Net gister me kaartje gehaald, sorry pikwrote:https://hardtraxx.com/aanbod/2x-harmony-of-hardcore-tickets-t35656.html
Past
Harmony of Hardcore, mei 2013
- Time
- – (Sun)
- Price
- Early Bird: €29,00 / Regular: €35,50 / V
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
G
ZIN IN!!!!!
M
Hardtraxxer
304 posts member since 2011
last seen Nov 2013
En nu geen afstudeergezeik he!wrote:ZIN IN!!!!!
G
zekers nietwrote:En nu geen afstudeergezeik he!wrote:ZIN IN!!!!!
nemesyz zei wel af ivm afstuderen, maar deze komt stukken beter uit
in het weekend doe ik namelijk toch nooit geen fuck
Ik moet alleen vroeg weg hier. Daar baal ik op zich wel van, maar anders kom ik niet meer in Eindhoven. En dat moet toch wel gebeuren haha.
Of is er hier iemand die mij kan droppen in Eindhoven (het liefst nabij het Klokgebouw)? Anders neem ik voor een tientje de partybus wel van de organisatie.
Of is er hier iemand die mij kan droppen in Eindhoven (het liefst nabij het Klokgebouw)? Anders neem ik voor een tientje de partybus wel van de organisatie.
G
er rijden pendelbussen he, en nachtnetwrote:Ik moet alleen vroeg weg hier. Daar baal ik op zich wel van, maar anders kom ik niet meer in Eindhoven. En dat moet toch wel gebeuren haha.
Die pendelbussen kosten dus 10 euro haha. Maar ik moet nog wel bij het Klokgebouw (Eindhoven Beukenlaan) komen en daar kom ik niet meer als ik pas na middernacht op Eindhoven Centraal arriveer.wrote:er rijden pendelbussen he, en nachtnetwrote:Ik moet alleen vroeg weg hier. Daar baal ik op zich wel van, maar anders kom ik niet meer in Eindhoven. En dat moet toch wel gebeuren haha.
G
beukenlaan is zegmaar 15 min lopen vanuit edhv centraal he
Ik ga toch godverdomme niet lopen op zo'n dag? Misbruik mijn benen al genoeg die dag met feesten van 14.00 tot 07.00 uur, dus de rust die ik kan pakken, moet ik ook pakken.wrote:beukenlaan is zegmaar 15 min lopen vanuit edhv centraal he
S
Hardtraxxer
689 posts member since 2009
last seen Apr 2017
Op het station staan genoeg fietsenwrote:Ik ga toch godverdomme niet lopen op zo'n dag? Misbruik mijn benen al genoeg die dag met feesten van 14.00 tot 07.00 uur, dus de rust die ik kan pakken, moet ik ook pakken.wrote:beukenlaan is zegmaar 15 min lopen vanuit edhv centraal he
C
Event Organizer
180 posts member since 2013
last seen Aug 2018
!!! ATTENTION !!!
FOOTWORXX - CLOWN OF SKULL - 18 MAY 2013
SPECIAL HARMONY OF HARDCORE TICKET ACTION
Show this message at the entry (on your phone) and get in at FOOTWORXX - Clown of skull (Club Rodenburg) for 10.00 EUR ! !!!
http://www.facebook.com/events/563199650374064/

FOOTWORXX - CLOWN OF SKULL - 18 MAY 2013
SPECIAL HARMONY OF HARDCORE TICKET ACTION
Show this message at the entry (on your phone) and get in at FOOTWORXX - Clown of skull (Club Rodenburg) for 10.00 EUR ! !!!
http://www.facebook.com/events/563199650374064/

G
haha voor iedereen die helemaal dood wil
wel binnen mag ik hopen?
C
Event Organizer
180 posts member since 2013
last seen Aug 2018
Haha ja is gewoon binnen!
En gaat door tot 07:00
En gaat door tot 07:00
Enkel vandaag naar de klote geholpen met gym, met een beetje pech kaartje verkopen maar ik ga er niet vanuit...
Als ik er vrijdag een beetje op kan lopen ga ik gewoon dikke vinger xD
G
Beter Kom Je Welwrote:Enkel vandaag naar de klote geholpen met gym, met een beetje pech kaartje verkopen maar ik ga er niet vanuit...![]()
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Waar de fok blijft die timetable
edit: al gevonden
edit: al gevonden
Doe me best maat, vandaag al wat minder dik, maar lopen is nog steeds kut xDwrote:Beter Kom Je Welwrote:Enkel vandaag naar de klote geholpen met gym, met een beetje pech kaartje verkopen maar ik ga er niet vanuit...![]()
Gewoon wat pillen in je mik gooien (pijnstillers ofzo) en je kan weer een dag vooruit.wrote:Doe me best maat, vandaag al wat minder dik, maar lopen is nog steeds kut xDwrote:Beter Kom Je Welwrote:Enkel vandaag naar de klote geholpen met gym, met een beetje pech kaartje verkopen maar ik ga er niet vanuit...![]()
Als hij morgen beter voelt ga ik een gram keta halen denk xD
Hakken gaat em toch nie worden
Hakken gaat em toch nie worden
G
lekker paarden verdoven
M
Hardtraxxer
304 posts member since 2011
last seen Nov 2013
Vind die niet leuk. Maar maakt niet uit we gaan toch gewoon hakkenwrote:View on YouTube
Enkel voelt al beter, met een beetje geluk kan ik gewoon losgaan morgen!
Krijg er toch echt fucking zin in!
wrote:Enkel voelt al beter, met een beetje geluk kan ik gewoon losgaan morgen!![]()
Who was there
Nobody has said they're going yet.