Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Tijdens welke set meeten we?

The Prophet
0
No votes
Minus is More Showcase Live
14
26%
Stephanie
6
11%
Tatanka
9
17%
Thera
7
13%
The R3bels
11
20%
Twilight Forces
1
2%
The Pitcher
3
6%
Frontliner Live
3
6%

Total votes: 54

Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
wat is een gebruikelijk iets bij de meetingen dan? tijdens een "wat mindere" set? of juist een hele dikke set, zodat elke hardtraxxer op zijn stamp en ragkwaliteiten kan worden beoordeeld?
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
QnalQut wrote:wat is een gebruikelijk iets bij de meetingen dan? tijdens een "wat mindere" set? of juist een hele dikke set, zodat elke hardtraxxer op zijn stamp en ragkwaliteiten kan worden beoordeeld?
Is verschillend en zo erg word je ook niet beoordeeld op ragkwaliteit :P Soms doen we een meeting bij een set die iedereen wilt zien en soms juist als er een wat mindere is :D
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2015
patrickjeb wrote:
QnalQut wrote:wat is een gebruikelijk iets bij de meetingen dan? tijdens een "wat mindere" set? of juist een hele dikke set, zodat elke hardtraxxer op zijn stamp en ragkwaliteiten kan worden beoordeeld?
Is verschillend en zo erg word je ook niet beoordeeld op ragkwaliteit :P Soms doen we een meeting bij een set die iedereen wilt zien en soms juist als er een wat mindere is :D
haha was ook sarcastisch bedoelt :lol:
Hardtraxx Addict
1571 posts member since 2011
last seen Aug 2012
Ik denk wanneer de meeste hardtraxxers aanwezig zijn? xd
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
QnalQut wrote:haha was ook sarcastisch bedoelt :lol:
Kut :$

Denk dat bijna iedereen wel de MiM Showcase hier wilt zien dus denk wel dat goed moment is :)
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2012
patrickjeb wrote:

Denk dat bijna iedereen wel de MiM Showcase hier wilt zien dus denk wel dat goed moment is :)
Yes, ik zei iets niet doms :lol:

Maar ik vind wel goed plan.
Denk idd dat daar de meeste hardtraxxers daar wel aanwezig zijn.

Aub niet tijdens The R3bels, dan ben ik even niet aanspreekbaar. Als ik nog door heb dat die draaien.
Op Defqon had ik er geen besef meer van :$
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2015
Iris93 wrote:
patrickjeb wrote:

Yes, ik zei iets niet doms :lol:

Maar ik vind wel goed plan.
Denk idd dat daar de meeste hardtraxxers daar wel aanwezig zijn.

Aub niet tijdens The R3bels, dan ben ik even niet aanspreekbaar. Als ik nog door heb dat die draaien.
Op Defqon had ik er geen besef meer van :$
:loving: bij MiM lijkt me uitstekend, maar misschien word dat wel de afsluiter, enfin.. we zien het wel :)
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
QnalQut wrote: :loving: bij MiM lijkt me uitstekend, maar misschien word dat wel de afsluiter, enfin.. we zien het wel :)
Ik verwacht van niet, verwacht eerder dat Thera afsluit ;)
Verwacht wel dat MiM showcase ergens tussen 6 en 9 is :P
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Ik zou Tatanka doen, zijn sets zijn echt een aanrader :corn: :whistle:
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
dawasiknie wrote:Ik zou Tatanka doen, zijn sets zijn echt een aanrader :corn: :whistle:
Weet je dat die zin zoooooooooooooooo fout overkomt? xd
Hardtraxx Elite
2594 posts member since 2010
last seen Mar 2023
Waarschijnlijk wel aanwezig.
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Kheb voor The R3bels gekozen wany kdenk dat veel mensen hun wel willrn zien, ik iig zeker :woot:
Hardtraxxer
379 posts member since 2010
last seen Sep 2015
Intervention wrote:Kheb voor The R3bels gekozen wany kdenk dat veel mensen hun wel willrn zien, ik iig zeker :woot:
Klopt maar wat je juist hebt als je ze graag wil zien ... dat mensen zich concentreren op de set in plaats van dat ze naar de meeting willen komen ... dat heb ik in ieder geval wel :$
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2024
Jopsem wrote:
Intervention wrote:Kheb voor The R3bels gekozen wany kdenk dat veel mensen hun wel willrn zien, ik iig zeker :woot:
Klopt maar wat je juist hebt als je ze graag wil zien ... dat mensen zich concentreren op de set in plaats van dat ze naar de meeting willen komen ... dat heb ik in ieder geval wel :$
ja dat is ook weer waar, maar het is ook zeker niet verkeerd om met zn alle kwa kapot hard los te gaan natuurlijk :P ..en dat gaat denk ik beter als de muziek/set/artiest goed is :)
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2012
Jopsem wrote:
Amen.
Niet bij The R3bels. Dan ben ik niet aanspreekbaar.
Beter bij MiM..
Hardtraxx Veteran
3027 posts member since 2011
last seen Jan 2025
Ik kom ook wel even buurten ^^
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
waarom niet gewoon bij stephanie, kunnen we tenminste meer met meeten bezig zijn dan met stampen :P
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Ik ben er wel met E-Q-Lizer, boeit mij niet tijdens wie en waar.
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Jolle wrote:Boeit mij niet tijdens wie en waar.
Voor mij hetzelfde :)
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2024
Iris93 wrote:
Jopsem wrote:
Amen.
Niet bij The R3bels. Dan ben ik niet aanspreekbaar.
Beter bij MiM..
denk dat ik mij MiM netzo niet aanspreekbaar ben als bij The R3bels, beter een artiest idd die niemand wil zien :P
Hardtraxx Elite
2594 posts member since 2010
last seen Mar 2023
We wachten lekker op de time table, mooiste zou zijn als je eind/midden van mindere dj zit en dat daarna 1tje is die iedereen wilt zien.
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2012
mikeee wrote:We wachten lekker op de time table, mooiste zou zijn als je eind/midden van mindere dj zit en dat daarna 1tje is die iedereen wilt zien.
Eens.
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
Iris93 wrote:
mikeee wrote:We wachten lekker op de time table, mooiste zou zijn als je eind/midden van mindere dj zit en dat daarna 1tje is die iedereen wilt zien.
Eens.
Twees.

Hardtraxx Meeting: Free Festival 16-07-2011 Atlantisstrand, Almere
Artist
3579 posts member since 2009
last seen 11 days ago
Volgens mij draai ik niet in t midden hoor xd
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2012
DjThera wrote:
Volgens mij draai ik niet in t midden hoor xd
Het maakt me niet uit hoelaat, als je maar hard draait ^^

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Events

Moderators