O shit.
Dit is net de ontmaskering van DonnyD deel 2: de GPF / Fantazoo-editie.
Dit is net de ontmaskering van DonnyD deel 2: de GPF / Fantazoo-editie.
Jouw achterkant?wrote:Ik ben aan de achterkant een tijdje betrokken geweest, maar nooit op muzikaal vlak.P
Je kan ook puur eens gaan kijken om te zien hoe zo'n act het doet op zo'n groot event als Defqon en op zo'n stage als de Black.wrote:Je zegt 'Puur om eens te gaan kijken', alsof je er nog niet bekend mee was, maar je hebt het mee veroorzaakt.
hey xwrote:Je kan ook puur eens gaan kijken om te zien hoe zo'n act het doet op zo'n groot event als Defqon en op zo'n stage als de Black.wrote:Je zegt 'Puur om eens te gaan kijken', alsof je er nog niet bekend mee was, maar je hebt het mee veroorzaakt.
Anyways, we dwalen af. Main point is dat ik niet GPF ben en dat het ook niet mijn achterkant was die er betrokken bij was
hey xwrote:hey xwrote:Je kan ook puur eens gaan kijken om te zien hoe zo'n act het doet op zo'n groot event als Defqon en op zo'n stage als de Black.wrote:Je zegt 'Puur om eens te gaan kijken', alsof je er nog niet bekend mee was, maar je hebt het mee veroorzaakt.
Anyways, we dwalen af. Main point is dat ik niet GPF ben en dat het ook niet mijn achterkant was die er betrokken bij was
Was maar een infantiel geintje ouwe pikkemoos, maak je niet te druk he.wrote:Kunnen we deze achterlijk infantiele "Hey X" en andere zaadmemes lekker in die grote gore beerput van een RSU laten?
Zelfs daar wordt dat niet gepost. Reddit daarentegen..wrote:Kunnen we deze achterlijk infantiele "Hey X" en andere zaadmemes lekker in die grote gore beerput van een RSU laten?
GPF op de main, is toch veel beter?wrote:Sefa niet op de main, maar op een kleinere stage. Ik pas.