Vlakbij Maastrichtwrote:waarvan dan? :o
Ik heb een maat namelijk die komt uit Mechelen, maar die moet helemaal alleen reizen? :o
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hahawrote:Vlakbij Maastrichtwrote:waarvan dan? :o
Ik heb een maat namelijk die komt uit Mechelen, maar die moet helemaal alleen reizen? :oIk reis dit keer trouwens ook lekker alleen
Als je wilt kan je bij rotterdam met mij en mijn maten meeten?
Die kerel is daar rond 7 uur a half 8, dan gaan we denk wat eten ofzo en dan richting de HMH en zijn we er rond 9 uur
Ik ga in de namiddag al, even een pitstop maken nabij Utrecht en tegen een uur of 18u ben ik dan al in Amsterdam, tegen 19u is Christian er geloof ik ookwrote:Haha
Die kerel is daar rond 7 uur a half 8, dan gaan we denk wat eten ofzo en dan richting de HMH en zijn we er rond 9 uur![]()
ik kan anders wel gewoon in de avond bij jullie komen, vertrek ik wanneer jullie naar de HMH gaanwrote:Ik ga in de namiddag al, even een pitstop maken nabij Utrecht en tegen een uur of 18u ben ik dan al in Amsterdam, tegen 19u is Christian er geloof ik ookwrote:Haha
Die kerel is daar rond 7 uur a half 8, dan gaan we denk wat eten ofzo en dan richting de HMH en zijn we er rond 9 uur![]()
Aaah, oke, dan ben je iig niet alleen, das niet zo chillwrote:Ik ga in de namiddag al, even een pitstop maken nabij Utrecht en tegen een uur of 18u ben ik dan al in Amsterdam, tegen 19u is Christian er geloof ik ookwrote:Haha
Als je alleen bent laat het even weten, dan vertrekken wij gewoon vroeger
Hee mensen zin om om half 10 al te meeten? 
Anders moet tot half 12 alleen gaan vervelen
Zowiezo zijn Chukkelz en ik er al om half 10 jawrote:Hee mensen zin om om half 10 al te meeten?
Ik ook hoorwrote:Hee mensen zin om om half 10 al te meeten?
Voeg me anders toe op msn of iets dergelijks, kan je mijn nummer krijgen
wrote:Zowiezo zijn Chukkelz en ik er al om half 10 jawrote:Hee mensen zin om om half 10 al te meeten?
Gezelligwrote:Zowiezo zijn Chukkelz en ik er al om half 10 jawrote:Hee mensen zin om om half 10 al te meeten?
Maar mensen, we moeten nog een volle dag 
Maar ik ga er vanuit dat ik tegen 7 uur op Amsterdam Centraal sta, dus mensen die nog even gezellig mee de stad in willen om een biertje te drinken (kan evt. ook in m'n stamkroeg 'T Poortje bij de ArenA), zijn bij deze uitgenodigd om mee te doen
Maar ik ga er vanuit dat ik tegen 7 uur op Amsterdam Centraal sta, dus mensen die nog even gezellig mee de stad in willen om een biertje te drinken (kan evt. ook in m'n stamkroeg 'T Poortje bij de ArenA), zijn bij deze uitgenodigd om mee te doen
Neem je tel op, gaat over morgnwrote:Maar mensen, we moeten nog een volle dag
Mijn wel niet verkopen hewrote:https://hardtraxx.com/aanbod/2x-kaartje-x-qlusive-t12916.html
G
robbie toch wel?wrote:Mijn wel niet verkopen hewrote:https://hardtraxx.com/aanbod/2x-kaartje-x-qlusive-t12916.htmlEnkel dat van lieve robertje, ik laat je nl niet in de steek
Ik had 4 kaartjes. Moet er dus 2 verkopen, ben er tot nu toe 1 kwijt.wrote:Mijn wel niet verkopen hewrote:https://hardtraxx.com/aanbod/2x-kaartje-x-qlusive-t12916.htmlEnkel dat van lieve robertje, ik laat je nl niet in de steek
Niet verkopen verdommewrote:Ik had 4 kaartjes. Moet er dus 2 verkopen, ben er tot nu toe 1 kwijt.wrote:Mijn wel niet verkopen hewrote:https://hardtraxx.com/aanbod/2x-kaartje-x-qlusive-t12916.htmlEnkel dat van lieve robertje, ik laat je nl niet in de steek
Ik doe niks, ga je mee?
Stand is nu 42x van gedachten verwisseld
-
Last edited by roberttt on , edited 1 time in total.
wrote:Ja ga mee . Dan maar verrot , hebben we wel wat voorwrote:Ik doe niks, ga je mee?
G
wrote:Vanavond jongens!BEUKEN!
Heee wie zijn er nu om half 10 al? 
Hoe te herkennen
Hoe te herkennen
Ik ben er waarschijnlijk om half 10 met een vriend van me.
Ik heb m'n Music Takes Me Higher shirt aan, donkere spijkerbroek en zwart/witte Nikes.
Ik heb m'n Music Takes Me Higher shirt aan, donkere spijkerbroek en zwart/witte Nikes.
G
ik heb gepland om er om 11 uur te zijn, dus dat wordt gelijk door naar de meeting 
en ik heb mijn In Qontrol shirt aan:

en ik heb mijn In Qontrol shirt aan:

Who was there
Nobody has said they're going yet.