Oke haha, jammer na je nog 2 jaartjeswrote:De jaren hiervoor niet, want ik ben er onder de 16 ook nog geweest. Verder heb ik gehoord dat dit het laatste jaar zal worden voor Gessel Open Air. Haghorst is takin' overwrote:De jaren hiervoor was toch gwn geen minimum voor Plein open Air? En Gessel weet ik zeker:
http://partyflock.nl/party/215119:Gessel_Open_Air.html.
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
C
Hardtraxxer
617 posts member since 2012
last seen 6 days ago
nja, als de namen kloppen die ik heb gehoord voor Gessel, vind ik het helemaal geen ramp om daarheen te moeten dit jaar..
enja, Haghorst heeft het gewoon goed voor elkaar, terecht ook!
S
Of je smokkelt jezelf naar binnen.wrote:Oke haha, jammer na je nog 2 jaartjes
Daar in Moergestel mis je dan natuurlijk de Haghorstse gezeligheidwrote:nja, als de namen kloppen die ik heb gehoord voor Gessel, vind ik het helemaal geen ramp om daarheen te moeten dit jaar..![]()
C
Hardtraxxer
last seen 6 days ago
Hoe zou ik dat kunnen doen..wrote:Of je smokkelt jezelf naar binnen.wrote:Oke haha, jammer na je nog 2 jaartjes
er is geen minimumleeftijd bij open air toch? dat is iig nieuw voor mij. ze letten daar nergens op. maar beter kom je gewoon naar haghorst. http://partyflock.nl/party/215092:Het_Stuiterbal.html
gessel open air is dit jaar inderdaad 16+, staat ook op de site. 
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
Ik snap dat wel! Bij een normaal evenement is dit ook zo, en een feest van een paar 1000 man mag toch echt wel is strengere regels krijgen als de laatste paar jaar. 2 Jaar geleden stonden ze nog met bierkratten te gooien op gessel open air, als er een hek omheen staat en er is bewaking kun je die sippe gasten er dus ook gewoon uit zetten. Goede zaakwrote:gessel open air is dit jaar inderdaad 16+, staat ook op de site.
Eerste artiest van Gessel Open Air net openbaar bekend gemaakt door de organisatie, B-Front!
Nog even wachten op de bekendmaking van de 2 andere heerlijke namen!
Nog even wachten op de bekendmaking van de 2 andere heerlijke namen!
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
Alpha Twins komt ook in Moergestel volgens mij....
klopt, en afterparty met Darkraver in t Draaiboompje!wrote:Alpha Twins komt ook in Moergestel volgens mij....
Maar volgens mij is dat nog niet bekend gemaakt allebei
Ow ik hoorde vandaag ook iets over een held van fusion ook in t draaiboompje....wrote:klopt, en afterparty met Darkraver in t Draaiboompje!wrote:Alpha Twins komt ook in Moergestel volgens mij....
Maar volgens mij is dat nog niet bekend gemaakt allebei
C
The Jack of Sound?
In Twente word ook carnaval gevierd!wrote:Zwaar kut boven de rivieren lijkt me
Code: Select all
MOCPudenhout
Zaterdag gaan de kaartjes in de VVK bij de verschillende VVK-adressen. Voor maar 3 euro heb je je kaartje inclusief een gratis consumptie!Wtf hoezo kaartjes.wrote:Hmmm, hopen dat we binnenkort horen of we met J-town mee mogen. Had eerder een deurverkoop dan vvk verwacht eigenlijk.Code: Select all
MOCPudenhout Zaterdag gaan de kaartjes in de VVK bij de verschillende VVK-adressen. Voor maar 3 euro heb je je kaartje inclusief een gratis consumptie!
S
Idd, maarja Haghorst had de laatste weken wat anders aan hun hoofd.wrote: Hmmm, hopen dat we binnenkort horen of we met J-town mee mogen. Had eerder een deurverkoop dan vvk verwacht eigenlijk.
