A
Hardtraxxer
97 posts member since 2010
last seen Jun 2015
Lijkt me sterk dat je alles geprobeerd hebt, want er is wel degelijk een groot aanbod wat betreft dj's in dit genre. Dat je misschien niet verder kijkt dan de populaire namen moet je lekker zelf weten, maar ga niet zeggen dat iedereen bezet is. Zoals jij je hier profileert, zou je net zo goed de leverancier kunnen zijn van de Dixie toiletten op het festival. Organisaties zouden gewoon eens vaker gewaagde keuzes moeten maken betreffende een line up i.p.v drie uur lang a2 records. En nee ik ga hier inderdaad niet heen, omdat de line up niet bij mij in de smaak valt. Opbouwende kritiek: Probeer voor volgend jaar misschien een wat meer gevarieerde of diverse line up neer te zetten.

we hebben echt veel geprobeerd. geloof me. maar het was ook te lastig om dat allemaal netjes neer te zetten met tijd en daar kwamen we niet mee uit zodoende dat het deze artiesten zijn geworden volgend jaar komen er weer andere ;) . je gaat niet een alpha 2 het eerste uurtje neerzetten wat wel het geval is helaas. maar dit zijn toch wel een paar artiesten die de (mensen leuk vinden) want ik zou bijvoorbeeld niet naar een hardstyle feestje gaan als er onbekende djs draaien niet dat ze niet kunnen draaien. maar omdat het mij gewoon niet aanspreekt. ik heb ook wel eens aangegeven hoor wat variabele line-up. genoeg gelult we gaan er een feestje van maken..........
Hardtraxxer
706 posts member since 2011
last seen Oct 2025
ik zal is kijken of ik er zaterdag zin in heb. Ik twijfel nog
Hardtraxxer
585 posts member since 2009
last seen Apr 2015
Nog ff het weer afwachten maar waarschijnlijk aanwezig :D
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Lyst wrote:Kan me niet voorstellen dat Wavolizer al een boeking had :P
Met Wavolizer haal je ook echt veel mensen binnen >.<
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Je onderscheidt je dan in ieder geval al wel meer, bovendien is het slechts een naam. Ik denk niet dat van de mensen die nu komen er veel zullen afhaken als eforce bijvoorbeeld er niet staat, bovendien spreek je ook direct een extra doelgroep aan. Muzikaal iig beter vanwege de diversiteit en qua kaartverkoop denk ik dat je een paar extra kaarten had verkocht al zullen dat er idd niet bijster veel zijn.
A
Hardtraxxer
97 posts member since 2010
last seen Jun 2015
Alle kaarten die beschikbaar waren zijn zo goed als verkocht :P
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Echt? Om hoeveel mensen gaat dat dan?
Hardtraxxer
last seen Oct 2025
Kaarten gewonnen via partyflock dat word dus zeker een kijkje nemen :thumbup:

Edit: kan gewoon nog kaarten kopen hoor?
Hardtraxxer
585 posts member since 2009
last seen Apr 2015
Ik had ook vrijdag nog m'n kaartje gehaald, en het was hartstikke rustig :P
Hardtraxxer
last seen Oct 2025
Het was inderdaad heel rustig maar wel gezellig, gezellige mensen en best aardig leuke setjes van de dj´s

Wel vet dat de burgemeester stond te hakken bij outblast :thumbsup:

Hurricane Outdoor 2012 - All Hell Breaks Loose -

Who's going

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Events

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 16 hours ago