u aan inkom gestaan met mn flyerswrote: Ik heb jouw niet kunnen vinden.
En nadien ben ik aan de toog geëindigt
.
Op ansarat zelf misschien OF nu zaterdag 5YBE ?
S
Dees zaterdag Twisted! Ansarat ben ik aanwezigwrote:Rond 10u moet ik wel toegeve was ik bier halen (a) toen begon Davoodi![]()
Op ansarat zelf misschien OF nu zaterdag 5YBE ?
Who was there
Nobody has said they're going yet.