Wij willen namen! 
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
D
Hardtraxxer
447 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Mag ze niet door vertellen maar zal een hint geven: ze hoeven niet gek ver te rijden voor dolle dinsdag 
donkey rollers??wrote:Mag ze niet door vertellen maar zal een hint geven: ze hoeven niet gek ver te rijden voor dolle dinsdag
S
De Fusion stal dus
.
haha dat zou ook kunnen. maar ik verwacht toch wel minstens 1 grotere artiest.wrote:of pitchcontrollers
wrote:Mag ze niet door vertellen maar zal een hint geven: ze hoeven niet gek ver te rijden voor dolle dinsdag
Toneshifterz!wrote:De Fusion stal dus.
Als het iemand van de Fusion stal is maakt het me niet zo heel veel uit. Ben blij met Donkey Rollers, Zany, B-Front, Titan, The Pitcher, Frequencerz. Zolang t maar uit die hoek komt is t altijd goed
Ik had al wel wat roddels gehoord over Zany... 
D
Hardtraxxer
last seen Sep 2014
Ik doe niet aan roddels, maak alleen mensen nieuwsgierig 
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
Zany & B-front veldhoven.wrote:Ik doe niet aan roddels, maak alleen mensen nieuwsgierig
Brennan Heart & Jack of Sound uit Tilburg.
The pitcher is toch Liessel, is ook niet gek ver weg..
Jack of Sound zou heel vet zijn
A
Optie!wrote:http://partyflock.nl/party/196086/
open air staat al op PF. line up moet alleen nog aangevuld worden.
P
Hardtraxx Newbie
10 posts member since 2010
last seen Apr 2011
Ik heb gehoord dat Dollen Dinsdag dit jaar echt super dik wordt en er mooi weer is die dag... 
S
wrote:Staan er ook hondjes Sander?wrote:Ik heb gehoord dat Dollen Dinsdag dit jaar echt super dik wordt en er mooi weer is die dag...
wrote:hondjes
MC Apster staat ook op Gessel Open Air. En Wesley (Wesz) heeft me wijsgemaakt dat zij met carnaval ook hierheen komen als zij geen boekingen hebben
D
Hardtraxxer
last seen Sep 2014
MC Apster en Mc tha watcher reden vorig jaar aantal dagen met Hilverhood mee en zal dit jaar ook wel weer zijn 
wanneer komt die line up van dollen dinsdag nou?? en meer info over haghorst?? t duurt allemaal zo verrekte lang.
T
Event Organizer
6 posts member since 2010
last seen May 2012
mc apster is aanwezig zaterdag en zondag op de kloontjestruck. Maandag bij hilverhood en de jongens uit haghorst. Hij zal ook op een feestje aanwezig zijn met een aantal hagenezen.
A
DEEEEEEEPACK
of Jos en Wes
of Jos en Wes
D
Hardtraxxer
last seen Sep 2014
Iig goed nieuws, op twitter zegt hilverhood dat Dollen dinsdag definitief door gaat 
Deepack is gewoon ideaal voor n carnavalsfeest.wrote:DEEEEEEEPACK
of Jos en Wes
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
of allebijwrote:DEEEEEEEPACK
of Jos en Wes
maar hoe zit het nou eigenlijk op de maandag? willen ze nou s'middags in de hangworst doen en s'avonds in moergestel??
D
Hardtraxxer
last seen Sep 2014
Volgens mij gewoon alleen haghorst. Heb gister mailtje gekregen van Hilverhood en daarin stond dat ze op maandag naar haghorst gaan en niet naar moergestelwrote:maar hoe zit het nou eigenlijk op de maandag? willen ze nou s'middags in de hangworst doen en s'avonds in moergestel??
Das dan raar want op PF staat paultje al in de line-omhoog in Gestel...wrote:Volgens mij gewoon alleen haghorst. Heb gister mailtje gekregen van Hilverhood en daarin stond dat ze op maandag naar haghorst gaan en niet naar moergestelwrote:maar hoe zit het nou eigenlijk op de maandag? willen ze nou s'middags in de hangworst doen en s'avonds in moergestel??
G
Hardtraxxer
166 posts member since 2011
last seen Jun 2013
ja ik geloof dat het gewoon allebei doorgaat, maar haghorst wordt toch zowiso gezelliger 
Who's going
Nobody has said they're going yet.