ik ga omdat ik moet van chukkels, en omdat hij betaald. Anders bleef ik liever thuiswrote:Wie van jullie gaan hier eigenlijk heen vanwege DBSTF?
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
JustLikeMewrote:Ik. Ben een beetje in de Hardstyle terecht gekomen via hun muziek. Keep It Coming was zover ik weet het eerste hardstyle nummer wat ik luisterde, en sowieso vind ik (als 1 van de weinige hier) DBSTF nog steeds geweldig, ze hebben me nog nooit teleurgesteld.wrote:Wie van jullie gaan hier eigenlijk heen vanwege DBSTF?
Iedereen zo zijn mening, maar om eerlijk te zijn ben ik het wel met je eenswrote:JustLikeMewrote:Ik. Ben een beetje in de Hardstyle terecht gekomen via hun muziek. Keep It Coming was zover ik weet het eerste hardstyle nummer wat ik luisterde, en sowieso vind ik (als 1 van de weinige hier) DBSTF nog steeds geweldig, ze hebben me nog nooit teleurgesteld.wrote:Wie van jullie gaan hier eigenlijk heen vanwege DBSTF?
G
ik NIETwrote:Wie van jullie gaan hier eigenlijk heen vanwege DBSTF?
ik was gewoon weer toe aan een feestje 
wrote:ik was gewoon weer toe aan een feestje
wrote:ik was gewoon weer toe aan een feestje
Lucky Bastard!wrote:ik ga omdat ik moet van chukkels, en omdat hij betaald. Anders bleef ik liever thuiswrote:Wie van jullie gaan hier eigenlijk heen vanwege DBSTF?
Teveel mensen ingeschreven voor dit feest en ik val buiten de boot. 
wrote:Teveel mensen ingeschreven voor dit feest en ik val buiten de boot.
Kan je ergens heen waar ze wel goeie muziek draaienwrote:Teveel mensen ingeschreven voor dit feest en ik val buiten de boot.
Nou niet overdrijven he, Wildstylez zal vast wel wat leuks neerzetten...wrote:Kan je ergens heen waar ze wel goeie muziek draaien
je gaat gebruiken duswrote:Nou niet overdrijven he, Wildstylez zal vast wel wat leuks neerzetten...wrote:Kan je ergens heen waar ze wel goeie muziek draaienMaar ik ga gewoon in een altered mindstate waarbij ik alles leuk ga vinden
zolang het geluid mee werktwrote:Nou niet overdrijven he, Wildstylez zal vast wel wat leuks neerzetten...wrote:Kan je ergens heen waar ze wel goeie muziek draaienMaar ik ga gewoon in een altered mindstate waarbij ik alles leuk ga vinden
Wegens prive omstandigheden:
4 KAARTEN TE KOOP X-QLUSIVE DBSTF
4 KAARTEN = 200 EURO.
kaarten 100% eerlijk. eventueel met betalingsbewijs.
reageer maar.
4 KAARTEN = 200 EURO.
reageer maar.
Post 't hier: https://hardtraxx.com/aanbod/wrote:Wegens prive omstandigheden:
4 KAARTEN = 200 EURO.
reageer maar.
kan je toch wel heen molwrote:Post 't hier: https://hardtraxx.com/aanbod/wrote:Wegens prive omstandigheden:
4 KAARTEN = 200 EURO.
reageer maar.
Haha hier ga ik toch geen geld aan uitgeven gek. Iemand van Unity heeft afgezegd, dus misschien als nog. Wie weet!
Jij moet wel je zou me voorlichting gevenwrote:Haha hier ga ik toch geen geld aan uitgeven gek. Iemand van Unity heeft afgezegd, dus misschien als nog. Wie weet!
Geen zorgen Robert, ik geef je wel voorlichting. Plus we hebben John ook nog bij ons 
Ik kan het ook nog doen, heb de 2de shift! Van 00.00 tot 02.00!
wrote:Ik kan het ook nog doen, heb de 2de shift! Van 00.00 tot 02.00!
Meeting dan maar houden rond 24u of 01u bij de Unity stand? afhankelijk van de timetable 
G
waar is die stand dan? in de zaal erges mag ik hopen?wrote:Meeting dan maar houden rond 24u of 01u bij de Unity stand? afhankelijk van de timetable
Who was there
Nobody has said they're going yet.