Ik ben er ook aanwezig.
Maar hoelaat?
Maar hoelaat?
Kwart voor 5.wrote:Ik ben er ook aanwezig.
Maar hoelaat?
Vindt toch van wel, op XXLerator bij toeval tussen die lui terecht gekomen, zitten wel lachen figuren tussen maar dat was het dan ook wel,herinner mij bepaalde Hardtraxx meetings in een grijs verleden die zowat mijn feestje hebben afgemaakt.wrote:Net alsof een typische Hardtraxx meeting veel anders is.![]()
Zelfde heb ik. Ik ga gewoon met een groep partybegaaiers. Vooral op zo'n feest zoals Rebirth staan enorm veel bekenden van me uit de omgeving. Lekker praatje houden en losgaan met iedereen die je kent, gezelligwrote:Daarbij zijn wij de laatste tijd vaak met een grote delegatie vertegenwoordigd uit de buurt en kunnen ze me natuurlijk niet missen.
NEE, meeten.wrote:Ik zie jullie vanzelf wel.
Ja, komt goed hahawrote:NEE, meeten.wrote:Ik zie jullie vanzelf wel.
Ik doelde er meer op dat de helft daar ook van de kaart is.wrote:Vindt toch van wel, op XXLerator bij toeval tussen die lui terecht gekomen, zitten wel lachen figuren tussen maar dat was het dan ook wel,herinner mij bepaalde Hardtraxx meetings in een grijs verleden die zowat mijn feestje hebben afgemaakt.wrote:Net alsof een typische Hardtraxx meeting veel anders is.![]()
Echter ga ik nu bijna nooit meer naar meetings tenzij ik er toevallig bij sta met mijn groep zoals op de laatste Loudness.
Zie iedereen meestal toch wel eventjes over de hele dag gezien.
Daarbij zijn wij de laatste tijd vaak met een grote delegatie vertegenwoordigd uit de buurt en kunnen ze me natuurlijk niet missen.
Dat zei je op de vorige 2 feesten ook :@wrote:Ja, komt goed hahawrote:NEE, meeten.wrote:Ik zie jullie vanzelf wel.
Dat moet nog blijken.wrote:Ik doelde er meer op dat de helft daar ook van de kaart is.
YAAAAAAAAAAAAAYwrote:wordt waarschijnlijk door menig personen mee geeist om te komen. Dus ben er waarschijnlijk ook wel bij.
fear fmwrote:FFM?wrote:Ik dacht FFM?
Ik moet bij FFM toch ergens anders aan denken...wrote:fear fmwrote:FFM?wrote:Ik dacht FFM?