Dan ga ik naar huiswrote:(als het klopt dat Crypsis voor Tatanka staat).
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Why?wrote:Dan ga ik naar huiswrote:(als het klopt dat Crypsis voor Tatanka staat).
Meteen daarna klinkt wel goed, zou alleen wel beter zijn als we nu ff een officiele TT kunnen krijgenwrote:Nee daarom, als we meteen na afloop daarvan een meeting plannen?wrote:Zou het idd niet tijdens de MiM doen, denk dat veel mensen die niet willen missen haha
Is iedereen toch aanwezig en volgens de TT die er nu is draait Tatanka dan (als het klopt dat Crypsis voor Tatanka staat).
Tatanka na Crypsis is als een hamburger op Defqon na een loempia op Dreamfieldswrote:Why?wrote:Dan ga ik naar huiswrote:(als het klopt dat Crypsis voor Tatanka staat).
Last edited by b-ram on , edited 1 time in total.
Ja idd.. Morgen wsswrote:Meteen daarna klinkt wel goed, zou alleen wel beter zijn als we nu ff een officiele TT kunnen krijgenwrote:Nee daarom, als we meteen na afloop daarvan een meeting plannen?wrote:Zou het idd niet tijdens de MiM doen, denk dat veel mensen die niet willen missen haha
Is iedereen toch aanwezig en volgens de TT die er nu is draait Tatanka dan (als het klopt dat Crypsis voor Tatanka staat).
Maar sowieso dat dan de meeste mensen aanwezig zijn gok ik.
Aangezien er van hier ook een aantal naar de hardcore gaan.
Je moet wss toch op ons wachten. Of ga je niet tegelijk mee terug?wrote:Tatanka na Crypsis is als hamburger op Defqon na een loempia op Dreamfieldswrote:Why?wrote: Dan ga ik naar huisDramatisch dus
Hoe gaan jullie erheen eigenlijk?wrote:Je moet wss toch op ons wachten. Of ga je niet tegelijk mee terug?wrote:Tatanka na Crypsis is als hamburger op Defqon na een loempia op Dreamfieldswrote:Why?Dramatisch dus
Ja precies, nog ff afwachten op die TT van hopelijk morgenwrote: Ja idd.. Morgen wss
Maar sowieso dat dan de meeste mensen aanwezig zijn gok ik.
Aangezien er van hier ook een aantal naar de hardcore gaan.
Nou ik ga vanaf Kampen. Of mn ouders brengen of met de bus en dan trein.wrote:Hoe gaan jullie erheen eigenlijk?wrote:Je moet wss toch op ons wachten. Of ga je niet tegelijk mee terug?wrote: Tatanka na Crypsis is als hamburger op Defqon na een loempia op DreamfieldsDramatisch dus
En terug ga ik met Nando mee, met de trein.
Yeah ik ga ook treinen denk ik. Ik zag dat er nog aardig bussen en treinen terug gaan nadat het afgelopen iswrote:Nou ik ga vanaf Kampen. Of mn ouders brengen of met de bus en dan trein.wrote:Hoe gaan jullie erheen eigenlijk?wrote: Je moet wss toch op ons wachten. Of ga je niet tegelijk mee terug?
En terug ga ik met Nando mee, met de trein.
beterwrote: Yeah ik ga ook treinen denk ik. Ik zag dat er nog aardig bussen en treinen terug gaan nadat het afgelopen is
Ik ga vanuit Drenthe met de auto, heb nog 2 plekken vrij. Als 't ongeveer op de route ligt wil ik wel mensen ophalen... onder voorbehoud
waar ligt drenthe?wrote:Ik ga vanuit Drenthe met de auto, heb nog 2 plekken vrij. Als 't ongeveer op de route ligt wil ik wel mensen ophalen... onder voorbehoud
edit: lang leve google maps.
Als je via Hoogeveen/Meppel rijdt hou ik me aanbevolen!
Vanaf kampen kun je over dronten rijden tussendoor dus scheelt praktisch niks.
Last edited by Iris93 on , edited 1 time in total.
Boven Overijssel. Als het goed is komt Gill langs Emmeloord.wrote:waar ligt drenthe?wrote:Ik ga vanuit Drenthe met de auto, heb nog 2 plekken vrij. Als 't ongeveer op de route ligt wil ik wel mensen ophalen... onder voorbehoud
G1LL, PM me anders even terug of post op mn facebookwall 
Is makkelijker en dan gaat t hier niet zo off-topic..
Is makkelijker en dan gaat t hier niet zo off-topic..
Nee joh, hoe heb jij ooit je havo gehaaldwrote:waar ligt drenthe?wrote:Ik ga vanuit Drenthe met de auto, heb nog 2 plekken vrij. Als 't ongeveer op de route ligt wil ik wel mensen ophalen... onder voorbehoud
Door aardrijkskunde te laten vallen.wrote:Nee joh, hoe heb jij ooit je havo gehaaldwrote:waar ligt drenthe?wrote:Ik ga vanuit Drenthe met de auto, heb nog 2 plekken vrij. Als 't ongeveer op de route ligt wil ik wel mensen ophalen... onder voorbehoud
Ik ben echt een huge topografische ramp.
Sorry hur, maar als je niet weet waar Drenthe ligt moet je je toch wel heel diep in een hoekje gaan zitten schamen 
wrote:Voetbalt die niet bij Real?
Het geeft niet. Kaarten niet kunnen lezen is typisch vrouw...wrote:Door aardrijkskunde te laten vallen.
Dat kan ik dan weer wel. En ik heb ook een goed richtingsgevoel..wrote:Het geeft niet. Kaarten niet kunnen lezen is typisch vrouw...wrote:Door aardrijkskunde te laten vallen.
Alleen de nederlandse topografie blijft mij een raadsel
Doe ik ook hahawrote:Sorry hur, maar als je niet weet waar Drenthe ligt moet je je toch wel heel diep in een hoekje gaan zitten schamen
Heb echt wel ff zin in dit feest, lekker ragge in de tent. Hopelijk veel nieuwe hardtraxxers ontmoeten! 
Als er dus geen Time table komt, dan dus maar na de set van MiM doen achter in die tent. Weet iemand een plek links, rechts, achter, voor?
citeer ▲ ▼ 14 juli 2011 11:45 [Meld misbruik of mededeling voor beheerder]
[LF]
12:00 - 13:00 Twilight Forces
13:00 - 14:15 Stephanie
14:15 - 15:15 The Pitcher
15:15 - 16:15 Frontliner
16:15 - 17:00 Live: Minus is More
17:00 - 18:15 Tatanka
18:15 - 19:45 The Prophet
19:45 - 20:45 The R3bels
20:45 - 22:00 Crypsis
22:00 - 23:00 Thera