wat eerder dom is dan een goede zaak mijns inziens, elk jaar komt er meer klootjesvolk bij.
Daar in Udenhout / Haaren / Hilvarenbeek merk ik dat wel ja. In Moergestel in 2010 heb ik daar niks van gemerkt. In Haghorst was/is een stuk kleinschaliger en naar mijn idee was het mede doordat het kleiner opgezet is een stuk gezelliger. Maargoed, ik trek me dan weer niks aan van die andere mensen, je bent er met je eigen groep(en) en bekenden uit de omgeving en hoeft je niet te ergeren aan die onbekenden. Het is immers carnaval voor een reden. Ik bekijk het ook niet vanuit de standpunt van een organisatie, en weet niet wat dit voor een organisatie betekend.wrote:wat eerder dom is dan een goede zaak mijns inziens, elk jaar komt er meer klootjesvolk bij.
En hoeveel mensen die hier op Hardtraxx dit topic bekijken komen nou echt richting de pleinfeesten komen carnavallen? Het is vooral de mond-op-mond communicatie in de omgeving die zorgt voor meerdere bezoekers. Het wordt eigenlijk door iedereen als "onwijs gaaf" beschouwd en zo gaan steeds meer mensen die het originele carnaval beu zijn en hier van horen een kijkje nemen. Het is een van de nadelen van succes.
Dit topic dient meer het doel om de gene uit de omgeving die elkaar eigenlijk toch allemaal wel persoonlijk kennen een communicatie kanaal te bieden om te speculeren / discusseren over het aankomende carnaval.