Haha oke, noujah dan weten we het voor volgende keer 
Idd, jij bent ook gewoon naar Decibel?wrote:Haha oke, noujah dan weten we het voor volgende keer
Idd, jij bent ook gewoon naar Decibel?wrote:Haha oke, noujah dan weten we het voor volgende keer
Jup, zal voornamelijk in Loudness te vinden zijn denk ikwrote:Idd, jij bent ook gewoon naar Decibel?wrote:Haha oke, noujah dan weten we het voor volgende keer
een fotograaf maakte een foto van onze groep en terwijl hij dat deed zag ik een of andere mafklapper in zn tas graaien en er een geheugenkaartje uitpakkenwrote:Hoe zat het trouwens met die foto iemands zei dat de geheugen kaart van die fotograaf was gestolen ofzo.
nou, dat moeten we inderdaad nog maar is zien, aangezien bijna alle ht-ers vdk waren..wrote:Nou ik ben volgens mij wel 20 x op de foto gegaan dus dat komt wel goed, of ik er goed op sta is wat anders
Dat ook, maar door de regen en de hitte zag ik er volgens mij nog verrotter uit dan normaalwrote:nou, dat moeten we inderdaad nog maar is zien, aangezien bijna alle ht-ers vdk waren..wrote:Nou ik ben volgens mij wel 20 x op de foto gegaan dus dat komt wel goed, of ik er goed op sta is wat anders
Haha schitterendwrote:Waar het festival zelf tekort schoot, maakte deze groep het voor mij helemaal goed! 't Was dat ik toevallig al in de buurt van de meeting stond, maar anders was ik het helemaal vergetenRond een uur of 7 heb ik volgens mij nog aan iemand gevraagd of de meeting al begonnen was, waarop ik obv uitgelachen werd, aangezien het al een uur gaande was
![]()
Maargoed, heb weer mooi wat nieuwe HT-ers leren kennen en prima mee vermaakt
Das niet een al t beste opening lijkt mewrote:Haha schitterendwrote:Waar het festival zelf tekort schoot, maakte deze groep het voor mij helemaal goed! 't Was dat ik toevallig al in de buurt van de meeting stond, maar anders was ik het helemaal vergetenRond een uur of 7 heb ik volgens mij nog aan iemand gevraagd of de meeting al begonnen was, waarop ik obv uitgelachen werd, aangezien het al een uur gaande was
![]()
Maargoed, heb weer mooi wat nieuwe HT-ers leren kennen en prima mee vermaakt![]()
Eerste wat je zei tegen mij ging over het feit dat je dacht dat ik je niet mocht
Achja..gisteren is wel gebleken dat mensen mij hier wat minder serieus moeten nemen!wrote:Das niet een al t beste opening lijkt mewrote:Haha schitterendwrote:Waar het festival zelf tekort schoot, maakte deze groep het voor mij helemaal goed! 't Was dat ik toevallig al in de buurt van de meeting stond, maar anders was ik het helemaal vergetenRond een uur of 7 heb ik volgens mij nog aan iemand gevraagd of de meeting al begonnen was, waarop ik obv uitgelachen werd, aangezien het al een uur gaande was
![]()
Maargoed, heb weer mooi wat nieuwe HT-ers leren kennen en prima mee vermaakt![]()
Eerste wat je zei tegen mij ging over het feit dat je dacht dat ik je niet mocht
Ik zal jou eens serieus NEMENwrote:Achja..gisteren is wel gebleken dat mensen mij hier wat minder serieus moeten nemen!wrote: Das niet een al t beste opening lijkt me
dan stond jij duidelijk niet voorraan.wrote: tijdens Thera stond iedereen gewoon stil, terwijl hij de eindBAAS hoort te zijn!
Ik dacht: Let's start with a lokewrote:Haha schitterend![]()
Haha, ja, dat had ik niet meegekregenwrote: Ik dacht: Let's start with a lokeWas wel mooi je te ontmoeten en thanks again
Weet waar je aan begint schattekewrote: Ik zal jou eens serieus NEMEN![]()
Geen hardtraxx shirts gezien en ik had helemaal niet door dat er een meeting was... Wat een slecht feest trouwens en dat is gebaseerd op de slechte sets en het geluid. Frontliner LIVE en The Pitcher waren lekker en tijdens Thera stond iedereen gewoon stil, terwijl hij de eindBAAS hoort te zijn!
Pommer lijkt op een pombeertje, alleen dan rood, echt! Zo schattigwrote:Haha oke, noujah dan weten we het voor volgende keer
Hahawrote:Pommer lijkt op een pombeertje, alleen dan rood, echt! Zo schattigwrote:Haha oke, noujah dan weten we het voor volgende keer
Nu weet ik ook eindelijk wie het pombeertje iswrote:Hahawrote:Pommer lijkt op een pombeertje, alleen dan rood, echt! Zo schattigwrote:Haha oke, noujah dan weten we het voor volgende keer![]()
Ja ik heb dat al m'n hele leven, op de basisschool noemden ze me ook altijd tomaat enzo