00:00 @ main voor het rokershok dus!? 
jazekerwrote:00:00 @ main voor het rokershok dus!?
ik ben te herkennen aan dit shirt:

en deze kop: [rechtse]

jazekerwrote:00:00 @ main voor het rokershok dus!?

5 uur geleden was de kans 99% dat ik ging.wrote:Chukkels, ga jij nou ook ofniet? Jou herken ik sowieso wel![]()
Ik ben niet echt te herkennen, heb een zwart shirt aan dus val niet echt op
Als ik ga, koop ik aan de deur. Of voor de deur voor 15 euro. Maar ik beslis het pas op Rebirth.wrote:Koop dan nu gewoon een kaartje, dan moet je wel...
Een uur geleden was het 0% dat ik gingwrote:5 uur geleden was de kans 99% dat ik ging.wrote:Chukkels, ga jij nou ook ofniet? Jou herken ik sowieso wel![]()
Ik ben niet echt te herkennen, heb een zwart shirt aan dus val niet echt op
4 uur geleden was de kans 70% dat ik ging.
3 uur geleden was de kans 30% dat ik ging.
1 uur geleden kwam er een frisse wind en nu is de kans 60% dat ik ga.
Hangt een beetje af van een aantal mensen + gevoel + zin.
ik!wrote:FF weten wie er nog meer gaan
En dan is het zeker!
wrote:zo, was echt een mooi feestje gister
alleen was er echt niks terecht gekomen van die meetingik wist ook echt niet waar ik moest zijn fzo
was niet echt eeen duidelijk rookhok in de main
maarja uiteindelijk toch Pierre en rcm010 tegen gekomen
Ja was wel kut man, had ik je eindelijk gevonden, was ik je weer kwijtwrote:Ik liep dat rokershok ook tezoeken maar dat bleek gewoon die ene grote hal te zijn waar je eten en drinken kon kopen
wist ik veel
Jah gelukkig kwam ik jou nog wel tegen maar daarna kon ik je ook niet meer vinden.
Heb je het nog naar je zin gehad ?
Ja klopt! Der was een klein opstootje, was ook weer zo voorbij maar er werd heel even een paar klappen uitgedeeld voorin de zaal. Begreep zelf niet helemaal goed wat er gebeurde want het was ook zo weer voorbij. Stond er echt vlak naast en dacht eerst dat er iemand aan het crowdsurfen was maar al snel rende er een paar mensen weg en zag ik een aantal vuisten door de lucht vliegen. Geen idee waarom of wat en 10 seconde later was het weer voorbij en stond iedereen weer te rampeneren.wrote: Ik had wel iets gehoord over rellen in de early zaal, weet je daar iets over?