Helaas wel ja.wrote:Idd, maarja Haghorst had de laatste weken wat anders aan hun hoofd.wrote: Hmmm, hopen dat we binnenkort horen of we met J-town mee mogen. Had eerder een deurverkoop dan vvk verwacht eigenlijk.
stuiterbal ook 16+. opzich best nice dan staan er iig geen mannekes van 13 jaar binnen maar ik snap aan de andere kant ook best dat hun carnaval willen vieren.
Carnaval vieren ze dan 's avonds maar ergens in de kroeg. Als die jong 's middags al aan het drinken zijn, zijn ze 's avonds niet meer te genieten. Irritant. Bovendien is het heel simpel, beter gewoon 16+ entree, dan het risico lopen dat er allemaal jeugd onder de 16 aan de drank gaat. Dan kun je meteen dag zeggen tegen een nieuwe vergunning.wrote:stuiterbal ook 16+. opzich best nice dan staan er iig geen mannekes van 13 jaar binnen maar ik snap aan de andere kant ook best dat hun carnaval willen vieren.
Dat zal hier in Haaren wel tegenvallen als ze daar aankomen. Ken er een paar die nog geen 16 zijn. Maar wat je al zegt 13 jarige zijn dan echt irritant. Hoop dat het net zo weer geniaal wordt als het afgelopen jaar!wrote:Carnaval vieren ze dan 's avonds maar ergens in de kroeg. Als die jong 's middags al aan het drinken zijn, zijn ze 's avonds niet meer te genieten. Irritant. Bovendien is het heel simpel, beter gewoon 16+ entree, dan het risico lopen dat er allemaal jeugd onder de 16 aan de drank gaat. Dan kun je meteen dag zeggen tegen een nieuwe vergunning.wrote:stuiterbal ook 16+. opzich best nice dan staan er iig geen mannekes van 13 jaar binnen maar ik snap aan de andere kant ook best dat hun carnaval willen vieren.
C
Dat zei ik ook al op PFwrote:Carnaval vieren ze dan 's avonds maar ergens in de kroeg. Als die jong 's middags al aan het drinken zijn, zijn ze 's avonds niet meer te genieten. Irritant. Bovendien is het heel simpel, beter gewoon 16+ entree, dan het risico lopen dat er allemaal jeugd onder de 16 aan de drank gaat. Dan kun je meteen dag zeggen tegen een nieuwe vergunning.wrote:stuiterbal ook 16+. opzich best nice dan staan er iig geen mannekes van 13 jaar binnen maar ik snap aan de andere kant ook best dat hun carnaval willen vieren.
C
Hardtraxxer
last seen 6 days ago
Ik snap jullie wel hoor, dat het beter is om Stuiterbal en Gessel open air 16+ te maken, alleen wij jeugd van 13 á 14 jaar waar moeten wij heen? Hier in Haaren is er `Generation´ en dat noemen ze dan `Leuke´ muziek nou ik als die-hard Hardstyle Fan heb daar niks te zoeken met hun `Leuke Muziek´ gelukkig is Plein Mega Outdoor geen minimum leeftijd 
Juist..
Voor de geinteresseerden, MOCP (pleinfeest in Udenhout) is bijna uitverkocht, dus als je erheen wil, koop snel je kaartje
Voor de geinteresseerden, MOCP (pleinfeest in Udenhout) is bijna uitverkocht, dus als je erheen wil, koop snel je kaartje
S
Nou maar hopen dat het snel bekend wordt gemaakt ofdat ik met J-Town mee mag op zondag, anders zit ik zonder kaartje voor Udenhout
.
anders koop je er toch 1 voor de zekerheid?wrote:Nou maar hopen dat het snel bekend wordt gemaakt ofdat ik met J-Town mee mag op zondag, anders zit ik zonder kaartje voor Udenhout.
kunt m daarna altijd nog wel verkopen aan iemand als je met ze mee mag
en die 3 euro extra is toch niet zo'n probleem lijkt me..
Who's going
Nobody has said they're going yet.