Grote kans dan je MMA wel word gedraaitwrote:ja daar kan ik me wel in vinden, maar toch, de rest van de lineup is wel erg lekkerwrote:'t hele DBSTF concept trekt me gewoon niet meer.
hopelijk horen we sound of thunder ook nog, die is wel nice, en AUB GEEEN MMA!!
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Die wordt inderdaad gedraaid en wel 3x
MMA ( Wildy & Heady remix)
MMA ( the viper Remix )
MMA ( original mix )

MMA ( Wildy & Heady remix)
MMA ( the viper Remix )
MMA ( original mix )
Denk het ook. Sound Of The Thunder vind ik wel lekker! 
G
sinds Thrillogy 2009 vind ik em egt vetwrote:Denk het ook. Sound Of The Thunder vind ik wel lekker!
Heb ik wat gemist?MMA ( the viper Remix )
Nee, maar dat denk ik gewoon.wrote:Heb ik wat gemist?MMA ( the viper Remix )
G
zou wel masterlijk zijnwrote:Nee, maar dat denk ik gewoon.wrote:Heb ik wat gemist?MMA ( the viper Remix )
ik kan ze allemaal anders prima waarderen, en jij vond m ook tjill op thrillogy zei je swoosh 
G
ja maar dat had een andere redenwrote:ik kan ze allemaal anders prima waarderen, en jij vond m ook tjill op thrillogy zei je swoosh
was wel zwaar gezellige meeting toen
haha idd! en de meeste gaan ook weer naar XQ, dus dit moet weer een mooie avond worden!
ik heb jou en mol's nummer dus ik vind jullie vast wel
Ik ookwrote:Ik heb zin in een feestje!
Moet nog wachten tot 12-02wrote:Ik heb zin in een feestje!
maar dan ook meteen vol gas
Word weer een lachen avondje denk ik zo, nog 2 weekjeswrote:haha idd! en de meeste gaan ook weer naar XQ, dus dit moet weer een mooie avond worden!![]()
Ik ben van plan er een gruwelijke avonde van te maken met allerlei zooiwrote:Word weer een lachen avondje denk ik zo, nog 2 weekjeswrote:haha idd! en de meeste gaan ook weer naar XQ, dus dit moet weer een mooie avond worden!![]()
En misschien nog wat leuks van een mede HT'er
Gaat zeker een gruwelijke avond worden, vandaag nog een toets en dan VAKANTIEwrote:Ik ben van plan er een gruwelijke avonde van te maken met allerlei zooiwrote:Word weer een lachen avondje denk ik zo, nog 2 weekjeswrote:haha idd! en de meeste gaan ook weer naar XQ, dus dit moet weer een mooie avond worden!![]()
En misschien nog wat leuks van een mede HT'er
gaat vast wel vet worden, helaas werken me ouders tegen. Die willen niet dat ik ga.
Betalen zij voor je rijbewijs?wrote:gaat vast wel vet worden, helaas werken me ouders tegen. Die willen niet dat ik ga.
Ja, die betalen me praktijk examen. En als ik wel ga moet ik het zelf betalen. dus dit feest gaat voor mij niet door.wrote:Betalen zij voor je rijbewijs?wrote:gaat vast wel vet worden, helaas werken me ouders tegen. Die willen niet dat ik ga.
Damn, dat meen je niet manwrote:Ja, die betalen me praktijk examen. En als ik wel ga moet ik het zelf betalen. dus dit feest gaat voor robert niet doorwrote:Betalen zij voor je rijbewijs?wrote:gaat vast wel vet worden, helaas werken me ouders tegen. Die willen niet dat ik ga.
Vind ik wel terecht
Je ouders betalen het niet voor niets dus dan vind ik dat je zelf ook een stapje terug moet doen 
En van dat rijbewijs heb je straks langer plezier dan van dit schrale kutfeest.
Ik dacht dat Chukkels zijn kaartje had betaald?wrote:Vind ik wel terechtJe ouders betalen het niet voor niets dus dan vind ik dat je zelf ook een stapje terug moet doen
Robert betaald mijn HardBass kaartje, dus had ik z'n XQ kaartje gekocht. Nu dus win-win situatie voor mij! \o/
Nee, maar dat is echt klote. Kun je niet tijdreizen dat je nu je rijbewijs al haalt en dat we het kunnen vieren op XQ?
Nee, maar dat is echt klote. Kun je niet tijdreizen dat je nu je rijbewijs al haalt en dat we het kunnen vieren op XQ?
G
jammer man 
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Rijexamen na een feest gaat heel makkelijk hoor
4 dagen na QD zonder problemen gehaald dankzij de 5-htp 
Maarja ik snap het wel, is wel terecht
Maarja ik snap het wel, is wel terecht
Who was there
Nobody has said they're going yet.