Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
T
Donateur
3777 posts member since 2009
Komt vast goed op Fusionwrote:Pia, held _O_ !
Jou en tel wil ik echt weer een x zien, net als toen op Ground zero
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
Hoe vonden jullie apster? 
Serieus Luc, als jij op het podium komt te staan denkt iedereen dat die geluidjes uit jou muil komen, held
Kiek ze gaan joh!
Kiek ze gaan joh!
Haha al die filmpjes, geweldig! Wat een feest was dit zeg!
Was dat die wat gekleurde jongen met een petje? Vond hem niet vervelend iig, dus was wel in orde denk.wrote:Hoe vonden jullie apster?
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
ja, echt een fijne mc, goede stem ook.. Hij gaat alleen beetje apart loswrote:Was dat die wat gekleurde jongen met een petje? Vond hem niet vervelend iig, dus was wel in orde denk.wrote:Hoe vonden jullie apster?
hahahaah dat filmpje; dikke ownage weer!
Die MC vond ik echt hinderlijk; JA TOCHHHH, JA TOCHHHHH, JA TOCCHHHH
Ja i'm very sorry, ik ben wel erg beestig zegwrote:Serieus Luc, als jij op het podium komt te staan denkt iedereen dat die geluidjes uit jou muil komen, held![]()
Kiek ze gaan joh!
En die Mc vond ik rete irritant, ook kansloos dat ie het laatste kwartier om hardcore ging vragen terwijl crypsis het zelf niet eens wou draaien geloof ik ...
Nee dat vroeg Crypsis zelf, en geloof me die ging gewoon met voorbedachte rade HC draaien. Wat ik ook zonde vond, maar ook geen ramp 
View on YouTube
Zoals het hoort !
Zoals het hoort !
Tering, wat is het daar rustig tijdens die set, dat verdienen ze echt niet! 
Niet alleen tijdens die set!wrote:Tering, wat is het daar rustig tijdens die set, dat verdienen ze echt niet!
Hadden wel iets meer mensen mogen komen maar daardoor was het wel ontzettend gezellig. 1 grote gezellige familie onder elkaar.
Bij Thera en Geck-O stonden er wel veel mensen stil zeg, stonden wij daar vooraan een potje te rammen stond de rest maar een beetje bier te drinken en te ouwehoeren :')
Bij Thera en Geck-O stonden er wel veel mensen stil zeg, stonden wij daar vooraan een potje te rammen stond de rest maar een beetje bier te drinken en te ouwehoeren :')
Jaa maar ik ben zelf ook niet zo fan van, Thera & Geck-o. Die kicks zijn wel gruwelijk hard maar het is niet mijn dingwrote:Hadden wel iets meer mensen mogen komen maar daardoor was het wel ontzettend gezellig. 1 grote gezellige familie onder elkaar.
Die irritante dingen roeps Rems altijdwrote:hahahaah dat filmpje; dikke ownage weer!
Who was there
Nobody has said they're going yet.