Stuiterbal was AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNN! GRUWELIJK gewoon!
Hulde
Hulde
Verrekte kutwrote:Stuiterbal was AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNN! GRUWELIJK gewoon!
Hulde
wrote:Persoonlijk vond ik haghorst het vetste pleinfeest dit jaar.
Klopt!! Wat ging ik los!! ROLL WITH THE MOTHERFUCKING DONKEY STYLE!!!wrote:wrote:Persoonlijk vond ik haghorst het vetste pleinfeest dit jaar.
D.O.N.K.E.Y.
Haha, ik heb heel carnaval maar één zo'n koekerd gezienwrote:
Oja, en ik vond dat het VDK gehalte voor zoon klein dorpsfeestje nog aardig hoog was![]()
aardig wat mensen met hun eigen ogen zien tongzoenen
Ik heb bij ons op de wagen ook geen gehoordt van AVIO maar wel B-Front -Inner Creativity, 2-Sidez - Nomansland en ook nog eens Chris One - Psycho!wrote:Gek genoeg geen één B-Front of AVIO plaat gehoord tijdens heel carnaval...
Ja ik stond helemaal vooraan tegen het hek, daar liepen er aardig wat. En toen daarna moest ik half uur wachten bij de bushalte nou daar stond een groep van 20 kaakschaatseers bij elkaar, allemaal uit Eindhovenwrote:Haha, ik heb heel carnaval maar één zo'n koekerd gezienwrote:
Oja, en ik vond dat het VDK gehalte voor zoon klein dorpsfeestje nog aardig hoog was![]()
aardig wat mensen met hun eigen ogen zien tongzoenen. Maarja er zijn best wel wat mensen hier in de buurt die gebruiken.
En 's Maandags dikke promo's! (A2 shit zoals Gangsters Don't Dance, nieuwe Desnar, nog meer geile meukwrote:Ik heb bij ons op de wagen ook geen gehoordt van AVIO maar wel B-Front -Inner Creativity, 2-Sidez - Nomansland en ook nog eens Chris One - Psycho!wrote:Gek genoeg geen één B-Front of AVIO plaat gehoord tijdens heel carnaval...
Ja, Eindhovenwrote: Ja ik stond helemaal vooraan tegen het hek, daar liepen er aardig wat. En toen daarna moest ik half uur wachten bij de bushalte nou daar stond een groep van 20 kaakschaatseers bij elkaar, allemaal uit Eindhoven
Haha, dat merkte je inderdaad heel erg goedwrote: Toen dat geluid van J-Town gisteren uitviel had het halve plein geen muziek mee joh
Ja was dik! Maar opzich maakte het ook echt allemaal niet meer uit wat er gedraaid werd, men ging toch wel los. Ik vond dat ze op dolle dinsdag na die zanger al moesten beginnen met house, daarna gewoon klein beetje opbouwen naar electro. Die laatste 2 uur gewoon hardstyle houden natuurlijk maar nu stond je zo lang te luisteren naar die nederlandse shit, ze nemen niet voor niks die dikke Sub-kasten meewrote:Bij haghorst ook Haunter of the dark en Hit you with that bang shit
Ik zag jou inderdaad beetje saai om je heen kijkenwrote:Vond het bij dollen dinsdag nog niet zo storend maar bij haghorst heb ik echt spijt gehad dat ik er zo vroeg heen ben gegaan. Die house & nederlandstalig duurde daar echt veel te lang. Stond bijna te slapen.
Bij het Stuiterbal @ Haghorst had ik me niet geïrriteerd aan de Nederlandstalige muziek en House, was namelijk al helemaal van de kaart toen we daar aankwamenwrote:Vond het bij dollen dinsdag nog niet zo storend maar bij haghorst heb ik echt spijt gehad dat ik er zo vroeg heen ben gegaan. Die house & nederlandstalig duurde daar echt veel te lang. Stond bijna te slapen.
Ja, ik had een slaap tekort en was kats nuchterwrote:Ik zag jou inderdaad beetje saai om je heen kijkenwrote:Vond het bij dollen dinsdag nog niet zo storend maar bij haghorst heb ik echt spijt gehad dat ik er zo vroeg heen ben gegaan. Die house & nederlandstalig duurde daar echt veel te lang. Stond bijna te slapen.
Tsja, de sfeer bepaal je uiteindelijk toch zelf en je wist van te voren dat het niet alleen maar hardstyle zou zijn..wrote:Vond het bij dollen dinsdag nog niet zo storend maar bij haghorst heb ik echt spijt gehad dat ik er zo vroeg heen ben gegaan. Die house & nederlandstalig duurde daar echt veel te lang. Stond bijna te slapen.
zal wel weerwrote:Ja ik stond helemaal vooraan tegen het hek, daar liepen er aardig wat. En toen daarna moest ik half uur wachten bij de bushalte nou daar stond een groep van 20 kaakschaatseers bij elkaar, allemaal uit Eindhovenwrote:Haha, ik heb heel carnaval maar één zo'n koekerd gezienwrote:
aardig wat mensen met hun eigen ogen zien tongzoenen. Maarja er zijn best wel wat mensen hier in de buurt die gebruiken.