-foutje-
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
J
Hardtraxx Newbie
25 posts member since 2009
last seen Jul 2022
G
Was et nog wat? Ik was te laat binnen voor de meeting 
Ik heb eigenlijk alleen Robert, Christian, Kasper en Frank gezien. Ben ook niet bij die meeting geweest, was pas 00:15 binnen.
G
ik denk dat alleen robert en chris mss weten wie frank iswrote:Ik heb eigenlijk alleen Robert, Christian, Kasper en Frank gezien. Ben ook niet bij die meeting geweest, was pas 00:15 binnen.
Weet ook niet of dat de meeting was xDwrote:Ben niet bij de meeting geweest..
Ik heb ook geen idee :p heb eigenlijk nooit in dit topic gekekenwrote:Weet ook niet of dat de meeting was xDwrote:Ben niet bij de meeting geweest..
Ik wist niet eens dat ik ging laat staan dat ik wist waar de meeting zou plaatsvinden. Maar, waarom heb ik jou zo kort gezien zaterdag? 
Tsjawrote:Ik wist niet eens dat ik ging laat staan dat ik wist waar de meeting zou plaatsvinden. Maar, waarom heb ik jou zo kort gezien zaterdag?
Heb helemaal niemand gevonden haha:P
stond van 23:00 tot 01:00 linksvoor
maarja jammer dan :p heb me best vermaakt
stond van 23:00 tot 01:00 linksvoor
maarja jammer dan :p heb me best vermaakt
G
het lukte mij niet eens jou te vindenwrote:Ik ook..
maar dankzij mijn super awesome mensen vind methodes toch gevonden
zelfs Khadber nog tegen gekomen vooraan terwijl ik op je stond te wachten hehe
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Wat is jouw briljante manier dan? Ik heb tot nu toe ook altijd problemen met meetings vinden.wrote:maar dankzij mijn super awesome mensen vind methodes toch gevonden
G
ik had de meeting niet gevonden, maar de meeste mensen die ik wilde meeten wel: zeggen dat ze vooraan tegen et hek moeten komen staan, en dan gewoon daar naartoe lopen, heb je ze zo gevondenwrote:Wat is jouw briljante manier dan? Ik heb tot nu toe ook altijd problemen met meetings vinden.wrote:maar dankzij mijn super awesome mensen vind methodes toch gevonden
haha ja dat zeg k ook wel is tegen mensen maar voordat bericht is aangekomen staan we er al niet meerwrote:ik had de meeting niet gevonden, maar de meeste mensen die ik wilde meeten wel: zeggen dat ze vooraan tegen et hek moeten komen staan, en dan gewoon daar naartoe lopen, heb je ze zo gevondenwrote:Wat is jouw briljante manier dan? Ik heb tot nu toe ook altijd problemen met meetings vinden.wrote:maar dankzij mijn super awesome mensen vind methodes toch gevonden
Who's going
Nobody has said they're going yet.