Oke. ik snap hem niet, maar is goed :')wrote:Het is wel de enige periode (na The Pitcher) dat ik in de hardstyle tent wil zijn, dus wie weet ga ik wel eten als ik uit de hardcore tent kom huppelenwrote:Dan kom je maar wat laterwrote: 6 uur is etenstijd!(ja, ik heb tegenwoordig etenstijd op feesten
)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Prima voor mij! Waar? Ik ken de locatie niet echt.wrote:Dus 18:00 meeten?
zelfde geval hier:p... Ik loop wel ff bij kevin rond die tijd, is de enige die ik ken van hardtraxxwrote:Prima voor mij! Waar? Ik ken de locatie niet echt.wrote:Dus 18:00 meeten?
Tent is redelijk groot, bar stond vorige keer links. Dus wss is het beste om midden vooraan te meeten.
Ik zal aanwezig zijn, klein ventje, niet oud, non stop doorpoffen shirt maar zal niet op meeting zijn denk ik. Ben maar met 1 maat dus we zijn met z'n 2en, spreek me maar aan als je me ziet
Ik zal aanwezig zijn, klein ventje, niet oud, non stop doorpoffen shirt maar zal niet op meeting zijn denk ik. Ben maar met 1 maat dus we zijn met z'n 2en, spreek me maar aan als je me ziet
Crypsis Shirt aan, loop met Jolle en nog een vriend van me
maar even zien of we wat bekende koppen gaan zien en anders maar gewoon daar ergens tussen staan, kan ik wel zeggen dat ik bij de meeting was
Edit: "Crypsis Shirt aan & *Beweeg mij stampend en beukend voort over het festival terein* met Jolle en nog een vriend van me
maar even zien of we wat bekende koppen gaan zien en anders maar gewoon daar ergens tussen staan, kan ik wel zeggen dat ik bij de meeting was
Edit: "Crypsis Shirt aan & *Beweeg mij stampend en beukend voort over het festival terein* met Jolle en nog een vriend van me
Je gaat niet weer de hele tijd achter me hol aanlopen he!wrote:zelfde geval hier:p... Ik loop wel ff bij kevin rond die tijd, is de enige die ik ken van hardtraxxwrote:Prima voor mij! Waar? Ik ken de locatie niet echt.wrote:Dus 18:00 meeten?
En een stampje leggenwrote:Zeker ff meetenwrote:Ik ben erbij! zie dat er een meerderheid voor Minus is More is, maar is dat niet een klein beetje aan de late kant?
Dat duswrote:Ik vind 18:00 wel mooi. Nog ff bijpraten etc. en dan om 18:30 lekker knallen!
Ja en ik doe een Digital Punk shirt aan:Pwrote:
Dus waar wordt het achter de tent zijkanten?
Zo als al eerder gezegd misschien is het handig als we iets buiten de tent meeten zodat het makkelijker te vinden is, en dan rustig naar binnen met zijn alle een plekje zoeken.
Zo als al eerder gezegd misschien is het handig als we iets buiten de tent meeten zodat het makkelijker te vinden is, en dan rustig naar binnen met zijn alle een plekje zoeken.
Buiten de tent komt er toch niet van, als je gewoon ergens in de tent afspreekt is het veel makkelijk.wrote:Dus waar wordt het achter de tent zijkanten?
Nee hoor kef whahahwrote:Je gaat niet weer de hele tijd achter me hol aanlopen he!
Ik zie het wel als er nog een plek wordt gekozen lees het voor ik heen ga wel zaterdag.wrote:Buiten de tent komt er toch niet van, als je gewoon ergens in de tent afspreekt is het veel makkelijk.wrote:Dus waar wordt het achter de tent zijkanten?
Ik ben over 3 uurtjes vast naar Almere
Dat dus! Ik stuiter nog wel even voorbij als ik niet bij Ominous & Sequence sta op dat moment.wrote:Ik zie het wel als er nog een plek wordt gekozen lees het voor ik heen ga wel zaterdag.
doe dna gewoon makkelijk, hardstyle stage op dat en dat tijdstip en dan gewoon links vooraan van het stage, daar zie je allemaal wel gasten los gaan dus zal het daar wel zijn 
Of rechtsvoor..wrote:Hardstyle stage 18:00 links-voor?
Damn als ik morgen evenveel energie heb als dat ik nu heb kan het nog wel eens leuk gaan worden
haha beter togwrote:Of rechtsvoor..wrote:Hardstyle stage 18:00 links-voor?
Damn als ik morgen evenveel energie heb als dat ik nu heb kan het nog wel eens leuk gaan worden
Ja links of rechtsvoor whahah?
Linksvoor wordt al snel midden als de tent precies hetzelfde als vorig jaar is
Kom wellicht wel even langs, ken niemand
iig een roze/wit-geblokte korte broek aan met een wit chasin shirt of non-stop doorpoffen shirt, see ya there 
Kom wellicht wel even langs, ken niemand
Misschien kom ik wel langs.. hangt even van me groepje af
Je kan beter achter doen lijkt mij is een stuk makkelijker elkaar vinden 
oftewel de day before hebben we nog geen officele tijd
haha
Tijd : 18:00 is zekerwrote:oftewel de day before hebben we nog geen officele tijdhaha
Plek : gewoon vooraan ergens!
Who was there
Nobody has said they're going yet.