Haha dat zou lache zijn! Kan je ze even laten zien wie de baas is 
Dus jongens,
Meeting om 12 uur, of 1 uur bij WS of gewoon bij het begin bij Isaac?
Mij goed hahawrote:En verder: over de rest van de avond gezien zal de Hardtraxx Ragbende Stampplek ongeveer 30 stappen rechtvoor de grote Q, die aan het plafond hangt, zijn. Is dat een idee?
Ja, diederik en steef ook wel meemaken.wrote:Ik wil de opening van Diederik en Stefan eigenlijk wel meemaken en zo kan Mol ook bij de meeting zijn
Vertrek maar wat vroeger dan luie donderwrote:half 12 is veel te vroeg, doe maar 12 uur, anders moet ik zo vroeg vertrekken weer.
@chukkie: perfecte plek
Zie je wel held?wrote:Nou jongens heb zojuist besloten dat ik toch maar aanwezig ben , wel
Onder druk van chukkels
nou vooruitwrote:Vertrek maar wat vroeger dan luie donderwrote:half 12 is veel te vroeg, doe maar 12 uur, anders moet ik zo vroeg vertrekken weer.
@chukkie: perfecte plekEn anders mis je de meeting en sluit je maar nadien bij ons aan
Oohw haha beterwrote:Haha ook met regular kan je in de beatbox komen, is gewoon de tweede zaal van de HMH
Ik ben herkenbaar aan me fusion shirtwrote:Oohw haha beterwrote:Haha ook met regular kan je in de beatbox komen, is gewoon de tweede zaal van de HMH
Mijnfout:$
Half 12 achterin in beatbox dus?
Of 1 uur bij WS?
Ps hebben jullie nog bordje ofsow
Moet jullie togh vinden
Op mijn shirt staat 'EEGOL (metdaaronder) g-star raw' ofsowietswrote:Ik ben herkenbaar aan me fusion shirt
ik sta er nog goed op, al zeg ik het zelfwrote:Jullie kunnen wel zonnebrillen op doen maar jullie kaakspieren verraden jullie als nog hoor
wrote:Hier Darkbeatz, chukkels en ik![]()