Zal voor dat ik die kant uit ga nog wel even HT leden door kijken 
En anders pm je toch gewoon ff je 06 nummerwrote:Zal voor dat ik die kant uit ga nog wel even HT leden door kijken
En anders pm je toch gewoon ff je 06 nummerwrote:Zal voor dat ik die kant uit ga nog wel even HT leden door kijken
Zoek een oranje hoedjewrote:Zal voor dat ik die kant uit ga nog wel even HT leden door kijken
en voor koninginnendagwrote:ik ga zeker ff komen, heb echt zooooveel zin weer in een feest!
wrote:Zoek een oranje hoedjewrote:Zal voor dat ik die kant uit ga nog wel even HT leden door kijken
Ik ben dat dan
Of het is mijn maat, of mijn andere maat, of die andere maat
Je kan ook zoeken naar een geel shirt met ''I Like Candy'' erop![]()
Die oranje hoedjes zijn zoooo 2010
Kots groen is het nieuwe Oranjewrote:en voor koninginnendagwrote:wrote: Zoek een oranje hoedje
Ik ben dat dan
Of het is mijn maat, of mijn andere maat, of die andere maat
Je kan ook zoeken naar een geel shirt met ''I Like Candy'' erop![]()
Die oranje hoedjes zijn zoooo 2010
ik ga altijd met de trein, vind et heerlijkwrote:ik zal niet ontkennen dat ik het stiekem toch wel heel handig vind en ga gebruiken tijdens de meeting.wrote:Tja, tzal mij vrij weinig boeien wat jullie vinden![]()
Het begon om elkaar terug te vinden in de massa en nu ist gewoon leukZijn alle mensen met oranje hoedjes HT'ers? Dat zou de meeting heel makkelijk maken!
Zijn er trouwens mensen die met de trein gaan?'Is dat een beetje te doen?
Nee, ik ben een van de.wrote:ik zal niet ontkennen dat ik het stiekem toch wel heel handig vind en ga gebruiken tijdens de meeting.wrote:Tja, tzal mij vrij weinig boeien wat jullie vinden![]()
Het begon om elkaar terug te vinden in de massa en nu ist gewoon leukZijn alle mensen met oranje hoedjes HT'ers? Dat zou de meeting heel makkelijk maken!
Zijn er trouwens mensen die met de trein gaan?'Is dat een beetje te doen?
Ik ben vrij herkenbaar hahawrote: ja uh ik ben opzoek naar een olijfboom!
Gewoon tekst weghalen bijwrote:haha oke gaat goed komen![]()
hoe quote je trouwens niet het hele bericht met alle quotes maar alleen het laatstgetypte?
moet er nog ff inkomen op hardtraxx
Oefening baart kunst.blalalaldlaldladlaldlabkjgkjsahtvknahkg
Alleen nog de slash erbij zettenwrote:wrote: Gewoon tekst weghalen bijokee haha inddwrote: Gewoon tekst weghalen bij
Yessssss, op zich vind ik het niet eens erg dat we als hippies rond gaan huppelen op hippie hardstyle.wrote:Oefening baart kunst![]()
Nog maar 8 daagiezzzzzz tot de Music ons weer Addicts Makes!
Misschien heb je hier iets aan, als TT er is waarschijnlijk echte plek/tijd afgesprokenwrote:achterin de beatbox is opsich wel nice, daar is lekker veel ruimte, en toch lekker muziek
1 uur vind ik wel nice tijdwrote:ongennssss ik kan niet meer wachten, heb altijd zo'n hekel aan die week voor een feest .. die duurt altijd oneindig lang.. waar gaan jullie meestal beetje staan, links vooraan bij any chance?